ATE schreef:LIQUITA schreef:Oké, dat is mooi. Dus het gaat nu aardig opschieten ?
nou er moeten nog stenen in en 18 kuub zand heb van de week anderhalf kuub gereden had nick bij gradus weg gehaald
dat zijn heeeeeeel veeeeeeel kruiwagens
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:LIQUITA schreef:Oké, dat is mooi. Dus het gaat nu aardig opschieten ?
nou er moeten nog stenen in en 18 kuub zand heb van de week anderhalf kuub gereden had nick bij gradus weg gehaald
LIQUITA schreef:ATE schreef:Natuurlijk...wil ook wat vakantie foto's uitprinten, dus misschien laat ik dat wel bij de Hema o.i.d. doen.ja ik ook hoop paar mooie uit te printen
ATE schreef:LIQUITA schreef:
hee leuk

winnitou schreef:ATE schreef:nou er moeten nog stenen in en 18 kuub zand heb van de week anderhalf kuub gereden had nick bij gradus weg gehaald
dat zijn heeeeeeel veeeeeeel kruiwagens
LIQUITA schreef:ATE schreef:
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Ondertussen weten jullie het geloof ik allemaal al;
Eind oktober, begin november krijg ik de sleutel van mijn eigen stekkie.
Gefeliciteerd Winnitou
ATE schreef:winnitou schreef:Welke Arnold, ik wil wel op de hooge blijven van alle roddels hoor
de oude baas van milton
ATE schreef:Ja, ik heb vorig jaar van onze camper-vakantie naar Frankrijk 2 fotoboeken laten maken. Maar dan bij de Hema.of zo n leuk boek laten maken kijk eens bij de aldi site
ATE schreef:LIQUITA schreef:Hehe...natuurlijkik niet linda wel
[/quote]LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja, ik heb vorig jaar van onze camper-vakantie naar Frankrijk 2 fotoboeken laten maken. Maar dan bij de Hema.of zo n leuk boek laten maken kijk eens bij de aldi site
ATE schreef:Oja, daar ben ik toch ook heel benieuwd naarvracht wagen schiet ook al lekker op wil hem nog ff laten nakijken door een vriend van nick die is vrachtwagen monteur
. Nicole1995 schreef:ATE schreef:
volgens mij moet ze al vroeg
Ik ga met Nicole een fotoshoot doen met Sabine moet alleen nog een datum prikken.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Oja, daar ben ik toch ook heel benieuwd naarvracht wagen schiet ook al lekker op wil hem nog ff laten nakijken door een vriend van nick die is vrachtwagen monteur.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Oja, daar ben ik toch ook heel benieuwd naarvracht wagen schiet ook al lekker op wil hem nog ff laten nakijken door een vriend van nick die is vrachtwagen monteur.
ATE schreef:Geen gekke kleurtjes?kijk niet naar het schilder werk das beetje spak idee geworden voeld beetje ruw aan hahahahahhahha maar ach ziet er toch weer fris uit
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Oja, daar ben ik toch ook heel benieuwd naar.
Ga je ermee op paardenkamp met je vrachtwagen?
LIQUITA schreef:ATE schreef:Geen gekke kleurtjes?kijk niet naar het schilder werk das beetje spak idee geworden voeld beetje ruw aan hahahahahhahha maar ach ziet er toch weer fris uit
LIQUITA schreef:ATE schreef:Geen gekke kleurtjes?kijk niet naar het schilder werk das beetje spak idee geworden voeld beetje ruw aan hahahahahhahha maar ach ziet er toch weer fris uit
Nicole1995 schreef:ATE schreef:kijk niet naar het schilder werk das beetje spak idee geworden voeld beetje ruw aan hahahahahhahha maar ach ziet er toch weer fris uit
Hahahhaha
. LIQUITA schreef:Ik zie je al gaan.
ga eerst ff oefenenen