Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 15:03

Wahahaha....de economie is daar ingestort, omdat de paarden wel werken, maar de mensen niet....??? :')

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 08:06

heb ook heerlijk met tank gereden hoor gister, lekker buiten rondgerend, tank kan goed tegen warmte

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 11:37

guten mittag
22 graden, half bewolkt en dus ook zon.

Hard aan het werk in en om het huis, moet ook gebeuren

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 08:28

guten morgen
17 graden, zwaar bewolkt en jaja het heeft geregent.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 14:44

Ako net weer na 3 en een halve week nieuwe vooriijzers, achterlijke Bartje had er weer eens 1 afgetrapt. Hoefsmid en ik dromen zowat van Aiko zijn hoeven.
Heeft heel speciaal beslag voor en als deze er weer af zijn gaan we over op de hoefschoenen en speciaal beslag achter, maar eens kijken wat het allemaal gaat brengen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 15:58

Ja hoor! Hebbie wild gedaan met hem? Ik dacht dat die hoefschoenen al besteld waren????

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 17:34

Jetta schreef:
Ja hoor! Hebbie wild gedaan met hem? Ik dacht dat die hoefschoenen al besteld waren????

jaja zijn ook bestelt maar waren nog niet binnen en ik wil dit Koets----jaar uitlopen op ijzers omdat die aan hoefschoenen misschien eerst moet wennen i.v.m. eventuele schuurplekken op zijn benen die er eventueel zouden kunnen komen.
Als het goed is heeft de hoefsmid ze donderdag, maar ik hoop wel dat de ijzertjes iets langer blijven zitten pffffffffffffff, zal niet meer wild doen met hem hoor jetje.

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 20:03

balen aniet, elke keer die ijzers; ik krijg er ook altijd nachtmerries van. elke dag dat ik kom en ik zie zijn ijzers eronder zitten denk ik : oh gelukkig weer een dag extra dat ze blijven zitten, en dan duren de 7 tot 8 weken errug lang..

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:15

guten morgen
12 graden en half zon, half bewolkt

Straks met joepi en een vriendin rijden en Lara komt vanmiddag en kan dan mooi Aiko in de bak rijden.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 08:25

guten morgen
11 graden en bewolkt.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 15:56

Koud hè?

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:25

viel idd behoorlijk tegen vandaag

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 08:35

nou vandaag valt het hier tegen.

guten morgen
12 graden, zwaarbewolkt en een heel koude wind, guur, lijkt wel herfst

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 09:45

Hier ook schat. Woensdag had ik het koud....donderdag was ik voorbereid en ging het wel en nu is het gewoon een beetje guur. Maar er is een droog en minder winderig weekend op komst .

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 21:33

ik hoop het want ik heb morgen een puzzelrit met chess in madestein dus ben heel benieuwd en heb er zin in. het is een rit van anderhalf uur, niet zo lang maar lang genoeg voor chess en mij

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 08:13

guten morgen
13 graden bewolkt, maar zie hier en daar al wat blauwe lucht en niet onbelangrijk, geen wind meer, dat voelt stuk beter dan gisteren.

Hoefsm id heeft de hoefschoenen in zijn auto, zegt dat ze er errug groot uitzien, eerdaags maar even passen, ben weel benieuwd.

Regien puzzel ze en vooral veel plezier.

Chess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 20:52

ben ook benieuwd aniet of aiko zn nieuwe schoenen past. zijn ze van een speciaal merk, want die dingen kan je toch gewoon in een ruitershop kopen of heb ik dat mis.

heb vandaag mijn puzzelritje gehad, was superleuk en vooral fun. het was leuk in elkaar gezet met een stuk of wat opdrachten. bv snoep(spekkie)happen, snoepketting rijgen, bal gooien, bloem tekenen op je paard, met een ei op een lepel zigzaggen tussen pionnen en weer terug en een klein trailoefeningetje uit 3 onderdelen en onderweg her en der plaatjes waar je letters uit moest halen om een woord te maken. heel eenvoudig allemaal, maar leuk om te doen....

en het knappe paard doet het gewoon allemaal trailertje in trailertje uit ritje met het vrouwtje braaf paard. *\o/* :j

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 22:51

Leuk Regien, en wat is die Chess toch een vreselijk braaf dier!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 09:43

guten morgen
14 graden, maar wel stralend zonnetje.

