Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:amandaaa schreef:Amanda????? Als je zin hebt dan wil ik graag een keertje met je afspreken om Spetter weer eens proberen voor de wagen te gaan zetten???????
Is goed zullen we dat dan in januari op een zaterdag of zondag doen?
AnitaJoeri schreef:haha doe maar en op zaterdag en op zondag.dat houd jullie in iedergeval van de straat.
Mijn les ging wel goed alleen begreep Joepi niet van schouder voor in de galop,gaat die changementen om de pas maken ,die kan die nog geeneens de oetl ul.Hoij kan ze alleen om de 2 passen haha.
Hoi Syl het spereriempje was prima hoor,thanks
.......hooguit een beetje onbestuurbaar maar dat geeft toch niet??????
We zullen plechtig beloven dat we in de bak blijven met Spetter en de wagen heel zullen laten. 
spettertjuh schreef:Ik moet toch even naar de Hoven voor chinchillavoer, waar staat dat tentje precies en is die nog open om ongeveer half vier/kwart voor vier en zoja hoeveel moet je dan hebben aan appels?
Ik weet niet of die kraam er dan nog is, geen idee eigenlijk tot hoelaat die markt er is!! Naast die groentekraam staat trouwens ook een kraam met dierenvoer maar weet niet of zij ook chinchillavoer hebben
spettertjuh schreef:Ik kijk wel even naar die kraam en als die er nog is neem ik voor je mee. Je bedoelt de fietsenstalling "bisiklette?" Tegenover de ABN amro bank/Albert Heijn toch? Dan weet ik wel waar het ongeveer is. Kom ik toch langs met de scootie....
AnitaJoeri schreef:Moet ik KO nog niet of wel bij de groep losgooien Nous?

Xeen schreef:Oja
Ik zit er over te denken om ..
In de kerstvakantie 1e week een x les te nemen
By mike
Op welke dagen geeft hy ok alweer les ?
En kan dat, dat ik 1 x les ?
. Bijv. 1 x per twee weken of 1 x per maand? Je leert er een hoop van en dan kun je misschien nog meer met Vesra gaan doen en begrijpen jullie elkaar beter
.
Ja wil ik wel .

Xeen schreef:Ja wil ik wel .
Moet alleen nog even werk vinden .
Anders kan ik het niet betalen
Tante kaar
Ookee noesje
Hip !

.
Maar je hebt gelyk hoor 

spettertjuh schreef:Xeen schreef:Ja wil ik wel .
Moet alleen nog even werk vinden .
Anders kan ik het niet betalen
Tante kaar
Ookee noesje
Hip !
krantenwijkje, folders lopen, c1000, albert heijn. Er liggen regelmatig folders in de bus van bedrijven die mensen zoeken om folders/kranten rond te brengen? Ook bij de supermarkten hangen regelmatig briefjes, alleen de leeftijd heb ik nooit zo opgelet.