Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandaaa

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 14:22

Hey kim wat naar zeg hoop wel dat het lukt om het uitloopje te splitsen en dat het met MOSKAI helemaal goed gaat komen en natuurlijk met CHAMP ook

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:44

School is zo supper saai, zit ik hier niets tedoen *LOL*

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:00

haha ik had lekker al om tien over tien vrij Tong uitsteken

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 19:24

Tuuuurlijk wel. Haha!

Zondag werkeeeen Cool

Xeen, das idd even schrikken.
Sterkte.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:36

Goede avond...

Jeetje wat erg zeg van Mos en Champ Ach gut Ik blijf doorduimen..
Kim; van lopen blijf je zelf warm.. moet je wel stevig doorlopen en niet slenteren, maar dan houd je jezelf warm Ja

Nou, kat van de buurvrouw is terecht.. hij is niet eens buiten geweest Hij zat verstop in een bruin pluche tasje van haar dochtertje. Daar heeft hij zich de hele dag in verstopt...
Ben blij toe.. Vond het zo sneu, ook voor haar dochtertje..

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:00

omg gekke beesten die katjes Clown

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:51

Xeen, meid, houdt moed, in de toekomst schijnt de zon! Ik begrijp dat je erg geschrokken bent, het is allemaal niet niks. Bedenk wel, mede door je positieve instelling tot nu toe ben je nog steeds schoon. We houden je graag bij ons, dus blijven we positief en jij ook! Ach gut Kop op, meid!

Kim, wat een rampenbericht over Moskai! Huilen Het lukt vast wel met de uitloop.....Er ligt idd repak, dat was bij Renks' uitloop ook een hele klus. Je kan de bodem evt. nog van een laag zand voorzien, zoals bij Katrichta. Voor de demping zeg maar.

Anouska, wat vaag weer allemaal bij Koko......hopelijk lost het zichzelf op, maar toch raar dat je dan niet weet hoe zoiets nou komt Scheve mond ...Gelukkig mag ie een beetje aan 't werk blijven.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, kijk allemaal maar even naar Evita!Gefeliciteerd, Evita en Irene! Ik hoop dat het een goede tijd gaat worden voor jullie Rock-on, dudes!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:53

Jemig, de pech blijft maar voortduren he Kim. Ik hoop dat het zowel bij Champ als bij Mos over twee/drie maanden allemaal weer wat positiever eruit ziet, en wens je dan ook veel sterkte de komende tijd. Ach gut

Nous: balen dat ze niets hebben kunnen vinden. Was toch wel fijn geweest als je had geweten waar dit vreemde verschijnsel vandaan zou komen... Verdrietig

Sil: was blij met je smsje... Je hebt pb!

Moonlight was vorige week ook kreupel, zich verstapt in het bos, maar die is gelukkig weer helemaal oke. Ik heb een nieuwe bijrijdster gevonden en daar is hij als vanouds lekker stout bij... Duivel Maar ze pakt hem goed aan, dus dat gaat vast niet al te lang lukken. Verder staat dikkie dik nog dag en nacht op het (gelukkig behoorlijk droge) land, en is ie een bietje te dik, maar dat werken we er wel weer af... Haha! Dat krijg je met al dat gras he... Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:55

ik hoop niet zo stout als bij die ene Djinnie Lachen Lachen damn dat was echt erg, arme meid

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:01

Hihi, nee, gelukkig niet zoooo erg.. Tja, geen idee wat die daar bij had, want zo deed ie nooit... Verkeerd aura of zo.. Duivel Maar wel lekker bit vastpakken en gáán met die banaan... Rem? Wat is dat? Clown Uiteindelijk heeft ze hem wel weten te overtuigen van het feit dat ze wel een rem had, maar dat heeft blijkbaar even geduurd... Stoute pooownie... Haha! En als ze hem naar de wei brengt, gewoon tegen haar opbotsen.. EN dan moet je die kop van hem erbij zien. Hij heeft de gróótste lol Haha! En daarom ik ook... Haha!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:03

Lief van je Jet, leuk stukje tekst ! And Noes jij ook bedankt.

