Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cer schreef:Goedemorgen!!
Huh? Incasso waarvoor dan?
Zijn meer instanties die een herinnering overslaan inderdaad.. heel onaardig![]()
OEH een blauwe auto!! Ben benieuwd!! Wel jammer van je verf
Goh, t ziet eruit alsof het een mooie dag wordt vandaag!
.
)…En losgooiende paardjes is dan ook niet echt heel handig..Gelukkig hebben we het weer overleeft. Gisteren hebben we (Debby en ik) weer les gehad van Barbara. Ik mocht voor het eerst op Thijs en hij deed het echt super goed! Leuk om op zo’n paardje te rijden wat al meer voor mekaar is.
) . Roy had het toen hij klein was en is er redelijk overheen gegroeid en ik heb het juist sinds een jaar of 4. 

Citaat:@Cer was jij gisteravond ook in de buitenbak aan het rijden? Met een koffievos kleurig paardje? Probeer al heel de tijd te achterhalen wie jij nou bent, maar t lukt me niet echt….

ruitje schreef:Ik ga zo prijzen uitzoeken voor de kur, leuk leuk leuk
En ben ook bezig met een broek in elkaar te zetten..
)ruitje schreef:Heb je trouwens al een paar keer met Xantha bezig gezien en dat zag er ook niet verkeerd uit
Cer schreef:Ik ben graag incognito

Als je op Youtube de andere filmpjes bekijkt, zie je dat er wel meer smakkers gemaakt worden. Barrel is wel heel gaaf, maar je moet er wel voor kunnen rijden ook 
)
)
.. een heel verhaal maar goed
..