Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Llover

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:11

Welke Sanne?? Nou wat kom jij weer graag voor je mening uit, eerst slap niet je naam zeggen en nu denk ik nog; who the fiets are you, sanne van de manege? Van die draver?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:12

Oke, hai Sanne.
En nee hoor, heb er geen problemen mee als mensen voor hun mening uitkomen..Mits deze op redelijke wijze onderbouwd is. Dat is altijd wel zo prettig.
En je hoeft je echt niet zo aangevallen te voelen hoor Lachen

Je had alleen niet zo'n hele lekkere binnenkomer in het topic...

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:17

Die draver heeft ook een naam! Dat is Iliad. (van Anita)

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:19

Ach gossies!!! Dan nog ken ik geen Sanne en dat wil ik graag zo houden en dat hoop ik ook voor jou. Had die laatst geen koliek, goh je zou maar op hulp zitten te wachten he....

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:22

Hahaha hulp???? Had ik genoeg!!!!!! En trouwens als ik weg had gemoeten had er een trailer MET auto klaar gestaan!

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:23

En gaan we dreigen trouwens met je " dat wil ik graag zo houden en dat hoop ik ook voor jou " ??

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:23

Ja want jij hebt blijkbaar je zaakjes goed gergeld, jij bent dus blijkbaar iemand die dat beest verzorgd?? 1 keer in het jaar dan zeker aangezien wij nooit ene Sanne zien, wat graag zo mag blijven!!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:26

marlieske schreef:
En gaan we dreigen trouwens met je " dat wil ik graag zo houden en dat hoop ik ook voor jou " ??

Nee ik zeg ermee dat ik jou niet hoef te leren kennen en dat je een bijzonder grote bek hebt voor iemand die mij niet eens kent.

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:27

Nou dan moet je toch eens naar de opticien gaan, want ik ben er bijna dagelijks!
Enne "dat beest " heeft nog STEEDS een naam!
En al zou ik 1 keer in het jaar komen, beter 1 keer in het jaar dezelfde als 30x in de maand een ander.....

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:28

Kan je nagaan als ik je echt ken......

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:29

Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:34

Dames, zou het allebij even wat minder kunnen?
Llover, ik snap dat je heel snel geraakt bent nu, wat ik heel begrijpelijk vind in zo'n stressvolle situatie.. Maar probeer even tot 10 te tellen.

En Marlieske, als je hier alleen komt om te rellen denk ik dat je beter je heil in een ander topic kunt zoeken.
Als je iemand toch al niet mag, waarom kom je die dan speciaal opzoeken op een forum?
Als je hier daadwerkelijk iets met toegevoegde waarde kan posten, be my guest.. Maar daar lijkt het tot dusver niet op.

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:43

Ik lees hier al een tijdje mee en vond het tot dus ver niet interessant genoeg om ergens op te reageren. Ik heb het niet speciaal op haar voorzien, maar die opmerking die zij maakt over Jacq en Anita vind ik erg sneu. Vandaar mijn reactie daarop. Ze kan niet verwachten dat iedereen maar gelijk opspringt als haar paard (met spoed) naar Slootdorp gebracht moet worden. En daar heb ik mijn mening over gegeven. Zij maakt er zo'n punt van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:51

Prima dat je daar op reageerd, maar ik hoop dat je snapt dat het iets genuanceerder had gekund.
Vooral de opmerkingen over het zaakjes goed regelen, die steekt.
Want zoals ook jij hebt kunnen lezen was het een vreselijk ongelukkige samenloop van omstandigheden. Iets wat je niet van te voren in kan calculeren.

En nee, dan hoef je ook niet te verwachten dat iedereen meteen opspringt om je naar de kliniek te brengen.
Je mag alleen altijd wel vertrouwen in de goedheid van de mens, en die leek op dat moment toch ver te zoeken..
Tel hierbij op de stress en de adrenaline die door je lijf giert ( en niet alleen op dat bewuste moment, maar ook deze dagen nog. Alles is immers nog onzeker. ) en dan zeg je dingen meestal nogal recht voor z'n raap.
Als buitenstaander zou je zulke dingen toch een beetje moeten kunnen relativeren en kun je een beetje rekening houden met die ander...