O ja, ik had Anouska belooft wat foto's op bokt te zetten van een shoot die ik met een meisje had gedaan.
Moeten jullie maar even op www.xeenepeen.web-log.nl kijken Haha!
Vind het leuk, ook als er reactie's komen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:04

djinnie schreef:
Hihi, nee, gelukkig niet zoooo erg.. Tja, geen idee wat die daar bij had, want zo deed ie nooit... Verkeerd aura of zo.. Duivel Maar wel lekker bit vastpakken en gáán met die banaan... Rem? Wat is dat? Clown Uiteindelijk heeft ze hem wel weten te overtuigen van het feit dat ze wel een rem had, maar dat heeft blijkbaar even geduurd... Stoute pooownie... Haha! En als ze hem naar de wei brengt, gewoon tegen haar opbotsen.. EN dan moet je die kop van hem erbij zien. Hij heeft de gróótste lol Haha! En daarom ik ook... Haha!

hihihi het is er ook een Lachen Lachen wees maar blij met zo een karakter

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:07

Ik baal Verdrietig M'n telefoon is weg... ik kreeg net een berichtje van iemand 'wacht ff.. bel wel dat gaat sneller' dus ik op zoek naar m'n telefoon, maar niet te vinden. Dus ik bel zelf het nummer... staat m'n telefoon uit.. Ben op m'n werk geweest, maar daar is niemand.. Vervolgens op stal, de eigenaar heeft hem niet gevonden en daarna doorgereden naar de benzinepomp.. ook daar niets... heb dus vodafone gebeld; zij kunnen mij niet vertellen welk nummer er voor het laatst gebeld is Gestoord 'de update loopt achter'... Heb m'n nummer dus maar laten blokkeren aangezien mijn telefoon uit staat... Ik baal ik baal ik baal

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:12

Kim: ik ben ook super blij met mijn knollie hoor... Haha! En als hij lomp doet bij een ander, vind ik dat dubbel zo leuk. K geloof dat dat leedvermaak genoemd wordt (denkt vervolgens aan de laatste keer dat de lompe koei bij mezelf op de tenen ging staan, mmm, ook nog niet zooo lang geleden....au!) Koe

@Damber: das zeker balen ja... Ik ben ook zo vaak dingen kwijt, je wordt er gek van... Succes met zoeken... Ach gut

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:15

Vind jij hem wel altijd terug dan Djinnie?? De enige plek waar ik nog op kan hopen is m'n werk.. Dat een collega m'n telefoon heeft uitgezet.. anders ben ik bang dat een vinder hem nu in gebruik heeft..

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 22:49

Soms wel, soms niet, maar ik raak dan ook niet alleen telefoons kwijt... zucht. Een telefoon was ik in de wei kwijtgeraakt, die heb ik veel later wel terug gevonden, maar toen was ie kaduuk, paardje had hem als flosdraad gebruikt... Verder gelukkig niet teveel foons kwijt geraakt, wel met name sleutels... ook heel irri! WEl goed dat je hem hebt laten blokkeren...

Overigens gaan mensen bij mij altijd beginnen met: waar heb je hem dan gelaten? Tja, als ik dat nou eens wist, dan was ik hem dus niet kwijt... Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 23:35

hoi.Wat hebben er toch veel mensen pech met de peerdjes momenteel.Ik durf bijna niet te zeggen maar Joepi en ik hebben heerlijk 3 dagen lang in het bos gereden en op de heide rond Vierhouten.Ongeveer 5 uur per dag en de eerste 2 dagen was het weer super ,maar de laatste dag zijn we behoorlijk verzopen van de regen:zeg maar dat hij geslaagd is voor zwemdiploma c.Uiteindelijk vond dhr. het schijnbaar zo gezellig dat hij niet meer de trailler in wilde.Geweldig hoor,we hebben hem er met dubbele lijnen in moeten trekken.Daarna ging die als een gek staan brullen naar zijn schijnbaar nieuwe vriendjes.We hebben trouwens erg veel kleine reeen gezien,ik kon ze bijna aanraken zo dichtbij stonden ze.Het was wel erg jammer dat Nous en Ko niet meekonden maar we houden moed.

Vervolgens zijn Rub en ik weer naar de bingo geweest en haha 3 keer de hoofdprijs.De vaste campinggasten waren niet erg blij met ons haha.we hebben een kruimeldief die ook op een steel kan gewonnen en en hele grote tafelgrilplaat en 3 supermooie,grote plantenbakken van houtvlechtwerk,erg mooi.Daarbij nog 2 keukendoeken en 4 theedoeken.We kregen het amper op onze fietsen mee.
Nou ze boffen met ons want volgende week heb ik een week vakantie en gaan we weer.
Aman komt Joepi dan weer doen.Ben ik wel blij mee hoor.

Hoop dat alle zieke paardjes nu maar gauw opknappen.Wetruste allemaal.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 07:45

djinnie schreef:
Soms wel, soms niet, maar ik raak dan ook niet alleen telefoons kwijt... zucht. Een telefoon was ik in de wei kwijtgeraakt, die heb ik veel later wel terug gevonden, maar toen was ie kaduuk, paardje had hem als flosdraad gebruikt... Verder gelukkig niet teveel foons kwijt geraakt, wel met name sleutels... ook heel irri! WEl goed dat je hem hebt laten blokkeren...

