kampkampkamp ik ga nina bellen als ik op kamp ben want nina is cool en ik ga mariss smsen als ik op kamp ben want mariss is cool WHOEHOE wat een logica
hoi hoi! We zitten nu in de auto naar de dierentuin gisteren de eerste rit van ons gehad! Ik zat op imani, simone op maxima, heidi op mandy, veerle op karinka en jeroen op leize. Leize was alleen een beetje moe, maar vandaag gaan we jeroen op een snelle zetten!
hoi hoi! Inmiddels heb ik ook nog op maxima en leize gereden en vooral leize vond hk erg leuk! Jeroen heeft nog op duke en pepsi gereden en hij is helemaal weg van duke! Heidi heeft op marije en snippie gereden en simone nog een keer op maxima en op fifa.
Jammer eefje ik heb je gemist ik zat op pepsi wat een poepje is dat zeg, t was superleuk en we hadden supercoole leiding en en en en ik duik nu ff me bed in en in bad ofzo!
Semi-kamp was ook tof lekker ons eigen gangetje kunnen gaan enzo Ik heb 1x op Imani, 1x op Leize, 1x op Pepsi, 1x op Snippie en 3x op Maxima gereden. Jeroen heeft 1x op Leize, 1x op Snippie, 1x op Marije, 2x Pepsi en 2x Duke gereden. Simone heeft 1x op Sax, 3x op Maxima en 3x op Fifa gereden en Heidi heeft 1x op Sax, 1x op Fifa, 1x op Karinka, 1x op Mandy, 1x op Marije, 1x op Snippie en 1x op Maxima gereden