ze kome hooi en stro brenge straxs..paarde staan lkkr buite in de rege hihi zulle wel nat zijn.. maarja daarna pakke we gewoon dolly en doen we ff een rondje? kwamjij op de fiets joline?
Haha ik ben nat We konden niet in de bak bij Henk v/d zande.. Dus zijn we naar de binnenbak bij stal Arina gegaan.. Rijdend dus niet met de trailer.. Hihi Kosmo iedere keer schrikken.. Ik vind het daar echt geen leuke stal zo saai en leeg daar totaal niet gezellig lijkt me.. De vloer daar zo glad als wat als je daar met een paard met ijzers loopt glijdt hij gewoon uit iedere keer Er stond daar ook een arabiertje die zijn oog zag er echt raar uit blind en nog iets anders het leek net een wond.. Nja toen ging het regenen en moesten we in de regen terug
Nou ik hoefde niet met natte kleren te rijden.. het regende een beetje toen we terug gingen maar het is maar 10 min rijden.. Moest wel met natte kleren naar husi
Ja het was wel leuk.. Hij was braaf.. Alleen met het aanspringen in galop een paar bokjes maar ik ging gelukkig niet de 1e 10 min op een bokkend paard de bak door zoals normaal gesproken haha!
Jeeezuss.. wat is dolly toch een kloteknol.. We hebben we 15 achter haar aangezeten om dr te vange.. We gingen int trimbosje rijden maar ze ging er gewoon met me vandoor.. Was alleen met halster +touw gaan rijden en dus duidelijk geen succes.