Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 09:24

Goedmorgen

Het is koud vanmorgen zeg......brrrrr........maar dit is echt wel lekker weer ipv al die regen en die wind. Nu nog een zonnetje erbij en dan is het compleet (behalve de zomerse temperaturen) Knipoog

Ja Anoush Blando en Ko spelen idd leuk met elkaar, het lijken wel twee giraffen zoals ze met die nekken bezig zijn......maar wel heel leuk. Haha! Blando zoekt ook steeds Diddlepony op hoor.....(sorry Aniet Bloos , val je verder niet af hoor) Ik vind het zo fijn om Blando te zien veranderen in een timiede, onderdanig paardje, naar een beetje brutale puber.... Tong uitsteken
Gisteren heeft Spetter een hele hoge bok gegeven naar Blando en hij heeft gesteigerd naar hem, zo klein als dat ie is......hahahaha. Haha!

Eindelijk kunnen onze lessen eens doorgaan met Hellen, kijken wat we met Blando gaan doen......

Madelon en iedereen die ziekjes is.......beterschap hoor...... Ach gut

Straks heerlijk 4 dagen vrij na vrijdag......kijk er wel een beetje naar uit, ook al geef ik niks om de kerst maar heb deze dagen gewoon even nodig..... Bloos Haha! Tong uitsteken

Amanda????? Als je zin hebt dan wil ik graag een keertje met je afspreken om Spetter weer eens proberen voor de wagen te gaan zetten??????? Bloos

Xenia heel erg bedankt Ja voor je leuke kerstkaart met mijn twee schatjes erop.....en allebei met kerstmuts......(viel me mee dat je Blando erop hebt gekregen want meestal als je een foto wilt maken van hem dan stopt hij zijn neus in de camera.......

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 10:17

Nee ik ben vergeten om hem minder brok te geven. Bloos Bloos ..oeps...niet aan gedacht hihi Koe Koe Clown Clown

En natuurlijk ga ik niet in het donker naar buiten....dan zie ik toch niks en heli vind het al niet zo prettig in het donker want dan zijn er nog veeeeeel meeer spoken dan overdag! Haha!

Dus kom ik gewoon jou lesje verstoren met heli nous Haha! .
Nee hoor ik weet niet hoelaat je les hebt, maar ik kan er niet veel eerder zijn dan 19.00-19.15 moet werken he!

Maar ik geloof niet dat het in de bak zo heftig er aan toe zal gaan hoor!
Het kwam gewoon door joepie...ik denk dat hij naar heli heeft geroepen van "kom met mij mee joh!" ja en dan wil heli graag mee. Tong uitsteken

Maar we zien het vanavond wel hoe het gaat.

Ga nu aankleden honden uitlaten en dan om half 11 komt het eerste aannemersbedrijf.
Dus tot vanavond zal ik maar zeggen.

En kaar bedankt voor je beterschapwens het komt allemaal wel weer goed, Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 10:31

Mogguh allemaal
Vandaag weer aan het werk...

Madje, ik heb les v.a. 19.00 dus dat komt dan mooi uit Haha!

Verder eigenlijk weinig nieuws en roddels, saai he Clown

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:15

Het is zo verschrikkelijk dodelijk saai op mijn werk.
Heb over de gehele ochtend nog geen 10 mensen binnen gehad.........en het is nog niet eens kerstvakantie........