Overigens gaan mensen bij mij altijd beginnen met: waar heb je hem dan gelaten? Tja, als ik dat nou eens wist, dan was ik hem dus niet kwijt... Haha!

Goede morgen, laat dat goede maar weg... m'n telefoon ligt niet op m'n werk.. heb een mailtje gestuurd naar de gehele afdeling.. dus ik hoop maar dat iemand hem heeft.. zo niet.. heb ik nog een laatste hoop.. stal. Op stal kan hij dan bijvoorbeeld in de kast liggen.. Die kast is van ijzer en heb daar geen/weinig bereik. Dat zou een reden kunnen zijn dat hij het niet doet Boos!

Ik weet dat ik hem gistermiddag (in de lunchepauze) nog in m'n tas had zitten... Toen heb ik hem namelijk nog in m'n handen gehad, daarna heb ik hem 100% zeker weten in m'n tas terug gedaan... Hij zou dus uit m'n tas gevallen moeten zijn...

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 08:00

Succes met het zoeken naar je telefoon. Ik ga zo naar stal, dus zal wel even in de kantine kijken!

Het probleem met Mos is tijdelijk opgelost. Kola hebben we een klein stukje gegeven (helemaal op stal vond ik gewoonweg zielig en ze eet dan minder goed en maakt echt een oorlog in de stal.... ze is dat gewoonweg niet gewend) en Mos heeft de rest van het stuk. Het is maar voor even, en dan kijken we wel weer verder!

Ik wil alleen vragen of ik 1 of 2 keer in de week misschien mijn paardje met een ander paardje los mag gooien... ze staat nu zo geisoleerd!! Als er mensen zijn die het willen proberen... HEEL GRAAG Knipoog Ze is SUPER braaf Bloos misschien kijkt ze niet eens naar de ander om, maar ik wil haar wel de gelegenheid geven... dus als er mensen zijn.... laat het AUB weten!!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 08:01

duckie schreef:
Succes met het zoeken naar je telefoon. Ik ga zo naar stal, dus zal wel even in de kantine kijken!

Het probleem met Mos is tijdelijk opgelost. Kola hebben we een klein stukje gegeven (helemaal op stal vond ik gewoonweg zielig en ze eet dan minder goed en maakt echt een oorlog in de stal.... ze is dat gewoonweg niet gewend) en Mos heeft de rest van het stuk. Het is maar voor even, en dan kijken we wel weer verder!

Ik wil alleen vragen of ik 1 of 2 keer in de week misschien mijn paardje met een ander paardje los mag gooien... ze staat nu zo geisoleerd!! Als er mensen zijn die het willen proberen... HEEL GRAAG Knipoog Ze is SUPER braaf Bloos misschien kijkt ze niet eens naar de ander om, maar ik wil haar wel de gelegenheid geven... dus als er mensen zijn.... laat het AUB weten!!

Ik ben gisteren niet naar Midden delfland geweest... maar heel lief van je... Ik denk alleen niet dat je hem daar zult vinden...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 08:44

duckie schreef:

Missch kun je aan die mensen van Julia vragen of ze daarmee losmag? Dat gaat op het land ook erg goed! Diddle mag je altijd pakken maar volgens mij vindt Kola hem niet zo leuk! Ach gut Missch dat Kola Ko wel leuk vindt? dat kunnen we nog wel een keertje proberen Knipoog

Xeen ik ga straks naar je link kijken, heb ik nu ff geen tijd voor Bloos
Damber, hoop dat je je tel. weer snel terugvindt.. niets is erger dan je mobje kwijt zijn Ach gut

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 08:49

Inderdaad.. zonder telefoon ben je gewoon kaal/ naakt Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 09:06

Ik ga straks na mijn werk naar Nieuwerkerk ad IJssel en dat voor een zak brok Clown Het is geen brok, maar een speciaal kruidenmengsel uit Duitsland, speciaal voor de bronchiën Bloos Biz heeft dit jaaaaaaren geleden ook gehad en aangezien hij toch nog steeds beetje hoest wil ik dit weer gaan geven en Ko ook.... helaas zijn er geen andere leveranciers in de buurt Haha! Nou ja t is "maar" een half uurtje rijden Cool

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 09:29

half uurtje valt toch wel mee Haha! Haha!

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:30

nous dat andere voer is van marstall . ik ga gelijk informeren waar dat te verkrijgen is want ik wil het van de winter ook gaan geven. het heet sinfonie kruidenmuesli en zit geen haver in. ik laat het weten als ik een adres heb!

gr kim