Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marlis schreef:Dat de stal zo vroeg dicht is ligt inderdaad aan de mensen die er wonen, maar dat kan toch erg lastig zijn met dag/avond diensten. En in de winter is het er in de bak gewoon errug druk ook waardoor ik peep niet meer kan doen door me school en werk die ik er ook nog bij heb. Waar ze nu heen gaat zijn bakjes zat dus veel meer mogelijkheden.

Princesspres schreef:nee klopt is niet netjes, maar zelf in je uitleg nog een een veeg geven over het feit dat iemand de stalnaam niet goed heeft geschreven ook niet
een betere wereld begint bij jezelf
laten we het gezellig houden.
Geloof dat iedereen wel lwat te zeiken heeft over iedere stal
er is altijd wel iets, anders zouden we allemaal op dezelfde stal staan

hihi..

DeadxStar schreef:Marlis schreef:Dat de stal zo vroeg dicht is ligt inderdaad aan de mensen die er wonen, maar dat kan toch erg lastig zijn met dag/avond diensten. En in de winter is het er in de bak gewoon errug druk ook waardoor ik peep niet meer kan doen door me school en werk die ik er ook nog bij heb. Waar ze nu heen gaat zijn bakjes zat dus veel meer mogelijkheden.

hihihi.. Indd wel prettig dat t een schone kattebak is geweest
gelukkig hoeven we niet onder t afdakkie vandaan
hihihi..

en anders komt astrid nog keertje over 2 weken of volgende week om ff te kijke hoe hij loopt..

en dan nog een beetje hw maken voor zover ik daar nog zin in heb :S