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:57

Oh dus als je paard niet goed is mag je tegen andere mensen alles maar gewoon zeggen. Dat Iliad koliek had (waar ze ook dood aan kunnen gaan...) heb ik dat ook niet gedaan. Dan zal ik nu wel weer opmerkingen krijgen van " dan zal je wel niet gek zijn van dat paard ofzo " maar dat is dus wel zo. Ben bijna dag en nacht bij hem geweest. En tuurlijk mag je vertrouwen op de goedheid van een mens. Maar dan kun je er evengoed niet van uit gaan dat mensen dat voor je doen.
En misschien was dat van "dan moet je je zaakjes maar goed regelen" idd wel een beetje ongenuanceerd, maar het was wel gelijk duidelijk wat ik bedoelde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 00:09

Nee, dat zeg ik niet...dat je alles maar zomaar kan zeggen, zie mijn post hier boven. Ik vraag immers jullie beiden of het wat rustiger kan.
Maar uit ervaring weet ik wel, dat mensen in zulke situaties vaak van alles eruit gooien, zonder er 1,2,3 bij na te denken welke gevolgen dat kan hebben.
Simpel gevolg van de stress en de een is hier nou eenmaal wat gevoeliger voor als de ander...

En dat andere punt is inderdaad een verschil in verwachtingen. Ik zou er persoonlijk ook wel op rekenen dat er op zo'n bedrijf, waar voldoende mensen beschikking hebben over auto + trailer, er meteen wel iemand is die zegt 'ja kom, inladen, we gaan' .
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik in zulke situaties alles meteen zou laten vallen en zou doen wat mijn hart me ingaf. In dit geval, als de bliksem vervoer regelen voor zo iemand.

Het paard kan het immers niet helpen dat de onderlinge verhoudingen op de manege wat ingewikkeld liggen. En uiteindelijk draait het toch om het paard en niet om de persoon die de eigenaar is..
Dus als je het niet voor de eigenaar wil doen, doe het dan voor het paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 08:21

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 09:34

Whahaha, stoer Kanelly!!
Baal er nu van dat ik geen geluid heb op mijn pc hier.. maar ga het vanavond (als het er dan goed op staat) gelijk even luisteren Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 10:23

Moderatoropmerking:
De toon is hier verre van goed, het zou fijn zijn als jullie een beetje respectvoller tegenover nieuwelingen reageren. Llover, ik snap dat je onder stress zit, maar dat is zeker geen excuus om zo te reageren als je nu doet. Als er oud zeer is met de een of ander, praat dat dan per pb uit, maar houd dit topic gezellig Lachen

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 11:40

Ik ken haar niet ( dus oud zeeer kan er niet zijn) en zij begon al met respectloze opmerkingen hier dit topic binnen te komen dus de situatie lijkt mij duidelijk. Ik zal inderdaad niet mij verder laten verleiden tot een discussie met haar, goeie tip, dank je! Heb inderdaad wel wat anders aan mijn hoofd.

HAHA ge-wel-dig kanelly Knipoog Haha!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 18:12

Whahahaha!! Kanelly! Ik heb net je gesprekje met Giel gehoord!! BRIL-JANT!! Serieus! Paarden kunnen echt luisteren whahaha
Koop een tok!! Whahaha ik lig dubbel!

En je g*ile goeiemorgen doe je ook goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 18:53

Haha! Briljant toch dat ik met zoiets eenvoudigs, zoveel mensen kan entertainen Clown

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 12:43

Ja klonk super anouk Knipoog
Nou net bij Luc geweest en hij begint een beetje op te knappen, ben ik zo blij mee!! Hij mocht in de paddock en heeft lekker liggen rollen. Die plek zit natuurlijk wel vol wondvocht maarja dat is 4 dagen na de operatie het ergste dus dat wordt waarschijnlijk wel nog erger. Als het even mee zit mag hij morgen naar huis, joepieee!!!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 12:53

Oh wat fijn Llover! Zie je nou, het komt gewoon goed!

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 12:55

Ja net als dat liedje van brigitte kaandorp : het komt allemaal HEUS wel weer goed. Ken je die tekst? ge-wel-dig echt!! Nu kom je snel op ziekenbezoek he met appeltjes zei je Knipoog wel snijden voor zijn zielige mondje. Knipoog Haha!