xEsther schreef:x_Renee schreef:en ik ga misschien een veelzijdigheidszadel kopen!
heb je dan zoveel geld?
Je mag wel wat aan mij geven hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xEsther schreef:x_Renee schreef:en ik ga misschien een veelzijdigheidszadel kopen!
heb je dan zoveel geld?
xEsther schreef:petrie standaard, hoezo?
goed? :p Lauraaa_ schreef:Ik wil ook leren laarzen!!
xoxsannexox schreef:Esther ik heb allemaal werk vor je klaargezet voor morgengoed? :p
Vanny_ schreef:Lauraaa_ schreef:Ik wil ook leren laarzen!!
Ik ook !
Lauraaa_ schreef:xEsther schreef:petrie standaard, hoezo?
Ik wil ook leren laarzen!!
mag je van je ouders?
nja mag ze wel maar moet denk deel zelf betalen... xEsther schreef:xoxsannexox schreef:Esther ik heb allemaal werk vor je klaargezet voor morgengoed? :p
En krijg je nog de schuurdeur open dan? of zit hij propvol met allemaal vieze dekjes en borstels?![]()
Vanny_ schreef:Maar ik moet natuurlijk weer de duurstenja mag ze wel maar moet denk deel zelf betalen...

. Ik snapte hem in het begin ook al niet waarom de perfect gelijk 100 euro goedkoper was. Mij deed het inlopen ook zo`n zeer. Heb er zelfs kleine wondjes aan overgehouden
Nu zitten ze wel fijn, maar ze mogen van mij nog wel wat soepeler worden.
hihi
.
hihi! Zo`n rits is wel handig natuurlijk, maar dat kan ik altijd nog bij de schoenmaker laten doen als mijn kuiten eruit groeien.
En hij is ook veel goedkoper
.
maar die zullen het toch nooit worden, veels te duur. xEsther schreef:Bij die petrie perfect zit volgens mij een soort coatinglaagje op, die heel snel loslaat. Ik heb ook veel slechte ervaringen erover gehoord.
heb je dan zoveel geld?