@ Lin: ik lees je laatste berichtje nu pas, maargoed, wat betreft Maaike, die zie ik de laatste tijd minder dan eerst dus het is niet zo dat ik die dagelijks zie. Maargoed, het is inmiddels wel duidelijk hoor:) Ik snap ook heel goed jullie reacties en hoop dat ik er nog iets aan kan doen;)
@ Dympfke: fijn dat je paardje goed is aangekomen, alleen balen van je Chaps. Ach dat beter dan dat je je cap vergeet ofzo, of je zadel:P Hoewel je die laatste natuurlijk minder makkelijk vergeet hihi.
Vanavond mag ik het paard weer op, maar ik hoop dat het goed gaat. De spieren in mn rug zijn in opstand na het weekendje zeilen...
millennium
Geplaatst: 31-08-09 11:19
@ iedereen: Hoelaat en op welke dagen rijden jullie allemaal? Kan nou best eens een kijkje komen nemen!
Welk zadel heb je Lin? Een Phryso?? En al op Sieb geprobeert of moet die nog even rust?? Kom vd week even kijken hoor!! Weer bijgeslapen trouwens van je al te lange rit?
Hij zit echt heerlijk Ligt ook goed op sieb Morgen ff Tweespan bellen om m helemaal aan sieb aan te laten passen en dan kunnen we weer helemaal trainen
Jaah was pas laat thuis heerlijk zo'n auto die niet meer wil starten
Nou de bus heeft soms een beetje geen zin meer... en dan wil die niet starten.. was die al 2x voor naar de garage geweest..
maar toen stonden we zondagavond bij bodegraven, waar we wat hadden gegeten, en toen deed de auto t niet meer een uur op de ANWB wachten.. En toen konden we weer naar huis Dus nu woont de auto weer ff bij de garage
Ja was erg gezellie... Heb een halster voor paardje en elastieken voor noel haar VZ pony en snoepjes voor Chay haar gestolen pony En noel heeft nog een zweep