Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik moet half 9 beginnen! 
Ik ga morgen eerst uitslapen en dan naar Gipsy. En dan denk ik 's middags naar de stad! En naar de tandarts..
) 
Dan komt de familie enzo.

SuusKiiss schreef:Hoii!!!
Vandaag lekker weer op Otis gereden!! Ging goed!! Nog nooit zo relax op Otis gezeten!! Annet geeft ook leuk les!!Ik hoorde haar zeggen tegen Manon: dat we hoog nieveau hadden enzo!! Wel grappig!!
Wie doet er allemaal mee met de trail clinic?? Ik doe mee op Otis!!!
Gaan jullie ook naar Jumping Amsterdam!! Ik ga of met mn moeder of als ik iemand heb als begeleiding(Moet als je nog geen 16 bent..)ga ik met de manege mee!!
ik heb een half jaar priveles van hem gehad omdat ik naar een ranch ging op vakantie (moeten jullie toch allemaal meegekregen hebben
) maar hij geeft erg goed les! en ik ga ook naar jumping!
waarschijnlijk op die zondag.! AnnemiekvM schreef:Vorig jaar ben ik naar Jumping Amsterdam geweest, maar vond het een beetje tegenvallen. