Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 10:32

Laat het maar echt een mooie dag worden, want vanaf morgen komt de regen echt goed.

Ben benieuwd hoe je auto er straks uitziet staat Elvis er al op?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 10:39

Cer schreef:
Goedemorgen!!

Huh? Incasso waarvoor dan?
Zijn meer instanties die een herinnering overslaan inderdaad.. heel onaardig :n

OEH een blauwe auto!! Ben benieuwd!! Wel jammer van je verf :D

Goh, t ziet eruit alsof het een mooie dag wordt vandaag!

Voor mijn studie geschiedenis :) .

Ja vrijdag storm geloof ik he?

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:42

Goedemorgen!

Ik ben weer fris en fruitig om aan mn afstudeerscriptie te zitten…

@Ruitje ben je allergisch voor dierenhaar? Heb je daar bij de paarden geen last van dan? Ik heb de laatste tijd dat ik overal wat beest is (met haren) bij moet niezen..heel irritant. Toch lijkt me zo’n kat of vis (??) ook niets hoor, haha!
@Taverno Wat een mooie foto van Tence..is het een oude foto, of is de kwaliteit met uploaden iets achteruit gegaan?
@Cer was jij gisteravond ook in de buitenbak aan het rijden? Met een koffievos kleurig paardje? Probeer al heel de tijd te achterhalen wie jij nou bent, maar t lukt me niet echt….

De wind was helaas bij mij ook een probleem van de week (he Taverno ;) )…En losgooiende paardjes is dan ook niet echt heel handig..Gelukkig hebben we het weer overleeft. Gisteren hebben we (Debby en ik) weer les gehad van Barbara. Ik mocht voor het eerst op Thijs en hij deed het echt super goed! Leuk om op zo’n paardje te rijden wat al meer voor mekaar is.

Vrijdag gaat het inderdaad weer stormen….ze voorspellen ook weer veel omgewaaide bomen! Oppassen dus… %)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 11:47

Ik kan niet tegen huisstofmijt, katten en gras( da's handig ;) ) . Roy had het toen hij klein was en is er redelijk overheen gegroeid en ik heb het juist sinds een jaar of 4.
Mijn moeder moet je ook niet in een kamer zetten met een cavia( en een kat, maar bij sjors en kai weer niet?)

Ik ga zo prijzen uitzoeken voor de kur, leuk leuk leuk :D

Heb je trouwens al een paar keer met Xantha bezig gezien en dat zag er ook niet verkeerd uit :D

Roos was bij het meisje wat haar least gaan rollen in de buitenbak trouwens, met zadel en deken en al :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 11:59

Citaat:
@Cer was jij gisteravond ook in de buitenbak aan het rijden? Met een koffievos kleurig paardje? Probeer al heel de tijd te achterhalen wie jij nou bent, maar t lukt me niet echt….

Ik ben graag incognito 8-)

Nee hoor, klopt, gisteren was ik weer eens met mijn eigen merrie aan het rijden.. dat doe ik niet zo vaak meer omdat ze bejaard is :j
Afbeelding

Maar ik ben ook wel eens met deze aan het stoeien.. :)
Afbeelding

En ook wel eens met dit stel...
Afbeelding

En dit is een HEEL speciaal project :j
Afbeelding

Voornamelijk doe ik dus maar wat :D

@Roos: _O-

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 12:20

ruitje schreef:
Ik ga zo prijzen uitzoeken voor de kur, leuk leuk leuk :D

Leukkk!! Wij zijn al hard aan het oefenen.... :D En ben ook bezig met een broek in elkaar te zetten..
maar ik ben niet zo naai-talent (hmmm beetje rare uitspraak... :Y) )

ruitje schreef:
Heb je trouwens al een paar keer met Xantha bezig gezien en dat zag er ook niet verkeerd uit :D

Dank je... :o :o

Gekke Roos! }>

Cer schreef:
Ik ben graag incognito

Jaaa eindelijk! Ik heb je gevonden, haha! Leuk paardje trouwens die 'oude' merrie van je!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-10 12:27

EsvanEs schreef:
Jaaa eindelijk! Ik heb je gevonden, haha! Leuk paardje trouwens die 'oude' merrie van je!

Thanx :j
Ik rij dr heel voorzichtig.. ze weet af en toe niet meer zo goed wat er gebeurd allemaal.. 26 wordt ze volgend jaar <3

EsvanEs

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:12

Wooww! Dat zou je zeker niet zeggen!

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:59

Kind maakt een smakkerd zeg

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 17:53

Zo die maakt zeker een gooi zeg... ben wel benieuwd hoe ze het er vanaf gebracht heeft eerlijk gezegd... :7

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 18:18

Ik ook en ik weet zeker dat ik nooooooooit aan zo iets mee ga doen :D

EsvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 00:17

wwwooooww......

Ik zat al met ingehouden adem te kijken naar dat filmpje..
Wat een snelheid maakt dat beest zeg!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 08:30

Goedemorgen

Vandaag de hele dag naar BHV cursus,ik hoop dat we niet de hele dag hoeven te blijven zitten.

Afbeelding

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 08:53

Ach... wat een lief plaatje Tav!
Veel succes met je cursus! :)

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 09:00

Goedemorgen :wave:

Tav veel plezier op je cursus hopelijk valt het mee voor je.

