Het is koud vanmorgen zeg......brrrrr........maar dit is echt wel lekker weer ipv al die regen en die wind. Nu nog een zonnetje erbij en dan is het compleet (behalve de zomerse temperaturen)
Ja Anoush Blando en Ko spelen idd leuk met elkaar, het lijken wel twee giraffen zoals ze met die nekken bezig zijn......maar wel heel leuk.
Blando zoekt ook steeds Diddlepony op hoor.....(sorry Aniet
, val je verder niet af hoor) Ik vind het zo fijn om Blando te zien veranderen in een timiede, onderdanig paardje, naar een beetje brutale puber....
Gisteren heeft Spetter een hele hoge bok gegeven naar Blando en hij heeft gesteigerd naar hem, zo klein als dat ie is......hahahaha.
Eindelijk kunnen onze lessen eens doorgaan met Hellen, kijken wat we met Blando gaan doen......
Madelon en iedereen die ziekjes is.......beterschap hoor......
Straks heerlijk 4 dagen vrij na vrijdag......kijk er wel een beetje naar uit, ook al geef ik niks om de kerst maar heb deze dagen gewoon even nodig.....
Amanda????? Als je zin hebt dan wil ik graag een keertje met je afspreken om Spetter weer eens proberen voor de wagen te gaan zetten???????
Xenia heel erg bedankt
voor je leuke kerstkaart met mijn twee schatjes erop.....en allebei met kerstmuts......(viel me mee dat je Blando erop hebt gekregen want meestal als je een foto wilt maken van hem dan stopt hij zijn neus in de camera.......