Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 10:56

Jammer dat de manege niet goed is bevallen. Is toch altijd weer afwachten. Dit was in Braboland, toch?

Wel fijn dat je een braaf paard meekreeg, al ging ie wat langzaam :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:31

Passoa, volgens mij zat ton daar ook op. Stond ie in stand 3 of 4?

Esther, hoe ging je wedstrijd vandaag?

Ik ga morgen niet rijden, vriendin heeft idd begrafenis. Gaan een nieuwe poging wagen voor na mijn vakantie.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:53

Minder leuke reden waardoor jullie niet kunnen, maar voor de familie wel fijn als ze erbij is. Snel maar een nieuw ritje plannen dan...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:52

Ik had je inderdaad gemist, Milou. Je vriendje zag ik wel mee wandelen, aan een begravenis doe je niets, dat kan je niet plannen.

Het was echt heerlijk vanochtend om te rijden. Met Mazzel weer even het duin en strand onveilig gemaakt. Hij was in duin enorm aan het klieren op de heen weg, alleen maar andere kant op willen of omdraaien. Dat moest hij bekopen met draven in het duin, dan is hij het zo zat }> En de zee wilde hij liever niet in, maar was net hoog water geweest, dus daar was de meeste ruimte en Mazzel had nogmaals pech en moest lekker door de zee stampen. Uiteindelijk heeft hij zelfs door de zee gegaloppeerd. En bang zijn dat ie gaat liggen, nee, hij vliegt de zee uit, als ik mijn teugels los laat.
Na het rijden maar even lekker met beetje water afgespoeld, hij had zo'n last van vliegen, dat het zweet er dan maar ff goed uit moet. Daarna nam hij een zandbad, schijnt toch te werken tegen de beestjes. En zijn buikje is nog mooi. Ik kan zelfs zijn ribben voelen *\o/* Op het land staat lekker weinig gras, dus helemaal prima voor pony.

En Es, hoe ging jou wedstrijd gisteren? en had je uiteindelijk nog een voorlezer?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 18:05

Klinkt goed Wen!

Milou, ga je nu trouwens alweeeer op vakantie? :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:03

Sorry Wendy, zag je smsje pas heel laat! Zal best lekker geweest zijn gisterochtend om te rijden. Nieuwe poging wordt de 15e en mogelijk de 1e samen met reisgenootje vakantie.
Heb na maandag al vakantie (heb wat diensten geruild, haha).
En ja Sas, ik ga alweer op vakantie. Hierna is het wel even klaar hoor!

Wat goed dat Mazzeltje trouwens nog niet uit z'n voegen gegroeid is. Merk zelf bij perla dat er ook niet heel veel gras staat. Liep gister een klein rondje met perla om de longeercirkel en die rende op elk plukje gras af en nam happen alsof ze niets heeft op het land.

Ben benieuwd op wie ik straks mag rijden. Zal wel warm zijn, maar heb er zin in!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:07

Och ja, jij moet vandaag rijden. Dacht toevallig net nog dat ik echt niet jaloers ben op de mensen die nu moeten :')

Pff heb het werk overleefd vandaag. Nu morgen nog even, ook nog naar een soort beurs. Heb medelijden met mezelf :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:17

Klinkt alsof het een straf is voor mij, dat rijden, haha! Nee hoor, ga graag op pad! Wat ze ook zeggen, ik ga gewoon in hemdje....niets vest of wat dan ook, haha!
Op werk heb ik het heerlijk gehad. Wij zijn op ic en mc goed gekoeld zeg maar. Je voelde het meteen als je de afdeling afstapte. Na morgen is het ook weer klaar. Maar dan hebben we weer regen enzo. Kan het niet gewoon lekker zonnig met een graadje of 23 zijn?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:19

Nee, dat kan hier niet :Y)

Zou ook zeker niet meer aantrekken dan een hempje. Het is echt nog hartstikke benauwd! Dacht net ik ga even met de honden weg... Het is een kort rondje geworden, moest ze slepen (en mezelf ook hahaha)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 20:58

Veel rijplezier. En ik bedacht me gisterenochtend ook, ging Milou niet rijden, ik zat al op Mazzel, dus ik was ook wat laat. De 15e ben ik als goed is nog niet weg, dus dan zou het moeten kunnen.
En veel plezier vanavond, ik hoop dat je op je vriendje mag.

Ik heb lekker buiten gewerkt met dit weer, zweet liep overal vanaf. En net even naar roofvogelshow in dorp geweest, beetje oefenen met mijn camera. Morgen is mijn moeder jarig, dus tussendoor nog samen met mijn pa appeltaart gemaakt en alvast bodem voor monchoutaart. En nu even foto's kijken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:38

Drukke dag Wen! Alvast gefeliciteerd met je moeder, dat de taart maar mag smaken.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:58

Ach wel lekker om beetje bezig te zijn. En taart maken is altijd leuk, vooral daarna de restjes overal afhalen en opeten.