Nicam: Wat een smakker maakt dat kind zeg. Ik dacht na de eerste keer het filmpje is klaar, maar nee ze gaat nog een keer. Zal achter dat hek een dik matras liggen????

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 09:02

cassandra84 schreef:
Nicam: Wat een smakker maakt dat kind zeg. Ik dacht na de eerste keer het filmpje is klaar, maar nee ze gaat nog een keer. Zal achter dat hek een dik matras liggen????

Volgens mij is dat exact hetzelfde stukje, alleen dan vertraagd.. mag ik in ieder geval hopen voor dat kind.. :D

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 09:07

Goeiemorgen

Brrr wat is het koud zeg.
Zit al de hele tijd met kippevel op mijn werk.
Wordt er niet echt blij van.....

Afbeelding
En er is storm op komt :j

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 09:11

Goedemorgen,

Veel plezier allemaal op werk, cursus, school of weet ik veel wat...
Eindelijk een beetje tijd om bij te lezen. Veel oefenen voor de Kur.
@ Cer: Wat veel projecten heb jij...leuk al die foto's zo onder elkaar *D .

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 09:47

Goeiemorgen!

Dat barrelfilmpje had ik idd gezien :j Als je op Youtube de andere filmpjes bekijkt, zie je dat er wel meer smakkers gemaakt worden. Barrel is wel heel gaaf, maar je moet er wel voor kunnen rijden ook :D

Nou, qua weer is het nog te doen, ben benieuwd wat het vanmiddag gaat worden :oo

Nicam, ik heb nog meer leuke projectjes, maar daar heb ik geen foto's van (hint hint ;-) )

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 10:23

Cer schreef:
Nicam, ik heb nog meer leuke projectjes, maar daar heb ik geen foto's van (hint hint ;-) )

Hmm en ook nog niet van mij gekregen :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-10 10:29

nikkielvis schreef:
Hmm en ook nog niet van mij gekregen :)

Dat bedoellik :j :D
En je hebt volgens mij ook nog geen foto's van je grote vriend met je nichtje? Dat is ook leuk :j

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 14:33

@ Cer....Hint begrepen. Ik ga me best doen :D .

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 16:43

Cer schreef:
Nou, qua weer is het nog te doen, ben benieuwd wat het vanmiddag gaat worden :oo

Nou,het is wel ietsie erger geworden. :D

Ben eerder klaar van de cursus,een boffertje.Maar ik denk niet dat rijden een succes wordt. :P

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:51

haai daar ben ik weer. Ben er alweer een tijdje niet geweest.. Oops..
Mijn gesprek ging erg goed bij de lidl, want ik moet aankomende maandag op tweede gesprek. Dus spannend en denk wel dat ik de baan heb.. Joehoe!!! Hoef eindelijk geen post meer rond te brengen met dit rot weer :s.. iehhh...

Verder zijn er weer spannende dingen gebeurd. Afgelopen zondag nadat we bij de shettie van jastiehorse waren geweest zijn we eventjes gaan longeren op de het strandje ( want de bak was weer eens dicht en de longeerring zag er weer geweldig uit :s.. NOT, dus dan maar op het strand ;) )

Het stappen daar naar toe ging erg goed, mijn paardje was lekker rustig maar toen we op t strandje aankwamen werd hij wat drukker.. Gekkiej..
Hij begreep het longeren maar niet en toen ineens vloeg hij weg :S.. Zo richting stal ( althans dat dacht ik) dus ik erachter aan, eventjes naar stal bellen om te zeggen dat mijn paardje voor de deur staat omdat hij ontsnapt was.

Eenmaal bij stal ( Tog maar gaan rennen) aangekomen was er dus geen Yemen :S.. Ik in paniek... Dus gelijk in de auto gestapt en toen begon de zoektocht. Gelijk mijn vriend opgebeld ( want die moest ook zoeken) en jastiehorse met een stalgenootje in de auto. Maar nergens Yemen..

Na ong 3 kwartier was hij dan gevonden... Hij stond gewoon bij de buren te grazen :S.. Of er helemaal niks aan de hand was. Jastiehorse had hem aangenomen en toen naar stal gelopen. Op dat moment kwam ik ook en nou.. ik was zooo opgelucht... En yemen deed weer of er niks aan de hand was... Hij was zoo rustig als normaal :S.. Gek paardje. Gelijk maar in de paddock gezet.. Maar er was gelukkig helemaal niks aan de hand..
Alleen baasje heeft een hart verzakking gekregen maar goed.. Mijn paardje liev stond weer rustig in zijn stalletje.

dus ik ben blij als ik straks bij t groene meer sta, zodat ik niet meer zulke oplossingen of te vinden om toch mijn paardje zijn beweging te geven..

Zooo... dit wilde ik eventjes kwijt ;).. een heel verhaal maar goed :P..

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 08:51

Goedemorgen iedereen. Al wakker of aan de :9k

Wat een storm zeg nog mensen in de buitenbak gereden??

Ik moest gister even naar lumc met mijn moeder, maar een plu ging gewoon niet dus kom je lekker nat binnen daar. Als de wind maar weg gaat en het liefst ook de regen.