stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:46

AnneOmie schreef:
naadje24 schreef:
anneomie: sorry dat ik het moet zeggen maar hoe meer je post op onze reacties wat betreft het andere topic hoe meer ik een ander beeld krijg hoe jij (misschien) tegen ons aankijkt en hoe de stand van zaken is aan jouw kant...
erg jammer.................

Sorry hoor maar ik begrijp niet wat je probleem is en daarnaast, je kent mij helemaal niet dus je weet ook absoluut niet hoe ik tegen jullie aankijk! Ik heb helemaal niets tegen jullie. Maar denk verder lekker wat je denken wil... ik zit er niet mee Knipoog Oh ja en met je scheldkanonnade van de vorige pagina heb je ons ook een ander beeld van jouzelf laten zien Knipoog over kinderachtig gesproken Lachen

idd ik ken je ook niet! ik geef alleen aan hoe het beeld er dus uit kan gaan zien,daarom staat er ook misschien tussen haakjes....

scheldkannonade....tja....als je dat al schelden vind.........
Rolleyes

ach ja lezen is ook een vak..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:57

ShirleyA schreef:
Naadje ik moet eerlijk zeggen dat je ons erg tegen valt! We vonden t leuk toe je bij ons kwam staan, je hebt ook gezecht dat je je erg welkom voelde. Dat was ook zo en zo is dat met iedereen die op stal komt. Want we vinden hoe meer gezellige mensen er zijn hoe beter! Maar na jouw uitval eerder en nu weer tegen Annemieke denk ik dat er veel mensen blij zijn dat je weer weggaat ook! Ik vind jouw gedrag zeer kinderachtig en ordi. Dat hebben we liever niet op stal en op t toppic Knipoog Laat anderen lekker hun gang gaan als ze dat willen, dus als we besloten hebben een toppic te openen naast t oude toppic wat wel erg werd overgenomen door die nieuwelingen en wij ook behoefte hadden op een plekje voor ons als vriendengroep, is daar niets mis mee. Dus als we jou niet als vriendin zien is dan miss jammer voor je maar dat kan je ons niet verwijten. Dat heeft ook niets met nieuw of niet nieuw op stal te maken want Kim staat niet zo lang bij ons op stal maar past wel in de groep!
Als mensen hier niet willen posten is dat prima als ze t wel willen is dst net zo prima maar het wordt de hoogste tijd dat er gestopt wordt met dat getier van iedereen die zich gepasseert voelt. Dat gevoel moet je maar met jezelf uitvechten.

En jouw inbreng nu hier naadje is verre van positief dus houd er mee wil je. We willen ook dit toppic leuk houden en als j dat niet kan ben je ook niet meer welkom op dit toppic.

zodra iemand niet in jou straatje loopt valt ie gelijk tegen,dat is al eerder opgevallen!
het moet maar gaan zoals jullie dat willen en jullie mogen alles zeggen en anderen niet....tja hoezo groepjesvorming? Verward
zodra mensen enigzins tegen jullie ingaan zijn ze ordi kinderachtig niet gezellig en absoluut niet welkom......

jullie noemen jullie de gezelligste groep/stal/topic......maar integendeel want mensen met een mening zijn niet welkom alleen als jullie het met de mening eens zijn

jullie willen alleen "gezellige" mensen op stal en in het topic.....nou helaas voor jou,begin dan maar een eigen stal en forum want jij bepaalt niet wie wat mag en wat zegt en waar komt...

maar goed op zo'n manier vind niemans het meer leuk

jullie hadden geen nieuw topic op hoeven te richten hoor! die hebben jullie nu al zelf gecreeerd!

en ja kom maar op met je gespui! ik heb weer een grote mond terug dus ik heb het weer gedaan!

boeiend... Slapen

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:38

tja ben het wel met je eens naadje als het niet in straatje pas is meteen andere gedachten en over grote mond slaat nergens op want .. ach laatmaar wat ik nu wil zegge ga ik nie zegge want dan heb ik het weer gedaan maar ben wel met je eens want je mag nie eens grote mond geve maar andere wel .. (VREEMDHEID)

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:24

Afbeelding

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:25

Afbeelding

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:25

Afbeelding

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:26

ahhh leuke fotos mar Haha! AMige ziet er inderdaad een heel stuk vrolijker uit! Volgens mij hebben ze het hartstikke naar hun zin

