Hee dat zijn gezellige foto's gisteren 'stiekem' mijn eerste sprongetje met WW gemaakt. Hij deed super braaf. wel was hij beetje 'heet' in het begin met rijden. ga volgende maand ook weer lessen want geloof dat mijn lichaam dat wel weer aan kan. Opstappen lukt in ieder geval alweer.
CharlyBrown
Geplaatst: 27-05-10 10:04
Maikie!! Super leuke foto's!! Die laatste is net als uit een boekje... Ben benieuwd naar de rest!
Nu moeten jullie mee even helpen met het uitkiezen van de leukste foto's van mijn HYPO FOCUS foto-shoot van afgelopen zaterdag.. Heb al een kleine selectie gemaakt.. Ben benieuwd welke jullie t leukst vinden. Of misschien is het handiger om te vertellen welke jullie niet de moeite waard vinden
Ik geloof dat dit mijn favorietjes zijn... maar pin me er niet op vast 1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
En deze zijn toch ook wel erg leuk 12.
13.
14.
15.
16.
17.
Laatst bijgewerkt door CharlyBrown op 27-05-10 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn keuze zou vallen op 2-3 en 13 alhoewel ik nr 12 en 8 ook leuk vind En wat een vrolijke foto's leuk met dat wapperende haar Is in ieder geval leuk aandenken
met een beetje mazzel krijg ik vandaag mijn USB stick terug met coole foto's genomen door NoFactsButActs Ik zal er een paar plaatsen als ik ze heb. Deze jongeman maakt graag foto's dus wie weet. Ik kan hem aanbevelen. Hij staat bij ons op stal
Nou vandaag in de zeikregen parcours gebouwd en gereden. veel plezier gehad maar helaas ook een stuurfout wat resulteerde in 2 ballen dus 6 strafpunten maar pony heeft super gedaan. Kortom ik ben trots op pony
Ik kan voorlopig nog geen foto's maken trouwens Was eerst mn lens kapot, heb ik een nieuwe, begeeft gewoon mn hele body het...
Mootje
Geplaatst: 01-06-10 08:30
Balen Chellee, wordt het net zulk mooi weer, gaat je cover kapot Ik heb gisteren inkopen gedaan: Nieuwe paardrijbroek en jophurs! En ik heb nog even de kast uitgeruimd en gesopt!