Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lin1da

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:20

Zo lekker druk dagje gehad, nu lekker op de bank bij komen van alles. Morgen weer lekker naar de paarden.

anita: als je hindernissen zijn opgeknapt willen we wel foto zien.

lin1da

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:21

en een nieuwe pagina geopend!

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:55

ja zeker amanda en vera ik hoop dat het zeker goed blijft gaan ze is nu zo lief ze komt aan lopen en dan wil ze ook met je mee.
ik moet het wel met snoepjes doen anders komt ze niet maar dat vind ik niet erg om snoepjes mee te nemen.
ze weet het al als ik aan komt.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 07:30

Zo vandaag weer een fijn daggie werken, net zoals gisteren trouwens.

Ben gisteren met Frutsel naar de dierenarts geweest. Arm beest was zo aan het hoesten en had het soms benauwd. Vraag de dierenarts of ze net zo hoest als het geluid van een toeter? :? Heb haar een beetje onnozel aangekeken maar ben er thuis even op gaan letten maar ze maakt idd dat geluid hahaha.... Ze maakt deze rare geluiden alleen maar als ze zich druk maakt. Uiteraard bij de dierenarts niet :(
Dinsdag moet er een foto gemaakt worden van de luchtpijp en de longen om te kijken of er vocht in haar longetjes zit en of haar luchtpijp nog goed is. Het schijnt veel voor te komen bij kleine hondjes dat de luchtpijp wat zwakker wordt, daarbij komt dat ze een hartruis heeft (wist ik ook niet) en de kans bestaat dat haar hart vergroot is en dat kan dus ook problemen geven met de luchtpijp en vocht in de longen.......

Vanmiddag/vanavond even het land doen en morgenavond is er les van Esther ipv van donderdag ivm de warmte.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 07:33

nou ik moet ook werken heb niet zo'n zin is veelste mooi weer om te werken :(

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:05

Ja ben ik helemaal met je eens Amanda, het is veel te mooi weer

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:16

morge...

ow kaar dat is wel sneu voor je hondje .. hopen dat het meevalt :o

ik heb ook een hartruis hoop niet dat mijn hart gaat vergroten :+ ;) nee hoor gebeurt niet :D

ik heb donderdag wel les afgesproken maar als het te warm is ga ik ook niet ;) .. denk dat die beesten tegen de avond overhit zijn :+

achh mijn paarden waren heel lief gister :D ... was wezen poepscheppen met mn ma .. dus waren klaar en liepen terug dus ik die paarden roepen ... toen kwam pina aangelopen ... dus ik ze beetje wakker geroepen .. dus ik hup lopen lopen :D ... toen kwamen ze achter me aan gerend en rende ze zo mee naar voren lief heh :D ...

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:16

morgen ben ik vrij :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:20

Hey kaar nog succes met je hondje, mijn kat heeft ook een hartruis.

Die pina ze kan afentoe wel aardig doen en naar je toekomen in het land haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:25

guten morgen.
Oogjes niet meer zo zwaar Veer?
Balen van dat kleine hondje Kaar enne wat in het vat zit verzuurd niet hoor Kaar.Schrijf je van de week wel ff mailtje.ok hier erg druk, 3 weken aaneensluitend bezoek en vandaag komt mijn neefje weer tot morgen,wat klusjes voor Rubje doen.

Zondebokje

ja pina is lief :D ... en als ze geen zin heb nou ook prima hoor ;) ... is toch met pensioen :+

Zondebokje

nou mn oogjes hebben wel even gerust vannacht :)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:59

AnitaJoeri schreef:
guten morgen.
Oogjes niet meer zo zwaar Veer?
Balen van dat kleine hondje Kaar enne wat in het vat zit verzuurd niet hoor Kaar.Schrijf je van de week wel ff mailtje.ok hier erg druk, 3 weken aaneensluitend bezoek en vandaag komt mijn neefje weer tot morgen,wat klusjes voor Rubje doen.

Na deze week nog 2 weken aanpoten en dan kan ik wat makkelijker verlof aanvragen, dan is ook mijn zus weer terug en Jeffrey weer in zijn huis. Kunnen de honden verdeeld worden onder mijn zus en Jeffrey.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:10

haha ik ben blij dat ik geen rode auto heb

Verschillende soorten dieren hebben het plotseling voorzien op rode personenauto's in ons land. Schadeverzekeraar Polis Direct signaleert een opvallende trend bij de claims die vorig jaar zijn ingediend. Meerdere klanten meldden fikse beschadigingen aan hun wagen die is veroorzaakt door aanvallen van dieren. "En in alle gevallen ging het om rode auto's, wagens met andere kleuren bleven ongemoeid", aldus de assuradeur.

De verzekeringsfirma kreeg één melding binnen van een paard dat pontificaal op een auto was gaan zitten. Verder zagen ettelijke edele viervoeters rode voertuigen aan voor een lekkernij en zetten hongerig hun kolossale tanden in het dak. Telkens met fikse blikschade als gevolg.

Het nationale rode wagenpark had niet alleen te lijden onder paarden. Eén gedupeerde meldde zich bij PolisDirect met een voertuigschade die was toegebracht door een razende kalkoen die zijn tomaatkleurige auto plotseling en zonder reden aanviel.

De verzekeraar kan slechts gissen naar de reden van de plotselinge weerbarstige relatie tussen dieren en rode wagens. "We hebben geen idee of er sprake is van toeval of dat er meer achter zit. We weten zelfs niet of de dieren zich in positieve zin tot de wagens aangetrokken voelen of dat ze ze niet kunnen uitstaan", aldus een zegsman.

De Brabantse dierentolk Trudy de Rujiter geeft geen uitsluitsel: "Het kan zijn dat de dieren extra reageren op een trillingsniveau dat de kleur rood afgeeft. Maar wellicht hebben ze in het verleden traumatische ervaringen opgelopen door iets dat van die kleur was. Het blijft gissen. Als ik de reden wil weten, moet ik met de betreffende paarden en kalkoen in gesprek gaan."

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:22

Ja heb ik ook gelezen dat gekke verhaal. Ik heb nu wel een hele rode auto.................

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:22

pas maar op dan kaar haah :D .. gaat blando er dalijk opzitten :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:40

ik heb dat verhaal ook gelezen,nou Joepi was het niet,die is alleen ooit in de blauwe pick-up auto van mijn oude stalbaas in Delfse Hout gaan zitten.Iemand dacht Joepi zijn baard ff af te scheren hihi./

Armae Aiko.Die moet morgen om !4.00 uur weer met de kar aantreden.En dat in die warmte.Maar levert nou eenmaal €30.00 op he.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:02

zielig hoor die arme haf, nou ik weet nog niet wat tank moet doen ben beetje gaar maar ga zo lekker wat eerder naar huis

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:03

lekker druk hier

AnitaJoeri

zo komt die pagina nooit vol

AnitaJoeri

lekker weer vandaag he