Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
!
Kirsten_S schreef:We zijn dichtbij de 300!
Kirsten_S schreef:Eigenlijk wel in dressuur want roxanne is daar nog niet zo goed in en daar wil ik wat langer mee wachten.
Maar met springenwedstrijden is de kans dat ík op haar kom zoo klein. En dat het fout gaat groot want ik rij er noooit op en dus moet ik echt wennen voordat het lekker gaat!
Kirsten_S schreef:Vorige week reed ik er voor het eerst in maaaaanden op en dacht ik echt dat ze drachtig was! Zoo veranderd was ze!
Kirsten_S schreef:Jaaaa ze word echt steeds beter en met dressuur is ze wel heeel stijf en dat blijft wel een beetje zoo als er niks aan gedaan word!
En ze was echt opgefokt en ze wou gewoon niet langzaam galoperen ! En toen we gingen galoperen met losse teugel , nouuu dat was echt frooeeeemmm froeeem langs iedereen
Yaraa schreef:Longeren is inderdaad heel goed voor paarden,
ik doe het zelf ook vaak bij Prin.. helpt echt bij het trainen.
enne 'k vind je profiel leuk, Emma!
Dat hebben wij gister nu voor het eerst gedaan
. Kirsten_S schreef:Jaaaaa veeel voller echt een koeEn ze was echt opgefokt en ze wou gewoon niet langzaam galoperen ! En toen we gingen galoperen met losse teugel , nouuu dat was echt frooeeeemmm froeeem langs iedereen
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaaaa ze word echt steeds beter en met dressuur is ze wel heeel stijf en dat blijft wel een beetje zoo als er niks aan gedaan word!
Tjaaa, maar goed, het is en blijft een manege paard. Over een paar jaar loopt ze vast net zoals de andere manege paarden. Want het schijnt dan veel van de maenge paarden, toen ze kwamen, ook echt heeeeeel fijn konden lopen..
Yaraa schreef:jaahh inderdaad.. met bijzet of pessoa teugel ofzo.

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaaaaa veeel voller echt een koeEn ze was echt opgefokt en ze wou gewoon niet langzaam galoperen ! En toen we gingen galoperen met losse teugel , nouuu dat was echt frooeeeemmm froeeem langs iedereen
Jaaa, maar dat maakt haar wel heeel leuk! Zei is het enige manege paard die der echt nog lol in heeft!
!
Yaraa schreef:gaan jullie eigenlijk weer met z'n allen naar 't reelaer?
& neem je valentino dan ook mee? (A) en Anna Jastrade?
Kirsten_S schreef:Jaaa ze heeft nog pit in zich, vergis je daar niet in!
!