Zirano

Afbeelding

Bingelding

en Zirano groeit echt Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:27

AfbeeldingZo dat zijn de foto;s weer voor vandaag.Karin volgende week woensdagmiddag worden ze geent.Dan komen er weer foto's

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:28

willemijn tijd niet gezien.heb je nog genoeg olie voor jouw knie??Zirano gaat echt lekker joh.Als je een keer mee wilt hoor ik het wel.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:29

he mar idd tijd niet gezien was dat gezeik hier een beetje zat...Maar goed Zirano gaat lekker zo te zien! Me knie is bijna over en me keuring voor de marechaussee is goed gegaan! Ik ben in iedergeval aangenomen!
Ik ga nu

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:31

Ja toppie joh,dat gezeik heb je helemaal gelijk in hoor we komen allemaal voor onze lol.Ik heb nog foto's van de disco.ik stuur ze je wel toe.Om even jouw e-mail.Doegg.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 20:54

Leuke foto's Marjan! Je ziet hem gewoon groeien he, wat wordt hij breed! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:07

Azzaro schreef:
he mar idd tijd niet gezien was dat gezeik hier een beetje zat...Maar goed Zirano gaat lekker zo te zien! Me knie is bijna over en me keuring voor de marechaussee is goed gegaan! Ik ben in iedergeval aangenomen!
Ik ga nu

Willemijn, was jij niet diegene die er over begon?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:09

@ Naadje ook bij mij niet gaan doen alsof je me kent. Want dat is niet zo. Verder ben ik je gezemel zat en ga nioet in op de zaken die je denkt te moeten melden. Ben helemaal klaar met je Knipoog

QKim, ik snap jouw potst eigenlijk helemaal niet......

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:47

Aaaaaaah wat is ie lief hè die blonde kanjer van me !
Echt superrrrrleuk je hebt mooie foto's voor me gemaakt marjan ! hartstikke bedankt Haha!

en Zirano....jeetje dat wordt echt een man ineens!
supermooi paard word ie helemaal baby-af Knipoog

Ik ga zodra het een beetje mooi en droog weer is die kant op, dat klinkt dan weer heel knullig, maar ik moet Kevin meenemen en die mag nog niet teveel in regen en wind buiten, maar natuurlijk wel gewoon in de frisse lucht Lachen

ik neem zowieso mijn camera mee als ik ga !

voor de rest weet iedereen wel zo'n beetje hoe ik hier over denk, ik had eigenlijk niet veel meer willen zeggen maar met die superfoto's kan ik natuurlijk niet doen of ik ze niet gezien heb Knipoog

weltrusten allemaal !!
@ naadje: en en en was de paddock vrij voor ze ?? thanxxx in ieder geval !
@willie: succes morgen Knipoog nee hoor veel plezier gewoon !

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:54

Karin je knollie ziet er idd heel anders uit al. Lekker om t zien! En dat je nu met dit rot weer niet daar heen gaat lijkt me ook heel logisch met Kevin, die gaat toch voor zeker als het goed gaat met de paarden is er geen noodzaak om hem die koude natte wind in te slepen. Zijn jullie al n beetje bijgekomen? Het hakt er wel in zo'n ziekenhuisopname, voor t hele gezin.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:09

ShirleyA schreef:
@ Naadje ook bij mij niet gaan doen alsof je me kent. Want dat is niet zo. Verder ben ik je gezemel zat en ga nioet in op de zaken die je denkt te moeten melden. Ben helemaal klaar met je Knipoog

QKim, ik snap jouw potst eigenlijk helemaal niet......

mooi dat is dan idemdito! niemand bepaalt wat ik wel en niet mag en in welk topic ik kom..

en kim heeft ook recht op een eigen mening

zirano: wat wordt het een beer he! ziet er goed uit!
kekaro: sinton was al buiten geweest en toen ik kwam stond hij heerlijk te eten en dat heb ik zo gelaten...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:22

