Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik blijf doorduimen.. 
Hij zat verstop in een bruin pluche tasje van haar dochtertje. Daar heeft hij zich de hele dag in verstopt...
Kop op, meid!
Het lukt vast wel met de uitloop.....Er ligt idd repak, dat was bij Renks' uitloop ook een hele klus. Je kan de bodem evt. nog van een laag zand voorzien, zoals bij Katrichta. Voor de demping zeg maar.
...Gelukkig mag ie een beetje aan 't werk blijven.
Maar ze pakt hem goed aan, dus dat gaat vast niet al te lang lukken. Verder staat dikkie dik nog dag en nacht op het (gelukkig behoorlijk droge) land, en is ie een bietje te dik, maar dat werken we er wel weer af...
Dat krijg je met al dat gras he...
damn dat was echt erg, arme meid
Maar wel lekker bit vastpakken en gáán met die banaan... Rem? Wat is dat?
Uiteindelijk heeft ze hem wel weten te overtuigen van het feit dat ze wel een rem had, maar dat heeft blijkbaar even geduurd... Stoute pooownie...
En als ze hem naar de wei brengt, gewoon tegen haar opbotsen.. EN dan moet je die kop van hem erbij zien. Hij heeft de gróótste lol
En daarom ik ook...

djinnie schreef:Hihi, nee, gelukkig niet zoooo erg.. Tja, geen idee wat die daar bij had, want zo deed ie nooit... Verkeerd aura of zo..Maar wel lekker bit vastpakken en gáán met die banaan... Rem? Wat is dat?
Uiteindelijk heeft ze hem wel weten te overtuigen van het feit dat ze wel een rem had, maar dat heeft blijkbaar even geduurd... Stoute pooownie...
En als ze hem naar de wei brengt, gewoon tegen haar opbotsen.. EN dan moet je die kop van hem erbij zien. Hij heeft de gróótste lol
En daarom ik ook...
wees maar blij met zo een karakter
M'n telefoon is weg... ik kreeg net een berichtje van iemand 'wacht ff.. bel wel dat gaat sneller' dus ik op zoek naar m'n telefoon, maar niet te vinden. Dus ik bel zelf het nummer... staat m'n telefoon uit.. Ben op m'n werk geweest, maar daar is niemand.. Vervolgens op stal, de eigenaar heeft hem niet gevonden en daarna doorgereden naar de benzinepomp.. ook daar niets... heb dus vodafone gebeld; zij kunnen mij niet vertellen welk nummer er voor het laatst gebeld is
'de update loopt achter'... Heb m'n nummer dus maar laten blokkeren aangezien mijn telefoon uit staat... Ik baal ik baal ik baal
En als hij lomp doet bij een ander, vind ik dat dubbel zo leuk. K geloof dat dat leedvermaak genoemd wordt (denkt vervolgens aan de laatste keer dat de lompe koei bij mezelf op de tenen ging staan, mmm, ook nog niet zooo lang geleden....au!)
djinnie schreef:Soms wel, soms niet, maar ik raak dan ook niet alleen telefoons kwijt... zucht. Een telefoon was ik in de wei kwijtgeraakt, die heb ik veel later wel terug gevonden, maar toen was ie kaduuk, paardje had hem als flosdraad gebruikt... Verder gelukkig niet teveel foons kwijt geraakt, wel met name sleutels... ook heel irri! WEl goed dat je hem hebt laten blokkeren...
Overigens gaan mensen bij mij altijd beginnen met: waar heb je hem dan gelaten? Tja, als ik dat nou eens wist, dan was ik hem dus niet kwijt...

Ze is SUPER braaf
misschien kijkt ze niet eens naar de ander om, maar ik wil haar wel de gelegenheid geven... dus als er mensen zijn.... laat het AUB weten!! duckie schreef:Succes met het zoeken naar je telefoon. Ik ga zo naar stal, dus zal wel even in de kantine kijken!
Het probleem met Mos is tijdelijk opgelost. Kola hebben we een klein stukje gegeven (helemaal op stal vond ik gewoonweg zielig en ze eet dan minder goed en maakt echt een oorlog in de stal.... ze is dat gewoonweg niet gewend) en Mos heeft de rest van het stuk. Het is maar voor even, en dan kijken we wel weer verder!
Ik wil alleen vragen of ik 1 of 2 keer in de week misschien mijn paardje met een ander paardje los mag gooien... ze staat nu zo geisoleerd!! Als er mensen zijn die het willen proberen... HEEL GRAAGZe is SUPER braaf
misschien kijkt ze niet eens naar de ander om, maar ik wil haar wel de gelegenheid geven... dus als er mensen zijn.... laat het AUB weten!!
duckie schreef:Ik wil alleen vragen of ik 1 of 2 keer in de week misschien mijn paardje met een ander paardje los mag gooien... ze staat nu zo geisoleerd!! Als er mensen zijn die het willen proberen... HEEL GRAAGZe is SUPER braaf
misschien kijkt ze niet eens naar de ander om, maar ik wil haar wel de gelegenheid geven... dus als er mensen zijn.... laat het AUB weten!!
Missch dat Kola Ko wel leuk vindt? dat kunnen we nog wel een keertje proberen
Het is geen brok, maar een speciaal kruidenmengsel uit Duitsland, speciaal voor de bronchiën
Biz heeft dit jaaaaaaren geleden ook gehad en aangezien hij toch nog steeds beetje hoest wil ik dit weer gaan geven en Ko ook.... helaas zijn er geen andere leveranciers in de buurt
Nou ja t is "maar" een half uurtje rijden