stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Allano2502

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:46

nee maar dat er zo kinderachtig word gedaan om meteen al je agressie op haar af te gooie is wel banketstaaf ...kijk was ze deed is niet goed maar dan meteen een feest er van maken en er op door blijve gaan is ook niet nodig ze zegt toch dat het haar bedoeling niet was en praat normaal uit lijkt mij dat niet zo moeilijk is .. en dat van 16 jaar bedoel ik mee als iemand van 50 tege mij zegt dat ik me grote mond moet hooude omdat ik iets zeg wat die gene niet aan staat is zijn probleem en moet ie er wat aan doen .. maar ik vind nog banketstaaf dat iedereen maar om haar zit te babelen maar iedereen speelt er rol dr in mee en moet gewoon keer over zijn dat over iedereen de baas spelen omdat ze net nieuw zijn mogen ze niet zegge wat ze wille omdat ze net nieuw zijn of wat dan ook beetje belachelijk maarja zal wel aan mij ligge ik weet nog iemand die dat vind maar dat hou ik voor mezelf

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:56

Goedenavond damens het is weer eens echt gezellig maar niet heus.
Karin ik ga woensdag naar Amigo en Zirano want dan wordt de ploeg geeent.Dat gebeurt in de middag.
Maar je ziet ze momenteel allebei veranderen in hun voordeel.
Wat wel lekker is om te zien is dat Ullaatje de jonkies af en toe lekker van de ouderen even apart zet zodat alles tot rust kan komen en kan eten.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:59

Allano2502 schreef:
nee maar dat er zo kinderachtig word gedaan om meteen al je agressie op haar af te gooie is wel banketstaaf ...kijk was ze deed is niet goed maar dan meteen een feest er van maken en er op door blijve gaan is ook niet nodig ze zegt toch dat het haar bedoeling niet was en praat normaal uit lijkt mij dat niet zo moeilijk is .. en dat van 16 jaar bedoel ik mee als iemand van 50 tege mij zegt dat ik me grote mond moet hooude omdat ik iets zeg wat die gene niet aan staat is zijn probleem en moet ie er wat aan doen .. maar ik vind nog banketstaaf dat iedereen maar om haar zit te babelen maar iedereen speelt er rol dr in mee en moet gewoon keer over zijn dat over iedereen de baas spelen omdat ze net nieuw zijn mogen ze niet zegge wat ze wille omdat ze net nieuw zijn of wat dan ook beetje belachelijk maarja zal wel aan mij ligge ik weet nog iemand die dat vind maar dat hou ik voor mezelf

Geloof me dat was niet mijn agressie hoor! Als iemand agressief deed was t Naadje.
Dan denk ik ook dat je een en ander door elkaar gooit: naadje heeft nergens gezecht dat t haar bedoeling niet was dat waren Annemieke en ik die zeiden dat t de bedoeling niet was om iemand te kwetsen.
Dan snap ik nog steeds niet wat t er mee te maken heeft dat een ouder iemadn je gezecht heeft dat je je mond moet houden want dat was hier niet t geval. Ik vind in ieder geval dat jij mag zeggen wat je denkt, graag zelfs dus ik volg niet wat je daar mee wil zeggen......
En niemand speelt de baas over anderen. Maar dan moeten mensen ook respecteren dat er mensen zijn met ander behoeftes en als er dan n 2e toppic wordt geopend hoeft dat niet uit te lopen op zo'n rel dat vind ik heel onvolwassen (en nee dat heeft niets met leeftijd te maken maar met gedrag). Om dan meteen maar boos te worden op iedeeen is heel zinloos en helaas is er wel zo gereageerd. Ik snap niet waarom maar goed....
Verder ben ik met je eens dat iedereen mag zeggen wat hij wil Knipoog Voor mij is dat niet leeftijdsgebonden (miss wel de manier waarop je anderen aanspreekt maar daar gaat t niet over nu).

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 00:01

Zirano schreef:
Hi Brenda,{ascha stond er gisteren lekker rustig bij hoor) heb haar lekker geaaid(geen eten gegeven).Doegg.Hoe is het met Bo??
Mag ik binnenkort een keertje met jou mee?

ja pascha die ik nog een beetje onrustig en bo die vermaakt zich wel met zijn viendtjes Haha!
en natuurlijk mag je mee naar bo

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 00:01

Allano2502 schreef:
...kijk was ze deed is niet goed maar dan meteen een feest er van maken en er op door blijve gaan

ik vind niet dat ik iets niet goed heb gedaan....ik heb net als iedereen zijn mening gegeven alleen wordt dan van mij gelijk als agressief bestempeld en dat van anderen niet
het verschil moet er zijn blijkbaar...
en ja ik heb een naam genoemd omdat ik het alleen van die persoon zo vond en het dan niet nodig vind om iedereen over 1 kam te scheren....wel so fair..
maar vind het wel fijn dat je me deels begrijpt Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 00:21

oke iedereen heb nu ze mening gegeven dus nu stoppen en gezellig houden AUB Boos!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 00:22

