Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet sowieso niet of ik nog wil rijden voorlopig, paardje om mee te wandelen vind ik ook gezellig. Alleen is het vaak zo moeilijk om echt een paard (en eigenaar) te vinden die een beetje bij je passen
. En ze zeggen toch altijd dat iedereen op elk paard zou moeten kunnen rijden
. Dus het is een uitdaging om met Major vooruit te gaan en niet alleen jij zelf
.
, en er is ook nog een haf op stal wassenaar waar rustige ritjes en wandelingetjes mee gedaan mogen worden
(ja ik kijk stiekem wel).
)
, kan je ook nog is met Fenn naar buiten
.
(Sas is ook weer onder de panne...)
, vind het wel een grappige pony
.
Helaas kan ik niet op vaste dagen door school en daar zijn veel mensen ook niet echt blij mee natuurlijk 
. Je kan het in iedergeval proberen
.
. 
. Owww en omdat je pony's leuk vind: http://link.marktplaats.nl/204271650 deze staat bij four winds in de buurt (waar de bus langs gaat).
, dus ja dat is ook makkelijk
.
). 
, kan ik dr nog is helpen
(als dat mag). kooslover schreef:Ik ga nu even niet actief zoekenIk weet sowieso niet of ik nog wil rijden voorlopig, paardje om mee te wandelen vind ik ook gezellig. Alleen is het vaak zo moeilijk om echt een paard (en eigenaar) te vinden die een beetje bij je passen
. Heb net even de paardjes buiten gezet.... Stond echt tot mijn enkels in de modder, gelukkig heb ik geleerd van gister en had ik regenlaarzen aan.... Enig probleem was dat ik naderhand echt vast zat..... Gelukkig had ik Margriet als steunpunt om me eruit te trekken
.