Zijn jullie weer zo ongeduldig... dat jullie bijna eerder dan de nieuwe leiding aankomen Heel veel plezier komende week en als jullie niet zo'n haast hebben op de terug weg dan zie ik jullie misschien nog wel.
Zo vroeg 11 uur? Wij gaan pas om 12 uur weg .Ben gewoon in Nederland Maris, op een camping de Jutberg .
haha ja maar die ouders willen nog een dagje uit der van makenen suus jullie gaan nog rijden.. @evelijn: moet je maar wat eerder komen
@ eefja maar ik doe niet aan het kamp mee ik ga van 1 tot 3 rijden en dan naar ons blokhutje bij het rono
Oee leuk allemaal! Heel veel plezier, Britt sms op wie jullie zitten enzo Nina, ik reed vandaag langs de kinderboerderij en toen zag ik je fjordjes buiten staan
ik neem mn laptop mee en ga eens kijken of ik een draadloos netwerkje kan vinden *vast niet *maar anders kan ik gewoon posten enzo
uhu op mn laptop kunnen we ook films kijken enzo dus dat is wel fijn voor in de avond en zondag gaan we naar dierentuin emmen
oehlalaa suus, wel thuis zijn als wij naar t rhono gaan he!ik heb gehoord dat het slecht weer gaat worden, maar ik wil echt wel zwemmen bij t rhono, vorig jaar mocht datook al niet