ANDERS IS DIT ME LAATSTE POST DIE IK DOE. Boos! AL EN BLABLABLA SLAP GEOUWE HOE R.
NUTTELOSE TIJDVERSPILLING DAT TAAMS TOPIC'S GEDOE
ER IS TOCH ALLEEN MAAR GEZEIK

(SORRY ME CAPS LOCK DOET HET NIET EN KAN HET NIET NORMAAL ZETTEN)

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 05:47

Haha Brenda nog steeds dus hetzelfde toetsenbordje.Misschien een spraakprogramma op je computer zetten,hoef je niets meer te typen.Zeg maar wanneer je naar Bo gaat,dan kijk ik even in mijn agenda wanneer ik kan.
Vanavond ben ik zowieso bij Taams en dan zie ik je dan misschien.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 07:04

Aangezien mijn hele inbox vol stond met berichtjes vanmorgen dat ik vooral niet naar een andere stal moet gaan....kan ik het net zo goed hier opschrijven
hoewel ik iedereen volgens mij al teruggeschreven heb.

ik ben sinds amigo in de opfok staat en ik sinton erbij heb gekocht al aan het rondkijken voor een andere stalling.
ik wist vanaf dag 1 dat sinton op stal stond dat ik hem niet meer weg zou willen doen, ik kan ze beiden houden maar niet bij taams op stal. gewoonweg te duur.
ik betaal nu al ruim 400 euro alleen aan stalling en dat terwijl amigo toch wel goedkoop staat.

ik heb een andere stalling gevonden, gisteravond pas, ik weet dus niet wanneer ik bij taams weg kan want heb daar nog niets gezegd.

het maakt het trouwens wel makkelijker dit hele gedoe en ik ben ook wel wat actiever gaan zoeken, maar ik was zowieso weggegaan hoor Lachen

zo nou weet iedereen het meteen dan ga ik nu de kids aankleden want de middelste gaat zo naar de peuterschool.

naadje: dank je wel Lachen als hij aan het eten is word ie zowieso niet vrolijk van mensen Knipoog

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 09:49

Jammr er Karin dat je weggaat maar 2 paarden bij Taams is ook erg duur! Ik kan er op dit moment zelfs nog geen 1 betalen!
Hoe gaat het met Kevin?

Ik ben het met Kimberley eens AMEN

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 09:56

eentje gaat wel hier maar twee wordt echt te veel...
kevin gaat een stukje beter weer, hij hoest nog maar is brutaal en druk Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:11

Goedemorgen allemaal! Kekaro, ik vind het jammer dat je weggaat, en dat meen ik. Ik snap wel dat 2 paarden houden op Taams voor veel mensen te duur is. Zelf hou ik het om die reden ook graag bij 1 paard Haha!

Gisteren hebben we gesprongen, les ging niet door maar we hebben zelf wat hindernissen opgebouwd met Mayo, Daan en Kim Haha! Omar had er weer erg veel zin in en crosste door de bak heen na de hindernissen Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:11

Fijn dat het beter gaat met Kevin!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:19

ik zei net al tegen willemijn ook, ik vind het ook jammer want vind de stal wel super, zeker met het twiske zo.
maar ben dan ook niet voor niks al een tijdje op zoektocht.
ik denk dat we de beste hebben uitgezocht voor een redelijke prijs Knipoog

springen dat is toch iets wat ik ontzettend leuk vind om naar te kijken maar zelf niet aandurf Tong uitsteken

jammer dat de les niet doorging, eigen les bedacht dus Lachen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:24

Ja we zijn wel creatief Haha! Was voor Omar een paar maanden dat hij niet had gesprongen dus ik heb het rustig aan gedaan, al was het het daar niet echt mee eens Haha! Als hij hout ziet wordt hij altijd heel erg vrolijk en wil steeds harder gaan lopen! Op stal zijn er meerdere hoor die liever kijken naar de springles dan meedoen. Het meerendeel is dressuurruiter Tong uitsteken

Taams is idd een fijne stal met veel voorzieningen en ook lekker dicht bij het Twiske. Ik sta er nu 4 jaar met veel plezier. Ga je naar een stal hier in de buurt? Hoe lang laat je Amigo nog in de opfok dan? Wel fijn dat je ze dan straks samen op 1 stal kunt houden!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:30

We gaan naar Zuidschermer, het is op de minuut af 20 minuten rijden vanaf mijn huis dus redelijk in de buurt voor me.

ze staan daar in ieder geval van 10 tot 17 buiten (meestal wat langer, met slecht weer wat korter)
dat spreekt me ook wel aan.

