Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:Ik wilde ook geen boom maar Lars vind het zo leuk om takjes uit te vouwen,mag dus geen echte dit jaar van hem.Naja vooruit dan maar weer zet de boom toch maar op hij heeft zijn treinbaan voor er onder al klaar staan.

LIQUITA schreef:Ik ben blij...First heeft vanmiddag weer een kleine 10 minuten in de molen gestaan. Ik had op advies van Grardus het stroom er af gehaald en het ging bij poging 2 gelukkig helemaal goed. Hij bleef keurig in het midden van het vak lopen. Poging 1 mislukte omdat First sneller was dan ik (en Johanna) hihihi. Hij keerde zich namelijk heel snel om toen ik hem los klikte en vloog zo het deurtje weer uit. First er van door natuurlijk, kwam onderweg Nancy met Gek ook nog tegen. Gelukkig bleef Gekkie rustig...ik hield wel even m'n hart vast. Dus het geluk was weer met de dommen vandaag, want het liep dus allemaal weer goed af.
First heeft dus vandaag ook een verwen dagje gehad. Eerst aan de longe gewerkt, daarna lekker in de plassen mogen stampen, toen een paar rondjes in de draaimolen en nog even lekker los over het erf gelopen. En............voor dit alles ook nog wortels en muesli gekregen. Nou wat wil een paard nog meer, hihihihihi.