Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hele grote klim, maar was wel leuk! De grote reus die bang is van biobakken
Thirz schreef:En Kims: kan je dan wel een routebeschrijving geven? Want had me helemaal ingesteld op jouw huis, weet niet of ik de weg naar Cis kan vinden hoor
Tsja en zo met die kou.. Zal ik je bij Kim op komen halen en de goede richting op leiden? Ik weet de weg wel
Ik heb nl Tomtom op mn fiets
als ze lekkr wat gaan babbelen 
Ik hoop dat er nog wat mensen komen hahaha!
Is alweer veel te lang geleden, dus ik hoop op een goede bak dan en een niet al te afgeleid paard achterin!
Dus als je geen probleem hebt met proppen voor een uurtje of 10, zie ik je morgenavond wel verschijnen in mijn tas
(nu ook hier Anne!!)
Nu zijn ze gelukkig naar school!
Mariekje22 schreef:nou met jade is het goed hoor.....thirz en ik hebben dr losgegooid, dat beest flipte gewoon, echt te grappig........iets minder fijn is dat ze bij dr uitspatting dr ijzer heeft gemold en die er nu half af ligt, gelukkig kon de smit morgen al komen.....
ook heeft thirz nog ff RESPECT training met dr gedaan, ging al best goed voor de eerste keer.......
En heel mooi dat de smit morgen al kan komen
Ben ook wel benieuwd hoe ze nu al weer is en doet enzo
én natuurlijk de actie eens in t eggie bekijken
Misschien komt er deze 2 weken nog een keertje van? En anders vast wel na mn stage
Das ook nog maar 4 weken na de vakantie nl *baal
*
Heel stom, want daarna heb ik ook gewoon school en minor natuurlijk
Maargoed, vast wel een dagje vrij dan! Of wat vroeger uit ofzo
Ik heb echt heerlijk gereden! Super braaf paardje, lekker op mijn tempo kunnen rijden, mn been aan kunnen leggen voor wat stelling zonder ervan door te racen, uiteindelijk hier en daar zelfs nog lekkr ontspannen
Was leuk! Tarka is echt flink veranderd! (of hij had vandaag even een flinke goede dag
) Maar zo wil ik er nog wel vaker op 
Net als Nanda. Kwam ook wel door de oefeningen hoor: 3 op t midden, anderen op de hoefslag voor de galop --> aandraven, terug naar stap, weer draven, terug naar stap, draf en galop
Vond Fenna erg leuk, en Nanda ook
En de tweede galop vond Indy t nodig om te gaan bokken en gek te doen
en Fenna om op de plaats te galopperen en haar zijwaartse gangen te showen
Tarka liep ondertussen nog heerlijk relaxt in een net drafje
Braaf paard!
haha
Gabber was hengstig en gewoonweg níet vooruit te branden. Er zat een hobbel draf in na een héle hoop moeite, maar daarin kon je dan alleen echt niet meer schakelen... Het terug naar stap rijden was in t begin *plof* slome stap en pfffft.. Ben der helemaal moe van, en Gabber zelf was net wat bezweet onder t zadel *zucht* Tsja, Beau de knappe man liep mee. En dan moet je natuurlijk om de 5 meter even plassen, en tijdens t lopen t liefst eigenlijk ook. Galopperen is dan al hélemaal veel gevraagd!
Maargoed, alles wel gelukt. Slakke tempo, paard van 1.80 en de kleine slome pony's wilden er eigenlijk nog voorbij... Maar ik zal wel heerlijk slapen vannacht denk! 
Donkerbruin/zwarte platen netjes tegen elkaar aan. ben benieuwd als t af is!
! Toetje was ook echt heerlijk!!!
!
, middendraf en middengalop zijn echt een ramp. Aan de ene kant is ze super scherp aan mn been en soms negeert ze mn been volledig, zo irritant!