Ik rijd idd om half 9. Die groep is niet echt vol idd. Ik kan je nu 5 vaste opnoemen, ik weet niet hoe het met 'de rest' van de groep zit. En in september komt er weer 1 terug die vorig jaar gestopt is.
O dat valt inderdaad erg mee Ik weet het nog niet zeker, maar ik dacht dat het misschien wel handig was i.v.m. school als ik vrijdag ging rijden. Daar kan ik in elk geval altijd blijven ook, maar ik wil ook nog even met Esther overleggen
Daarom heb ik het idd ook gedaan. Ik moest zowiezo half 9 of half 10 gaan rijden voor school. En dan is vrijdag wel zo handig, dan hoef je de volgende dag niet vroeg naar school en heb je ook geen huiswerk. Er rijden nog wel wat beginnende mensen mee, maar op zich is het verder leuke groep en iedereen doet wel zijn best om het goed te doen.
O dat maakt me ook niet uit hoor, dat houd je bijna overal wel... (Plus dat ik zelf af en toe nog vrolijk meedoe met beginneren ) Esther vind het in elk geval een goed idee, ze had het zelf ook al bedacht En jij hebt les van Aad?
jaaaah, ik ben er weer!! ik heb hele leue foto´s gemaakt Mariet,ik heb ook nog foto´s van Wil,Marloes (die kwam ik ook tegen) en van Aad en Gijs. Ik zal ze je van de week of volgende week even mailen.Dames gaan we vrijdag nog een terrasje pakken? ik heb de zon besteld dus kom maar op!!
Heb hier een x een buitenrit gemaakt. Was niet een groot suc6 want waren vergeten te vertellen dat het paardje waar ik op reed alle strandopgangen op vloog. Een klein bruin dik / breed paardje die volgens mij Dicky heette.