Hilde_q schreef:andere bijnamen zijn onder andere:
Bolliewollie (in de winter)
lelledel (iris dat zul jij vast gaan merken )
Verrekte Kùt
Lelledel, en dat ga ik merken??
Klinkt..... uuhh, spannend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilde_q schreef:andere bijnamen zijn onder andere:
Verrekte Kùt

Iriis_ schreef:Hilde_q schreef:andere bijnamen zijn onder andere:
Verrekte Kùt
Lelledel, en dat ga ik merken??![]()
Klinkt..... uuhh, spannend

Hilde_q schreef:nja als nienke hengstig is kan ze nogal naar de ruinen toetrekken en als ze samen in de wei staan zal ze er alles aan doen om een ruin er achter op te krijgen en dat meen ik echt

Iriis_ schreef:Als ik boosig ben dan roep ik altijd heel hard
Tieeehieen! Hahaha, dus niet dat jullie denken dat ik aan het aftellen ben voor verstoppertje ofzo
Hilde_q schreef:nja als nienke hengstig is kan ze nogal naar de ruinen toetrekken en als ze samen in de wei staan zal ze er alles aan doen om een ruin er achter op te krijgen en dat meen ik echt

hahaha
ooh met Joep of Kis natuurlijk

Iriis_ schreef:Hilde_q schreef:nja als nienke hengstig is kan ze nogal naar de ruinen toetrekken en als ze samen in de wei staan zal ze er alles aan doen om een ruin er achter op te krijgen en dat meen ik echt
Ooooohjeeej.. Dat wordt een geile boel daarzo
Want Valentino is ook helemaal niet vies van een lekkere merrie![]()
Heb je de foto's gezien van Valentino en Jastrade samen? De link stond eerst in m'n profiel
Jastrade deed niks, maar Valentino werd helemaal gek, de heletijd met zijn pielemans eruit
En ruiken en flemen!![]()
hahaha
Hilde_q schreef:ja die heb ik gezien daarom zei ik al dat jij het wel zou merken

Iriis_ schreef:Trouwens, neemt een van jullie vriendinnen toevallig nog een paard ( ruin ) mee ?
Want anders is Tinus de enigeooh met Joep of Kis natuurlijk
Dat zijn ook alle 2 ruinen
Nortella schreef:Iriis_ schreef:Trouwens, neemt een van jullie vriendinnen toevallig nog een paard ( ruin ) mee ?
Want anders is Tinus de enigeooh met Joep of Kis natuurlijk
Dat zijn ook alle 2 ruinen
zover ik weet niet..
Iriis_ schreef:Trouwens, is er al gebeld/ overlegd met andere vriendinnen enzo?

Nortella schreef:Nee denk ook niet dat ruintjes daar problemen mee heben.. gehe.. keuze zat!
Eh, ik heb nog niet gebeld
maar bij ons blijft het gewoon met zn 5
dus
ik
Lisanne
Judith
Nicole
Jeanine
maar ik wil nog eeve overleggen met Juud of ze t wel een goed id vindt.. anders zit ik daar straks vet enthousiast en zitten zij daar.. duuuuussss

Hilde_q schreef:ik en marije vinden alles best hoor als we maar met zijn tweën ergens liggen

Nortella schreef:eh weet ik niet
maar het is iig zo dat wij bij elkaar blijven.. en Jeanine en Nicole die kunnen het heel goed met zn 2 vinden:D en zij zijn altijd in voor gezelligheid..
en met de slaapkamers zien we t nog wel even..