Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Coby10 schreef:Spannend! Maar ook wel weer lekker om weer iets te kunnen doen, toch? Zico kwam vandaag weer even buurten toen ik Venga ging halen. Hij liep helemaal van achter mee naar voren. Als een nieuw wagonnetje achter Venga de locomotief aan! Normaal is dat altijd Boon, maar nu hadden we Zico en de nieuwe donkerbruin/zwarte die gezellig aanhaakten.
taverno schreef:desyma schreef:Maar het is wel fijn dat het natje en droogje voor de komende zes weken geregeld is.
Het zal allemaal wel goed komen denk ik.
Ik vind het alleen niet leuk dat ik Tence niet zo vaak kan zien maar hij wordt goed verzorgd door een paar fijne stalgenoten.
taverno schreef:Net nog een leuk akkevietje in de super,2 vrouwen hadden chips gestolen(in ieder geval niet afgerekend) en een andere vrouw had het gezien.
En de vrouwen spraken ineens geen nederlands meer maar wat konden die wijven krijsen zeg.Niet normaal meer.
Politie er bij en toen begonnen ze nog te vechten ook.
taverno schreef:Net nog een leuk akkevietje in de super,2 vrouwen hadden chips gestolen(in ieder geval niet afgerekend) en een andere vrouw had het gezien.
En de vrouwen spraken ineens geen nederlands meer maar wat konden die wijven krijsen zeg.Niet normaal meer.
Politie er bij en toen begonnen ze nog te vechten ook.