Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Schrik me dood zeg, krijg in één keer die foto's in beeld. haha

xan schreef:OK, Doeg doeg
eeummm....nee, niemand is online! Nou dan vertel ik het maar niet
.......................................of toch wel.
.
.
, ik was heel even de weg kwijt. Ik kon me helemaal niks herinneren, niet dat we in galop gingen, niet hoe ik er af ben gevallen en ik bleef me maar afvragen wat we vanavond nou zouden gaan doen (we gingen uit eten). O.J. en Liquita gingen er dus vandoor. We waren bijna bij de trailers waar Coen en Erik op ons stonden te wachten
en die konden de paarden tegen houden en vangen
.
. 

Mireille1970 schreef:Jeetje ik schrik helemaal van he verhaal Liquita.
Zou je voor de zekerheid niet even laten kijken????????? Ik heb BHV en EHBO en het eerste dat je leert is dat je als je een minuut afwezig bent geweest (black out, flauwgevallen whatever) je ALTiJD naar de EHBO moet gaan voor controle.
Denk er even over na als je nog niet geweest bent, please...
Ook wat je kaak en schouder enzo betreft. De EHBO maakt even mooie controleplaatjes en dan ben je maar zeker van je zaak!
Sterkte!
....zet vanacht wel even een wekker. Als ik morgen erge last blijf houden van mijn schouder, ga ik wel langs de huisarts. meelen schreef:Wat erg liquita, gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen. Wees maar blij dat je dit keer wel een cap op had.
Maar die heb je volgens ons altijd wel op met buiten rijden...
Hier sanne even: Zet jij de uitslagen van de wedstrijden nog op de veldt site??