Amigo blijft nog wel een jaar in de opfok staan, hij wordt over 2 maanden 2 ik denk dat ik hem op z'n vroegst met 2 jaar en 10 maanden op stal wil hebben,
als hij dan tenminste niet meer zo baby is als nu Lachen anders wachten we nog langer.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:42

Nou hij is momentel babyaf aan het worden hoor hij gaat nu richting kleuter/peuter.je ziet hemveranderen.
Dat ik gisteren aankwam waren ze nog evnen binnen rustig aan het eten en die groters waren buiten.Nadat de deur openging was hij een van de eerste buiten die even ging kijken wat voor lekkers ik bij me had.Dus nieuwsgierig zat.
Karin geef mij even jouw e-mail voor je weggaat bij taams zodat we contact kunnen blijven houden over onze kleine mannen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:40

Dat klinkt goed en heerlijk dat ze daar de hele dag lekker buiten kunnen staan. Dat is helaas wel een minpuntje bij ons op stal Scheve mond

Lekker zeg dat Amigo nog even lekker kleuter kan zijn in de opfok. Dat hebben ze gewoon nodig Ja

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:46

Ik vind het ook heel jammer dat je weggaat, Karin Verdrietig
Wel blij voor je dat het met Kevin beter gaat, en dat je een leuke stal gevonden hebt. Dat ze overdag lekker naar buiten kunnen is inderdaad wel een plus! Haha!
En wat fijn om te zien dat het met Amigo beter gaat! Hij ziet er een stuk beter uit op deze foto's! Haha! Haha!

Ik sta nu ook al bijna 2jaar bij Taams, en het beval ons echt super. Maar 2 paarden houden kan ik dus ook niet!

Gistermiddag hebben we trouwens ook gesprongen, Annemiek! Marjan met Larmy, Bobby met Missie en Bella en ik. Was echt wel leuk. Klein huppelsprongetje hoor, stelde niks voor, maar Bella vond het leuk! Werd ook helemaal knetter van Mistral, steeds als die over de hindernis ging, ging Bella met 4 benen de lucht in! hahahaha
Vanmiddag maar weer serieus gaan dressuren... Haha!
Startlijsten staan trouwens al sinds gisteravond online! Ik start om 18.16 en 18.40! Lekkere tijden! Jij start vlak voor mij, Kim! Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:58

oef ik zie idd net de startlijsten! ik moet echt veel te vroeg!! zondagochtend om 9.08 en 9.48!! dan slaap k nog howr!

@karin: jammer dat je weg gaat, maar begrijp je beslissing! ben blij voor je dat kevin uit het ziekenhuis is! erg fijn dat ie weer lekker thuis zn gangetje kan gaan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:59

Leuk joh dat je met Bella hebt gesprongen! Alvast aan het voorbereiden op de springles Verward Haha!

Thanx voor de tip over de startlijst. Snel deze keer zeg!! Wordt wel een gezellig stalreunie Haha! Bijna iedereen in de B zijn van stal Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 12:00

bloempie186 schreef:
oef ik zie idd net de startlijsten! ik moet echt veel te vroeg!! zondagochtend om 9.08 en 9.48!! dan slaap k nog howr!

@karin: jammer dat je weg gaat, maar begrijp je beslissing! ben blij voor je dat kevin uit het ziekenhuis is! erg fijn dat ie weer lekker thuis zn gangetje kan gaan!

Bloos! Wat een tijd zeg! Normaal plaatsen ze de B altijd zo vroeg in de ochtend Ga je wel uit dan dit weekend?

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 12:01

AnneOmie schreef:
bloempie186 schreef:

Bloos! Wat een tijd zeg! Normaal plaatsen ze de B altijd zo vroeg in de ochtend Ga je wel uit dan dit weekend?

vrijdag waarschijnlijk wel en maybe zaterdag, maar dan niet al te laat! ik wist dat k sowieso op zondag moest....ze hadden geen jury voor de M op zaterdag.....wel jammer dat dancer nu 2 keer moet starten op 1 dag terwijl mn moeder selectie moet rijden die middag!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 12:18

Moet je moeder selectie rijden? Spannend zeg!! Ja 2x op 1 dag is niet echt fijn. Hij zal vast een energie stoot krijgen van me moeder Haha! Het zal vast goed gaan hoor want hij doet wel altijd zijn best!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 12:25

ja t komt vast wel goed...als t van de zomer met die hitte lukt, dan lukt t m nu ook wel! Haha!