Hmm , iiCk denk vn wel . Weet niet zkkr wnt m0et in midag naar dietisé gelo0f ik ! Maar als ik k0m ; sms ik wel. Bn net trug vn nickY , wass leuuuuk enz. maarjj bn slapé bn m0ei. Xxx ;
Nee gisteravond was Mathijs al bezig van dat hij seks wilde en of ik langs kwam ik zeg nee da doe ik Ashley niet aan. Komt hij vanochtend op msn zegtie het is uit met Ashley.. Ik dacht echt O
Dus ben vandaag ff halfuurtje langsgeweest (en nee niet om te sekse haha) samen met een vriendin van mij.
nopz.moes dat nog gaan doen.maar had geen cdtjes meer.dus wilde die nog halen.maar toen stopte die er mee... stom ding...
maar voortaan ga ik dat dus wel gewoon doen..heb dr nog wat online staan dus kan die nog wel opslaan.maar daar staat niet alles. sommige hebben kim en ali nog op n cd..dus miss kenne die t kopieren.
Haha Anoek ik heb hier ergens nog een cdrom van jou liggen met foto's erop.. Die kan ik wel een keer meenemen. En als ik tijd heb zet ik mijn andere pics erop ok?
Dan neem ik die ook wel mee voor je.. Nou ik ga me maar even omkleden anders ben ik veeel te laat haha moet er om half 11 zijn
dolly is egt een kreng!!!! jezus zeg allemaal gillen en schoppe weer naar de rest.sha heb n hele snee naast zijn oog...
ze wor egt weer steeds valser as in het begin toen ze iedereen zo aanviel..dat doet ze nu dus weer.. nog ff en ze mag lekker in dr 1tje staan...met dr gegil geschop en gezeik