Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Hihi, dit heb ik vanmorgen ook een paar keer gedaan
Nicole1995 schreef:Weltrusten ,ik ga naar me bedje.Tot morgen.Misschien op de manege?
Nicole1995 schreef:Weltrusten ,ik ga naar me bedje.Tot morgen.Misschien op de manege?
Thanks.Slaap ze voor straks
. LIQUITA schreef:Ik zal wel heerlijk slapen, lekker weer in mijn eigen bedje . Alhoewel we heerlijke boxspring bedden hadden in Turkije, maar er gaat niks boven je eigen bed en dan lekker dromen.
ATE schreef:heb weer een drukke dag achter de rug moest al om 8.30 bij tantarts zijn kwam daar zegt ie mevr helder uw afspraak was gisteren gelukkig is ie wat gewent dus werd toch geholpen hahahahahahahaaha
ATE schreef:Nee, we zijn vandaag terug gekomen.LIQUITA schreef:Ik zal wel heerlijk slapen, lekker weer in mijn eigen bedje . Alhoewel we heerlijke boxspring bedden hadden in Turkije, maar er gaat niks boven je eigen bed en dan lekker dromen.
zijn jullie vannacht niet in eigen bed geweest dan ???

Nicole1995 schreef:Je hebt ook van die mooie paardenstickers die je erop kunt plakken,staat ook altijd heel mooi vind ik.
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Je hebt ook van die mooie paardenstickers die je erop kunt plakken,staat ook altijd heel mooi vind ik.
Ja ATE, mooie stickers van je drie knollen erop. Kunnen wij nog steeds voor je maken hoor.
ATE schreef:Oké...welterustenmaar liquita ik ga je verlaten
ga nog ff lekker er live in bed kijken
en tot morgen
ATE schreef:Heb ik gedaan, hij vraagt of je nu al naar bed gaat, hihi. Welterusten terug, hij komt je met kamp een nachtzoen geven.zeg je ff truste tegen erik
ATE schreef:Klein bruin kleurtje hoor, hihi,gezellie morgen ff bijkletsen en jullie mooie bruine kleur bekijken
_sandra schreef:Nee hoor, moet even een of andere Sandra op MSN antwoord gevenhee, kom ik weer eens op bokt, gaat iedereen naar bed!!! wat is dat nou!!!!
_sandra schreef:Nou je hebt gelijk hoor. Iedereen is naar bed. Gaan wij maar ff door op MSN....hee, kom ik weer eens op bokt, gaat iedereen naar bed!!! wat is dat nou!!!!