Even wat foto's van vanavond spammen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:39

Je kan wel gave plaatjes schieten bij zo'n show! Mis alleen de foto waar jij met zo'n beest op je arm staat ;)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:57

Ik had niemand mee om foto's van mij te maken :P en je mocht ze niet zelf vasthouden, helaas. Maar ik heb lekker kunnen oefenen op de vogels. Alleen vliegend was zo ongeveer alles bewogen of alleen saai achterkant of hele vreemde manier.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 00:04

Mooie foto's weer Wendy!
Ik mocht weer op het liefste, leukste en mooiste paardje van stal *\o/* !
Hij was alleen nogal drammerig op het strand....was echt een beetje in gevecht met hem. En op het laatst wilden Omar en Adje wat uitvreten, maar gelukkig hadden we het allebei op tijd door! Terug was de temperatuur aangenaam, heen was het nog partijtje warm zeg, poeh! Adje was ook al helemaal bezweet, hij moest het eerste uur ook lopen....

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 09:11

Lekker, weer op Adje. Adje ging dus weer even voor tank spelen :P gelukkig hebben jullie de ondeugden onder de duim kunnen houden. Het zal inderdaad warm geweest zijn, gelukkig was het terug beter.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 12:14

Antoinette! Heb je lekker gereden? Ondanks de wissel die je gemaakt hebt?
Heb zelf heerlijk op Anouk gereden! Wat een fijn paard! Alleen in de galop denderden we soms iets hard, maar is heel goed op stem terug te nemen. Heerlijk! Ook laatste paar voltes alleen op benen en zit gereden, heb er echt van geleerd!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 14:45

Hey nou ben er weer even hoor! Ik heb het onwijs druk.... waar ik mee bezig ben... ga dinsdag de koopakte van ons eigen huis tekenen!! *\%/* *\%/* *\%/* ben echt zooooo blij!! en voor as weekend heb ik 2 taartopdrachten, zondag en maandag moet ik naar Frankfurt, gisteren naar Keulen geweest. Pffffffff :O

Anyway, Wen mooie foto's! Ik heb ooit foto's gemaakt van een roofvogelshow @ Warwick Castle (waar jij ook geweest bent) toen ook actie foto's gemaakt en dat valt idd niet mee!

Milou lekker hoor eerst op Adje Petatje en nu op Anouk. Avalon ging echt voor geen meter puur omdat hij links zo knetterhard aan het trekken was. Mijn schouder deed echt zo'n zeer (en nog steeds |( ) dat ik er de brui aan heb gegeven. Kitty wilde wel ruilen dus verder op Bob gereden wat wel aardig maar niet echt gecontroleerd ging. Daarom drufde ik ook niet te galopperen, hij is heel voorwaarts en ik had niet het gevoel dat de richtingaanwijzers of de rem echt werkten. Bob is wel een fijn paard dus voor herhaling vatbaar!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 15:02

Fijn dat iemand wilde ruilen, Antoinette. En weer beetje vertrouwen krijgen dus en dan de knopjes van Bob opzoeken? Lekker druk zo te lezen dus, lekker veel naar Duitsland. En gaaaaaaf eigen huis! Ik ben heel benieuwd wat jullie nieuwe huisje wordt!

Warwick was toen ook erg gaaf kasteel, ik ben blij dat ik je toendertijd op mocht komen zoeken en dat ik wat van de omgeving daar heb gezien! Van de zomer ook weer veel kastelen kijken in de Dordogne.

Milou, fijn dat je lekker gereden hebt op Anouk, lekker dat het zo goed ging op been en zit.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 19:37

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanavond of morgen uitgebreider antwoord, nu aan het werk!

en bij Bob rem en stuur niet goed kunnen vinden, dat had ik ook die keer dat ik op Bob reed (al een hele tijd terug!).

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:06

Wel weer beide een ander paardje geprobeerd. Bij de een iets beter bevallen dan bij de ander, maar je moet wat proberen ;)

En Antoinette, GEFELICITEERD!!! *\o/* wie, wat, waar, wanneer, hoe? :D

Werk ze Milou!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:31

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:38

Wat een gaaf huis! :))

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 23:16

Ik zou zeggen.. Kom gezellig klussen want er moet genoeg gebeuren!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 23:35

Haha, dat zie je wel ja, maar wel leuk als het straks opgeknapt is.

Als ik ergens mee kan helpen met mijn twee linkerhanden, geen probleem. Misschien wat sloopwerk :')