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:41

Saai zeg, gaat de tijd ook niet snel, kun je wel lekker veel bokken Tong uitsteken
Ik heb het heerlijk druk, voor het eerst sinds weken weer iets té zelfs, maar well lekker eigenlijk Clown

Het is heerlijk lesweer Ja Ik heb er ook echt zin in, is zeker alweer 2 maanden geleden dat ik voor't laatst heb gelest

Shir ga jij donderdag nog lessen bij Mike?? Als hij naar stal komt dan wil ik eigenlijk ook een lesje (met Bizzie)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 13:49

Ja maar op bokt is het ook zoooooooooooooooo stil dus dat schiet niet op Ach gut . Nou ja nog maar 2 uurtjes en dan mag ik naar huis moet alleen vanavond nog even werken van 17:30 tot 20:30 uur maar dat is niet zo erg. Wel jammer van het mooie weer!!!!!! Gelukkig blijft het de hele week zo alleen met wat minder zon geloof ik maar wel DROOG en weinig WIND!!!!!! Haha! Haha! Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 14:36

Binar schreef:
Saai zeg, gaat de tijd ook niet snel, kun je wel lekker veel bokken Tong uitsteken
Ik heb het heerlijk druk, voor het eerst sinds weken weer iets té zelfs, maar well lekker eigenlijk Clown

Het is heerlijk lesweer Ja Ik heb er ook echt zin in, is zeker alweer 2 maanden geleden dat ik voor't laatst heb gelest

Shir ga jij donderdag nog lessen bij Mike?? Als hij naar stal komt dan wil ik eigenlijk ook een lesje (met Bizzie)

ik zal het proberen voor je en misschien moet jij hem ook maar heeeeel lief aankijken vanavond haha.
als het met mijn nekkie gaat dan wil ik wel en het weer ziet er goed uit voorlopig geen regen meer.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 14:53

Ik ben geloof ik heeel blij...maar ik wacht nog tot woensdag Knipoog

Ik zou vanmorgen gebeld worden als ik gezakt zou zijn voor mn examen.....maar ik ben niet gebeld!! Dus dat zou betekenen dat ik geslaagd zou zijn Haha! maar ik wacht dat ik het papiertje heb....je weet maar nooit en dan ga ik juichen Knipoog

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 14:55

vera23 schreef:
Ik ben geloof ik heeel blij...maar ik wacht nog tot woensdag Knipoog

Ik zou vanmorgen gebeld worden als ik gezakt zou zijn voor mn examen.....maar ik ben niet gebeld!! Dus dat zou betekenen dat ik geslaagd zou zijn Haha! maar ik wacht dat ik het papiertje heb....je weet maar nooit en dan ga ik juichen Knipoog

nou zeg dat zou mooi zijn.
toch maar van harte he de ochtend is voorbij.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 14:57

hihi ja zou zeker mooi zijn Haha!

ja ochtend is voorbij en ik zit op mn werk bah bah Verdrietig

is echt heerlijk weer....was super op stal vanmorgen helaas te kort omdat ik weer moest werken....en tot 10 uur ik mn bed was blijven liggen totdat ik gebeld zou worden whahah Lachen

Maar goed we gaan vanavond gewoon weer vrolijk terug Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:29

Hey Vera

Is in ieder geval goed nieuws toch, geen bericht is goed bericht zeggen ze.........toch maar alvast gefeliciteerd hoor.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 15:30

dankje wel spet Knipoog

ik hoor spetterjuh veel hoesten de afgelopen dagen Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 16:58

He Veer, dat zou wel lekker zijn als je bent geslaagd!!

Shir, ik zal het Mike vanavond wel ff vragen over donderdag, maar ik denk dat jij meer kans hebt met lief kijken dan ik Clown

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:15

Hee Hee Lachen

Veer, mooi dat de wedstrijd goed ging.
Geen winst, wel jammer maarja belangrijk is toch ook dat Ukaat t goed deed he? *LOL*
Is dat alleen in de kerstvakantie dat Gemma Pin Donderdag doet, of word dat standaard?
Van mij mag ze Pina wel op Donderdag doen in de kerstvakantie. Dan doe ik dr wel op woensdag of Zondag ofzo? Geen idee eigenlijk... Bloos

Ik kom morgen ook ffies naar stal voor Vesje. *LOL*
Dinsdag ben ik altijd lekker vroeg uit, gelukkig.
Vera, tot hoelaat werk jij eigenlijk op Dinsdag? Bloos

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-06 18:52

Doei!

