Wel fijn dat je een braaf paard meekreeg, al ging ie wat langzaam
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En de zee wilde hij liever niet in, maar was net hoog water geweest, dus daar was de meeste ruimte en Mazzel had nogmaals pech en moest lekker door de zee stampen. Uiteindelijk heeft hij zelfs door de zee gegaloppeerd. En bang zijn dat ie gaat liggen, nee, hij vliegt de zee uit, als ik mijn teugels los laat.
Op het land staat lekker weinig gras, dus helemaal prima voor pony.

en je mocht ze niet zelf vasthouden, helaas. Maar ik heb lekker kunnen oefenen op de vogels. Alleen vliegend was zo ongeveer alles bewogen of alleen saai achterkant of hele vreemde manier.
!
gelukkig hebben jullie de ondeugden onder de duim kunnen houden. Het zal inderdaad warm geweest zijn, gelukkig was het terug beter.
ben echt zooooo blij!! en voor as weekend heb ik 2 taartopdrachten, zondag en maandag moet ik naar Frankfurt, gisteren naar Keulen geweest. Pffffffff
) dat ik er de brui aan heb gegeven. Kitty wilde wel ruilen dus verder op Bob gereden wat wel aardig maar niet echt gecontroleerd ging. Daarom drufde ik ook niet te galopperen, hij is heel voorwaarts en ik had niet het gevoel dat de richtingaanwijzers of de rem echt werkten. Bob is wel een fijn paard dus voor herhaling vatbaar!