Wie heeft gezecht dat Kim niet mag zeggen wat ze wil dan? Ik niet hoor. Neemt niet weg dat ik haar hier boven post niet begrijp maar ze mag zeggen wat ze wil. Jij mag dat ook maar je bent zo agressief en we hebben een paar x gevraagd om t gezellig te houden hier. Dat is voor iedereen leuker Knipoog
Ik snap oprecht niet waarom men zo boos is over dat we een extra (eigen) toppic hebben naast t oude waar we gewoon met iedereen op konden kletsen. Vind die boosheid ook niet terecht en we hebben vaak genoeg aangegeven dat we iedereen accepteren op t oude toppic. ook de nieuwe stalgenoten want iedereen is ooit nieuw geweest op stal. Hebben we jou niet gewoon geaccpeteert al voor dat je op stal stond? We hebben geregeld dat je vast met de bbq aanwezig kan zijn voor je op stal stond. Omdat we t leuk vonden dat je kwam en als je gewoon doet vinden we dat nog steeds maar niet als je zo om je heen gaat slaan.
Iedereen heeft recht op een mening ik ook en ik ben idd recht door zee maar dat wil niet zeggen dat iedereen t met me eens moet zijn, liever niet wordt me veel te saai Knipoog Dus verwijt me niet dat ik mensen geen eigen menig gun want dat is waanzin. Ik mag er wel iets v zeggen, want dat is dan weer mijn mening.
Verder heb ik geen zin meer om nog een x uit te leggen dat we t gezellig vinden dat men hier post. Doe t of doe t niet, alle 2 prima. Maar als je post doet t dan gezellig.
Ik hoop dat we nu de boze buien kunnen vergeten en gewoon weer normaal tegen iedereen kunnen zijn.
Ik denk dat t moet kunnen.
Laatst bijgewerkt door ShirleyA op 16-01-07 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:22

hey shir

ik was idd degene die erover begon maar niet om er zo´n hele rel van te maken was zeg maar niet echt mijn bedoeling! Maar goed het is gebeurd sorry.... Het was ook niet mijn bedoeling om mensen te beledigen of wat dan ook

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:24

ShirleyA schreef:
Ik hoop dat we nu de boze buien kunnen vergeten en gewoon weer normaal tegen iedereen kunnen zijn.
Ik denk dat t moet kunnen.

AMEN

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:33

Azzaro schreef:
hey shir

ik was idd degene die erover begon maar niet om er zo´n hele rel van te maken was zeg maar niet echt mijn bedoeling! Maar goed het is gebeurd sorry.... Het was ook niet mijn bedoeling om mensen te beledigen of wat dan ook

Ik denk dat niemand een rel wilde beginnen en wij wilde zeker niemand kwetsen maar dat kan ik wel blijven herhalen, als iemand dat zo voelt is t al gebeurd, Dat is jammer, want dat was niet de opzet. Maar t was wel duidelijk dat we behoeften hadden aan iets anders dan anderen en ja daarom hebben we een 2e toppic geopend. Dat is niet tegen nieuwe stalgenoten, want die hebben ook zo hun dingen gepost en dat is ook de bedoeling v t toppic. En nog steeds als t aan mij ligt.

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:31

Echt sorry dat ik het zeg maar ik ben dan wel 16 maar ik doe niet als een klein kind en ik vind gewoon belachelijk voor wat jullie zo op nathasja moete doen:S kom op zeg gedraag je ff naar je leeftijd vind echt doeloos hoe hier met elkaar word om gegaan en tegen woordig mag je nergens meer grote bek geven omdat iemand ouder is dan je nou vind echt belachelijk ik zou niet laten bepalen hoe ik praat tege iemand .. echt heel minder hoor dat iedereen nu op nathasja zit te klagen ..

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 23:39

Allano2502 schreef:
Echt sorry dat ik het zeg maar ik ben dan wel 16 maar ik doe niet als een klein kind en ik vind gewoon belachelijk voor wat jullie zo op nathasja moete doen:S kom op zeg gedraag je ff naar je leeftijd vind echt doeloos hoe hier met elkaar word om gegaan en tegen woordig mag je nergens meer grote bek geven omdat iemand ouder is dan je nou vind echt belachelijk ik zou niet laten bepalen hoe ik praat tege iemand .. echt heel minder hoor dat iedereen nu op nathasja zit te klagen ..

Er wordt zo op haar gereageerd om dat zij met namen begon te gooien en persoonlijk uitviel. We hebben gevraagd t gezellig te houden. Daar hoeft naadje niet aan te voldoen maar jammer is t wel. Wat t met leeftijd heeft te maken snap ik niet. Heeft iemand jou gezecht je mond te moeten houden omdat je 16 bent? Een grot bek zoals je zegt is nooit leuk ook niet als je 50 bent, niet nodig ook. Voordat naadje zo vervelend reageerd heeft nog nooit iemand haar naar benaderd volgens mij ja en Annemieke en ik reageren dus nu alleen op haar agressie.