Bus gemist
Net pas thuis Verdrietig

Na het eten dan maar naar Vesje Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 20:38

Hehe, internet doet het eindelijk weer, werd wel tijd ook zeg Haha!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 23:29

Amanda????? Als je zin hebt dan wil ik graag een keertje met je afspreken om Spetter weer eens proberen voor de wagen te gaan zetten???????

Is goed zullen we dat dan in januari op een zaterdag of zondag doen?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 23:36

haha doe maar en op zaterdag en op zondag.dat houd jullie in iedergeval van de straat.
Mijn les ging wel goed alleen begreep Joepi niet van schouder voor in de galop,gaat die changementen om de pas maken ,die kan die nog geeneens de oetl ul.Hoij kan ze alleen om de 2 passen haha.
Hoi Syl het spereriempje was prima hoor,thanks

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 23:48

JOOOO, Bokt lag eruit...maar hij doet het weer!

Warenko is SUPERBLIJ met zijn achtertuin! Stond vanavond in het pikkedonker gewoon lekker buiten voor zich uit te staren! Koe
Toen ik hem na zijn baggerbad weer in zijn stalletje zette, keek ie meteen of de deur nog open was! Vergat bijna zijn hooi te eten!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:09

Nou Aniet, dat is toch goed?
Moet je even een gil geven volgende keer als je om de pas gaat changeren, neem ik mijn videocamera mee, is leuk voor later Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:19

Aniet, die hupjes van Joepie zagen er leuk uit Clown Geloof dat Mike het ook wel grappig vond Haha!
Mijn les ging ook lekker, op 1 klein spatje na dan Bloos Heli schrok van Mike, DE aanleiding van Ko om ff lekker mee te doen en zoef voor ik het wist had ik een paar bokken te pakken en zat ik weer vooraan bij de C (ik begon in de hoek bij A) Die l u l kan wel voorwaarts zijn hoor Clown Sil, wil je dat ook op film zetten, wel eens leuk om terug te zien... hihi, als ik blijf zitten tenminste want als ik val hoef ik niet terug te zien hoor
Ach laatste tijd heeft hij meestal 1 klein spatje (niet eens altijd) en verder niets, dit was weer ff een grote, maar kan er gelukkig nog steeds om lachen Haha! Haha! Maf paard Lovers
Verder liep Ko wel lekker, er zaten echt wel hele goede stukken tussen, ook op links. Wel lekker zo'n les, heb meteen weer iets om mee aan de slag te gaan.

Donderdag heb ik weer eens les met Bizzie, dat is ook weer een tijd geleden Ach gut Ook echt zin in.
A.s. maandag is er trouwens geen les, maar dat lijkt me logisch met Kerst toch Knipoog Volgende week donderdag komt hij waarsch ook ('s middags), dus als er nog mensen zijn die willen dan moeten jullie het ff tijdig laten weten dan kan ik missch nog wat regelen met Mike!! Anders wordt het pas volgend jaar dat jullie weer kunnen lessen Cool

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:20

haha die syl maar ik deed niks Joepi doet het uit zichzelf maar die oetl ul doet het wanneer hij wil ,word je moe van en dan gaan ze allemaal lachen pfff
En Anous heb rondje bokkende ko gedaan.
Jammer he dat je geen camera bij je had haha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:22

he Nous moet ik ko met de groep losgooien of doe je dat alleen als je wat met hem gedaan heb

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:30

haha, zijn die paarden zo fris door het weer of krijgen ze stiekem iets door het eten ofzo? Haha!
Vanmiddag gaf zelfs Evita een paar bokken en spurte er een paar keer vandoor. Wel leuk om haar zo vrolijk te zien hoor.. t schoot alleen een beetje in m'n rug Bloos Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:30

hahah gekke Evita. Gisteren was ze heel sloom, tot ze (in stap) werd ingehaald. Werd ze weer lekker de zomer-Evita van Haha!