morgenochtend helaas eerst werken... gelukkig is anika zo lief robin klaar te maken
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
morgenochtend helaas eerst werken... gelukkig is anika zo lief robin klaar te maken
maar melissa heeft wel gelijk, vind zelf dat je echt wel iets strenger mag zijn, wel op een vriendelijke manier natuurlijk.
zal zeker lukken
Als ik op andere paarden rij, ben ik heel afwachtig en mag ik er meer aanrijden
Klopt ook van mijn benen, vooral op Marlando, maar had zo moeite hem uit te zitten en toen ik op Beau reed, had ik het gevoel dat ik heel traag ging (wat achteraf dus wel mee viel), maar die neemt zulke ruime passen
en van voorover zitten, klopt ook! zijn echt de punten waaraan ik werk 
Mijn nicht vertelde dat ze is aangesproken door een ruiter van de rabobank talenteteam of die wedstrijden mocht rijden op Wiz. Maar dat wou ze niet, want ze wilt dat ik B op Wiz start
en moet ik zeker meer doen! Ik merk heel erg dat ik op sommige vlakken mijn rijstijl heb veranderd, normaal ben ik altijd geweest van 'geen reactie, tik erbij en oefening herhalen'. Dat doe ik nu veel minder. En niet alleen op ander mans paarden, maar ook op Ram. En tja, ik wil het graag perfect doen en dan frustreert het een beetje dat die 'simpele dingen' niet lukken
Of nou ja, 2 eigenlijk. 1 doel wbt jezelf en 1 wbt je paard.

Dan maar even 2 weken bij mams douche