Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Allano2502 schreef:nee maar dat er zo kinderachtig word gedaan om meteen al je agressie op haar af te gooie is wel banketstaaf ...kijk was ze deed is niet goed maar dan meteen een feest er van maken en er op door blijve gaan is ook niet nodig ze zegt toch dat het haar bedoeling niet was en praat normaal uit lijkt mij dat niet zo moeilijk is .. en dat van 16 jaar bedoel ik mee als iemand van 50 tege mij zegt dat ik me grote mond moet hooude omdat ik iets zeg wat die gene niet aan staat is zijn probleem en moet ie er wat aan doen .. maar ik vind nog banketstaaf dat iedereen maar om haar zit te babelen maar iedereen speelt er rol dr in mee en moet gewoon keer over zijn dat over iedereen de baas spelen omdat ze net nieuw zijn mogen ze niet zegge wat ze wille omdat ze net nieuw zijn of wat dan ook beetje belachelijk maarja zal wel aan mij ligge ik weet nog iemand die dat vind maar dat hou ik voor mezelf
Voor mij is dat niet leeftijdsgebonden (miss wel de manier waarop je anderen aanspreekt maar daar gaat t niet over nu). Zirano schreef:Hi Brenda,{ascha stond er gisteren lekker rustig bij hoor) heb haar lekker geaaid(geen eten gegeven).Doegg.Hoe is het met Bo??
Mag ik binnenkort een keertje met jou mee?

Allano2502 schreef:...kijk was ze deed is niet goed maar dan meteen een feest er van maken en er op door blijve gaan
AL EN BLABLABLA SLAP GEOUWE HOE R.
als hij aan het eten is word ie zowieso niet vrolijk van mensen

Omar had er weer erg veel zin in en crosste door de bak heen na de hindernissen

Was voor Omar een paar maanden dat hij niet had gesprongen dus ik heb het rustig aan gedaan, al was het het daar niet echt mee eens
Als hij hout ziet wordt hij altijd heel erg vrolijk en wil steeds harder gaan lopen! Op stal zijn er meerdere hoor die liever kijken naar de springles dan meedoen. Het meerendeel is dressuurruiter
anders wachten we nog langer. 

Bijna iedereen in de B zijn van stal
bloempie186 schreef:oef ik zie idd net de startlijsten! ik moet echt veel te vroeg!! zondagochtend om 9.08 en 9.48!! dan slaap k nog howr!
@karin: jammer dat je weg gaat, maar begrijp je beslissing! ben blij voor je dat kevin uit het ziekenhuis is! erg fijn dat ie weer lekker thuis zn gangetje kan gaan!
Wat een tijd zeg! Normaal plaatsen ze de B altijd zo vroeg in de ochtend Ga je wel uit dan dit weekend? AnneOmie schreef:bloempie186 schreef:oef ik zie idd net de startlijsten! ik moet echt veel te vroeg!! zondagochtend om 9.08 en 9.48!! dan slaap k nog howr!
@karin: jammer dat je weg gaat, maar begrijp je beslissing! ben blij voor je dat kevin uit het ziekenhuis is! erg fijn dat ie weer lekker thuis zn gangetje kan gaan!
Wat een tijd zeg! Normaal plaatsen ze de B altijd zo vroeg in de ochtend Ga je wel uit dan dit weekend?
Het zal vast goed gaan hoor want hij doet wel altijd zijn best!