LIQUITA schreef:Heej...daar ben je weer.
Oke...dan zie ik je vast nog wel even. Ik neem geld mee.
hahaha, ja heeeeeeeeeeeel belangrijk!!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:_sandra schreef:heb je misschien zin om morgen ochtend een ritje op mavantos te maken?? mag hoor!
Hmmm...denk niet dat ik het ga redden. Ik ben pas rond 12 uur op de manege, en ik moet weer werken 's middags/'s avonds.
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Is tarzan ook nog steeds niet goed,je hebt gelijk moet nou maar weer over zijn idd.na die droes toestanden en nou dit weer.
nee, gaat helemaal niet lekker. is nog maar de vraag of dat goed komt! bleeeh, gedoe!!!
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ja...nou zeg dat wel. Soms denk ik wel eens over een andere hobby na, dit kost slapeloze nachten.ik word een beetje depri van al die paarden toestanden. moet nou eens over zijn. al die ellende met liquita mntj en tarzan.
_sandra schreef:ga salonnetje in. ben niet zo laat klaar, misschien tot later! en anders tot morgen!!!
Nicole1995 schreef:Gisteren was er nog maar 1 stukje gemaaid. Vannacht heeft het weer flink geregend, dus denk niet dat er verder gemaaid is.hoop dat de andere paarden ook snel nou het land op mogen word nou wel tijd vind ik.De andere staan misschien al 2 maanden (de eerste bedoel ik).over 3 wken ga ik al op vakantie
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Gisteren was er nog maar 1 stukje gemaaid. Vannacht heeft het weer flink geregend, dus denk niet dat er verder gemaaid is.hoop dat de andere paarden ook snel nou het land op mogen word nou wel tijd vind ik.De andere staan misschien al 2 maanden (de eerste bedoel ik).over 3 wken ga ik al op vakantie