Kirsten_D schreef:En toen stond der net een ambulance voor het flatgebouw..
Toch altijd beetje dubbel met al die oudjes om je heen..
ohjee,..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kirsten_S schreef:pfff.. ben al paar uur bezig maar er staan pas een paar zinnen![]()
Hoe moet ik nou weten wat er verwacht wordt van vrouwen in Nederland? Ik kom niet verder dan huisje boompje beestje, studie en een goede baan!
Kirsten_D schreef:Kirsten_S schreef:pfff.. ben al paar uur bezig maar er staan pas een paar zinnen![]()
Hoe moet ik nou weten wat er verwacht wordt van vrouwen in Nederland? Ik kom niet verder dan huisje boompje beestje, studie en een goede baan!
Wordt die vanuit jou gezien of vanuit de maatschappij?
Ik ken dit soort opdrachten wel, zijn heel fijn..
) Kirsten_S schreef:Sabinee__ schreef:*jankt*
Wat is Remember Me een zielige film
waar gaat die overrrr?
Citaat:Tyler Roth raakt tijdens een avond stappen betrokken bij een vechtpartijen hij wordt opgepakt door een hardhandige politieagent. Om de agent terug te pakken, legt Tyler het aan met zijn aantrekkelijke dochter, Ally.
Kirsten_S schreef:Hoe moet ik nou weten wat er verwacht wordt van vrouwen in Nederland? Ik kom niet verder dan huisje boompje beestje, studie en een goede baan!
Sabinee__ schreef:*jankt*
Wat is Remember Me een zielige film
maar wel zoooo mooi ook!!
DenK4ever schreef:Kirsten_S schreef:Hoe moet ik nou weten wat er verwacht wordt van vrouwen in Nederland? Ik kom niet verder dan huisje boompje beestje, studie en een goede baan!
maar gaat het om vrouwen vroeger? Of nu?
Daar zit wel een verschil tussen...
Misschien dat je daar iets mee kunt? Om het verschil aan te geven?
Ik bedoel, vroeger was het normaal dat een vrouw voor haar gezin ging en typische vrouwen banen had... Nu is dat denk ik heel anders en worden vrouwen steeds meer in "mannen" banen gezien en dat wordt van huis uit ook meer mee gegeven denk ik...
Volgens mij moet het lettertype nog groter worden
Kirsten_S schreef:uhhh naaaa de vraag voor de miljoenste keerr te hebben gelezen ()
wordt er bedoeld vanuit de maatschappij.
jaaa het zijn drie vragen en het moeten 3 a4tjes worden, echt ontzettend
vermoeiend dit..
Kirsten_D schreef:Nou dan vind ik het een onzinnig opdracht.. Ik had er zelf meer baat aan gehad je eigen visie neer te kunnen zetten..
Maar ik zou ook proberen je op weg te helpen.
Er worden tegenwoordig toch wel dubbele dingen van een vrouw verwacht. Aan de ene kant willen we dat de vrouwen
carrieré maken, maar aan de andere kant willen we ook nog steeds dat de vrouw voor het huishouden zorgt, kinderen baart..
We gaan(denk ik) steeds meer terug naar de traditionele verdeling..
Denkpatronen over vrouwen verwisselen continue(daarom vind ik het een beetje rare vraag, kzou als leraar meer geintereseerd zijjn
hoe jij erover denkt..)
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt, moet vriendlief even helpen in de keuken..