Broeha... mijn kat zit nu ongeveer in het beeldscherm om die vogel te pakken!
@Joyce, flitser bij kamera express besteld?? Moet ik ze voor je ophalen? @Fiek, Vienna krijgt lekkere billen, gaat goed met de bespiering en euh.... is ze zo gevaarlijk dat je ook met cap op moet longeren? @Odiepaard, het pakje ligt nog in de auto hoor, dusse komt helemaal goed donderdag @Celien, je zit nog niet zo heel relaxt, maar kan me helemaal voorstellen wat je voelt, denk als je meer ontspant, dat Vien ook meer ontspant? Heb je een hypotheekje losgekregen?
Ik heb ze online besteld, want nu waren ze leverbaar en kan je alleen kiezen voor thuisbezorgen Dus bedankt voor je aanbod, maar ze komen thuis volgende maand komt er wel een achtergrond nog hahaha dus dan houd ik dit aanbod even in me achterhoofd.
Twinklebel
Geplaatst: 16-02-10 22:28
sambagirl schreef:
@Fiek, Vienna krijgt lekkere billen, gaat goed met de bespiering en euh.... is ze zo gevaarlijk dat je ook met cap op moet longeren?
, ja, levensgevaarlijk. Nee hoor, ik had haar eerst zelf gereden, en toen gelijk Celien erop gezet en Vien aan de longe gehouden. Er eigenlijk niet aan gedacht om mijn cap af te zetten......was wel lekker warm zo !
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-10 23:40
--- Zo alvast een dingentje gemaakt voor de zomer
Laatst bijgewerkt door JustJoyce op 17-02-10 00:05, in het totaal 5 keer bewerkt
Beter prijzen maken vanaf....... dan worden de mensen nieuwsgierig klikken ze de site aan, en dan gewoon pakketprijzen maken, inclusief cd, wachttijden, slechtweer toeslag enz.......... ha ha
Wacht ik word wel jouw manager
sambagirl
Geplaatst: 16-02-10 23:51
misschien ook aantal foto's vermelden, de 1 vind 10 veel, de ander 100!
Ik zou dat erbij zetten Joyce, tussen de 75 en 100 foto's....
sambagirl
Geplaatst: 16-02-10 23:59
DJoysDesignz schreef:
Zo beter jeanet? en aantal foto's kan ik niet zeggen, maar meestal zo'n 75 t/m 100,-
Ja en je investeert in materialen, dat moet je in principe binnen een x termijn terug kunnen verdienen, als je tegen die tijd verder advies wil, hoor ik wel