Straks naar openluchtmuseum hier in de buurt, daar is ook een heel groot paardenbgebeuren, wat super leuk moet wezen, we zullen het zien.

Lekker ding is die Chess toch hè.

Ja hoefschoenen kun je wel overal kopen, maar beter om je smid het te laten regelen, maten zijn heel belangrijk, benen kunnen kapot gaan , je kunt ze verliezen enz. Heel veel merken waarvan het 1 dus beter is als het ander.
Eigenlijk zie je als leek door het bos de bomen niet meer.
Dus doe ik het fijn met de hoefsmid die in iedergeval veel verstand van Voeten heeft en ook nog Aiko zijn voeten, lmp, plat en groot hihi
We zullen zien.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 10:33

Aiko op zijn zwemvliezen .....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 19:46

Zo fijn met Storm gewerkt aan de lange lijnen. Gehoorzaam genoeg om ook in draf te gaan . Dus rennen, Jet! En gewoon netjes in stap bij een ophouding en stilstaan bij hand sluiten.... Ben helemaal blij!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 08:32

Zet hem op Jetje

Guten morgen
15 graden en somber.
Ga zo eerst eens met Aiko en een vriendin op pad en dan heel veel kokkerellen voor de komende dagen, want dan komen vrienden en natuurlijk huis schoonmaken

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:31

morge, zo heerlijk aant werk drukke week vanaaf naar de ikea, morgen werken savonds etentje werk ik delft met cullinair delft lijkt me leuk we gaan wandelend 4 restaurants bezoeken (ik heb het verzonnen om dat te doen haha).

Dan woensdag werken en mijn fjordje verzorgen die zie ik maar 1 dag deze week :(

Dan donderdag bruiloft hele dag in baarle van ar zijn broer dus vroeg op.

Dan vrijdag hele dag naar school en dan naar duitsland, mijn schoonouders komen ook en zaterdag gaan we op mijn verjaardag met zijn 6sen uit eten. zondag weer naar huis en maandag weer werken haha.

Gister wel lekker 1,5u met de fjord buitengereden was heerlijk weer zeg.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 09:06

Guten morgen
15 graden en zwaar bewolkt.

Wat leuk Aman die 4 restaurants bezoeken en al wandelend loop je meteen de calorieen er weer af.
Lees net dat je in Amsterdam je met een strippenkaart van €15.00 tot €20.00 je je totaal total los kan zuipen bij de aangesloten cafe's en dan ook nog gratis wodkashots onderweg, hoe gek kan het worden.
Lekker druk weekie hoor, maar ook gezellig.

Vanmiddag komt een oude jeugdvriend van Ruubje met vrouw een aantal dagen, ook errug gezellie en eind van de week Aman met schoonouders, ook hier druk, druk druk, maar ook errug gezellie.
Heb gisteren voor een aantal dagen eten gemaakt Vandaag vispakketje met verse appelmoes en sinaasappelpudding en gegratineerde aardappeltjes. Morgen Kippepastei en nattuurlijk appeltaart gebakken, want het is appeltijd en alles weer zelfgemaakt, lekker, lekker.
Klein biertapje staat klaar imn de koelkast, dus ook wij komen de dag wel door.

Nu ff paarden omweien en in huis wat doen en dan ga ik eens naar de ellende van prinsjesdag kijken, en die ellende spoel ik dan wel weg met een tapbiertje hihi

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 07:31

*\o/* Marion, gefeliciteerd ! *\o/*