. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. ik gaat zo maar weer even naar stal. 3 paarden op het land zetten en weer 3 andere dr vanaf.... Blijf wel lekker bezig zo
.
: http://nl.youtube.com/watch?v=CnsWQ4kNG-w
. evdpanne schreef:Goede middag iedereen. Heb net even de paardjes buiten gezet.... Stond echt tot mijn enkels in de modder, gelukkig heb ik geleerd van gister en had ik regenlaarzen aan.... Enig probleem was dat ik naderhand echt vast zat..... Gelukkig had ik Margriet als steunpunt om me eruit te trekken
.
.
Was echt typisch zo'n geval van vast zitten
. Ik denk dat je aan mij op dat moment ook niet veel had gehad want ik had ook in de modder gelegen (van het lachen waarschijnlijk
).
Ik had daarna nog les en heb nog wat staldingetjes gedaan, dus alleen mijn sokken waren zeer ranzig. Maar dan heeft de wasmachine weer wat te doen 
. Maar heb je het filmpje nog gezien, zooooo grappig! 
Helaas heb ik geen geld, tijd of mogenlijkheden
. Het is een pas de deux (met een kameel en een paard, nu heb ik het verraden...).
. Was echt zooooooooo knap!! Fenn schreef:trouwens Es, dit vind ik echt het tofste paard [EA-CO] [TK] Lieve 7-jarige Belgisch Trekpaard merrie wat ik op bokt gezien heb
Fenn schreef:ik ben niet zo weg van de sint valt van zijn paard filmpjes
trouwens Es, dit vind ik echt het tofste paard [EA-CO] [TK] Lieve 7-jarige Belgisch Trekpaard merrie wat ik op bokt gezien hebHelaas heb ik geen geld, tijd of mogenlijkheden
, maar dan wel met staart hoor
. Al heeft deze wel een heel schattig koppie.... 
, zou ik ook niet zo erg vinden... tickets zijn alleen een beetje duur
).
.