Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik weet dat het meisjes zijn maar verder geen idee.Myrtje_ schreef:Hee Schim, is dat 'bitje' hoofdstel nou zwart of bruin?

ladyjoy schreef:Aaah oliebol! En daarom wil / kan ik nu nog geen auto nemen... Helaas
Zo kan ik ook mn geld verdienen ja pfff..
Myrtje_ schreef:Ohh ok. We hebben voor sommige fjorden nieuw tuig nodig enzo, vandaar
Lavandula schreef:ladyjoy schreef:Aaah oliebol! En daarom wil / kan ik nu nog geen auto nemen... Helaas
Groot gelijk!! een setje banden kost ongeveer 135,- en een middenstuk van de uitlaat ongeveer 211,-Zo kan ik ook mn geld verdienen ja pfff..
Nu maar even wat garages bellen om te kijken of het ergens goedkoper kan, want dit zijn geen grappen meer...

muiszje schreef:kijk je nooit bij " bekijk je eigen berichten? "
Dat doe ik altijd, deze staat eigenlijk altijd bovenaan..
nou, ik ga maar eens boodschappen doen en boeken halen.. bye!
Schimmelig schreef:Auto's zijn een duuuuuure hobby. Vervelend Lav. Onze APK is eeeeeehm, 6 maanden overtijd nu
En voordat ik een bon heb... maarja Mendi schreef:Lav, je moet wel je auto aan de praat houden hoor! Anders kan je niet meer naar mijn paard toekomen om haar te rijden...
Alleen jammer dat mijn protomonnee mijn auto nu redelijk aan het vervloeken is..
Lavandula schreef:Schimmelig schreef:Auto's zijn een duuuuuure hobby. Vervelend Lav. Onze APK is eeeeeehm, 6 maanden overtijd nu
Jup helaas wel.. Mijn auto is nu ook al 5 maanden over tijd nuEn voordat ik een bon heb... maarja

Lavandula schreef:Hahah wees niet bang, ik ben er druk mee bezigAlleen jammer dat mijn protomonnee mijn auto nu redelijk aan het vervloeken is..
Maar vanmiddag ben ik gewoon bij je paardje hoor, don't worry
Schimmelig schreef:Echt he, die zijn ook 200 euro ofzo
We zijn geloof ik al 5 keer langs politie controles gereden (elke keer adem inhouden), maar we zijn er nog nooit uitgepikt
Mendi schreef:Gerustgesteld
En mn auto rijd gewoon nog hoor, zometeen eens even kijken welke garage mijn nieuwe banden mag plaatsen