Geen olifanten meer boos maken, houd de kroko's op afstand en doe de giraffen de groeten van me
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
*is precies dezelfde regels in een liedje tegengekomen* 
Ik ben vanochtend lekker in m'n bodywarmer naar Mazzel gefietst. Hij was vrolijk en hij stond er vrolijk bij met z'n nieuwe knalgele halster. Lekker gepoetst en getrutteld in de zon. Het rijden was eigenlijk een klein rampje, maar dat maakten we goed door in de zon uit te stappen
De hele week al
Ben gestopt bij de manege, maar dat wisten jullie geloof ik al? We hebben sinds kort een "leenpaard" hier staan. De eigenaren verhuizen van brabant naar friesland, en moeten hun paard ergens kwijt tot de zomervakantie. Dus nu staat hij hier
Maar nu weet ik niet of ik dat hier al verteld had
Iig, het rijden gaat redelijk op hem. Heb het een tijd (maand ofzo?) niet gedaan, want hij was vrij mager en futloos. Nu staat hij hier op de wei met iets meer eten dat hij daar kreeg, aandacht en paarden in omliggende weides(daar heeft hij 3 jaar lang geen paard gezien) en gaat het redelijk. Heb pas nog een bosritje gemaakt, en hij is erg braaf
klein stukje gegaloppeerd, dat is zeker niet zijn sterkste kant, hij is liever lui dan moe, dus galopperen wil hij nauwelijks, maar hij vond het in het bos zelfs nog wel leuk, paar galopsprongetjes
Dus ik wil vanaf morgen zijn conditie wat opbouwen.

djoni schreef:Annemarie, je onderschrift, waar komt dat eigenlijk vandaan?*is precies dezelfde regels in een liedje tegengekomen*

Eerst PZN: kreupel. Toen op Priscilla, wilde het proberen. Was misschien toch niet zo'n goed idee. Zo ongeveer iedere keer als de andere twee aan de ene kant van de bak reden, en ik stak van de andere kant over naar die ene kant, ging Pris er vandoor naar d'r vriendjes toe. Een paar keer heb ik het uitgezeten, maar toen gebeurde waar ik al een jaar lang bang voor was (*tranen springen me weer in de ogen*): ik werd gelanceerd. Doodsbang als ik was dacht ik er nog wel aan om me zo te draaien dat mijn arm naar boven bleef, waardoor ik een keiharde smak op m'n rug maakte en vervolgens weet ik het niet meer maar ik eindigde op mijn buik. Nadat ik voorzichtig weer was opgestaan en het neusvleugeltje van mijn bril had rechtgebogen, stapte ik toch maar niet weer op Pris. Toen snel Punky gepakt, want die had het uur ervoor al gelopen en hoefde dus niet echt uitgebreid ingestapt meer te worden: ineens ook niet meer rad. Toen was er uiteindelijk nog zo'n kwartier of 10 minuten over ofzo, en ik vroeg me dus af of het wel zin had om nog een pony te pakken, maar Janette stond erop en zo eindigde ik op Jacky. Daar nog een paar rondjes mee gestapt, gedraafd en gegaloppeerd en dat was het dan... Janette zei nog dat ik deze les deze week wel in mocht halen, maar deze week is al zo hectisch (herkansing, proefexamens) dat dat voor vrijdag niet meer lukt.
Verder heb ik nu spierpijn in mijn liezen, een kneuzing rechts onder in mijn rug en last van de spieren in mijn nek, waardoor ik al de hele dag met een sjaal om loop.
He, verdorie Annemarie. Gelukkig stapte je weer op, dacht je eraan je arm om te draaien en wel super (
) dat je weer op Prisje ging. (en daarvoor op PZN, goede bui zeg) Maar goed,
voor je arme spiertjes. En Die sjaal, is het net lekker weer

) 
) en wat is het hier koud zeg!
Staat hij bij jullie aan huis?
heb daar ook zo heerlijk paardgereden, als jullie willen doe ik er een verslagje van.. ach, jullie hebben niks te willen ook.. hihi 

en na het eerste galopje kreeg ik gelijk... handgalopje, wat is dat? 
maar ik heb het overleefd.. whahaha)
dus op het nippertje sjeesde Lollipop tussen de bomen door en stond ze stil en kon ik eraf springen, eind goed al goed 

Echt geweldig Tessel! Die natuur en zo en aaaah
Gelukkig dat de rit goed is afgelopen, want als ik het zo lees heb ik het hart alweer in m'n keel zitten. En die drie weken zijn omgevlogen zeg!
) en.. even kijken of ik ergens nog een foto vandaan kan plukken van dat beestje. En dan hebben we nog Dandy, maar die staat er al weer iets langer, ik weet niet of je daar al van gehoord hebt? Ook een kleintje. Beide ontzettend druk
En dan hebben we nog 2 (toch?) voskleurige iele ponytjes, maar daar weet ik verder niets vanaf enzo. En er was ook nog Bas de haflinger, maar die is alweer foetsie geloof ik 
). Die week daarna moet ik nog even zien. 4 lessen op vrijdag.. dat wordt nog wat!
Janet moet ik nog even bellen enzo, maar dat komt nog wel een keer deze week. 
Dandy ('Dannnnnndy') kennen we nog wel van vorige zomer, loopt hij wel mee met de lessen? Grappig dat hij er nog steeds is, volgens mij vindt Jannette hem wel leuk, of niet?

) maar ook vanwege het betoverende landschap en omdat het eigenlijk het enige moment was waarop ik het gevoel kreeg echt de bevolking een beetje te leren kennen. Je zit namelijk de hele tijd maar in je huurbusje (die er tamelijk luxe uitzag, iig in de ogen van de plaatselijke bevolking) en dan rij je dus over zandweggetjes door dorpen waar misschien eens per week een blanke gesignaleerd wordt, laat staan een toerist, laat staan 10 blanke toeristen in twee huurbusjes
tsja, en dan kijk je naar buiten en zie je ze staren en dan weet je niet zo goed wat je moet voelen/denken. Of je loopt door een supermarkt waar de enige blanke de baas van de winkel is, en je weet dan dus echt niet of ze denken "ha, toeristen, daar verdienen we misschien wat aan" of "stomme westerlingen" 

(en als een grappig verhaal) , en bergbeklimmen? Echt met zo'n hip tuigje en klimmen? 

(hoeft niet allaminute hoor, als je een keer tijd en zin hebt) 

)

(niet zo groot denk ik ook . . ., leuk heb je veel aan
)