AnneOmie schreef:naadje24 schreef:anneomie: sorry dat ik het moet zeggen maar hoe meer je post op onze reacties wat betreft het andere topic hoe meer ik een ander beeld krijg hoe jij (misschien) tegen ons aankijkt en hoe de stand van zaken is aan jouw kant...
erg jammer.................
Sorry hoor maar ik begrijp niet wat je probleem is en daarnaast, je kent mij helemaal niet dus je weet ook absoluut niet hoe ik tegen jullie aankijk! Ik heb helemaal niets tegen jullie. Maar denk verder lekker wat je denken wil... ik zit er niet meeOh ja en met je scheldkanonnade van de vorige pagina heb je ons ook een ander beeld van jouzelf laten zien
over kinderachtig gesproken
idd ik ken je ook niet! ik geef alleen aan hoe het beeld er dus uit kan gaan zien,daarom staat er ook misschien tussen haakjes....
scheldkannonade....tja....als je dat al schelden vind.........
ach ja lezen is ook een vak..
Oh ja en met je scheldkanonnade van de vorige pagina heb je ons ook een ander beeld van jouzelf laten zien 

AMige ziet er inderdaad een heel stuk vrolijker uit! Volgens mij hebben ze het hartstikke naar hun zin
Zo dat zijn de foto;s weer voor vandaag.Karin volgende week woensdagmiddag worden ze geent.Dan komen er weer foto's