maar dat kon natuurlijk ook rox zijn geweest maar ik heb rox voor het laats zien springen van de winter en ze is echt heel veel vooruitgegaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar dat kon natuurlijk ook rox zijn geweest maar ik heb rox voor het laats zien springen van de winter en ze is echt heel veel vooruitgegaan
gelukkig
ookal rijd je er tig keer langs
) maar deze foto vond ik echt grappig want de ruiter (wat ik verteld had) gaf het paard een tik op de hals waardoor die zegmaar uit balans viel en te vroeg sprong! En midden in het water belandde! Wat je wel duidelijk ziet op de foto 
jippie

nu al
ik moet nog 3 dagen
Sparky10 schreef:hoi
er staan bij ons mensen op stal , met 3 shetlander hengstjes en een fjorden merrie jaarling ,
de beesten zagen er bar slecht uit , onder de wormen , en ook de oude staleigenaar heeft met ons contact opgenomen dat ze daar nog geld open hadden staan van stalhuur en dierenarts rekeningen , ze hebben de paardjes stiekem weggehaald door de trailer op een volgende weg te zetten en er vandoor te gaan met de paardjes .
Toen ze bij ons kwamen hebben we een week of twee flink moeten doordrammen dat de dierenarts erbij moest komen , die vertelde dat de dieren er slecht aan toe waren onder de wormen en te jong om zo ziek te zijn .
de mensen komen nooit en weten niets van de verzorging of het houden van paarden laat staan jaarlingen .
Momenteel hebben deze paardjes schurft/schimmel hiervoor behandel ik ze nu iedere 4 dagen met imaverol de hele stal .
Tot mijn schrik zag ik een advertentie op marktplaats staan ze zoeken een nieuwe stal , maar ze hebben schimmel dus zijn besmettelijk ! dus wees gewaarschuwd
*ze betalen niet
*ze komen hooguit 1x per week
*ze hebben nog het verstand niet van paarden houden
*ze nemen ongure lui mee naar stal zonder overleg
*ruimen niks op
*paardjes zijn ziek en krijgen geen medische verzorging van de eigenaren maar van ons
ze zijn op zoek in lelystad en almere, dus wees gewaarschuwd en zegt het voort!
want als ik dan niet meer kan, kunnen jullie verder voor mij!

Iriis_ schreef:Pfff. en dat noemt zichzelf een vriendin![]()
![]()
mwhaahah![]()
![]()
Maar ik ga weer naar schooooooooooool!
laturrr!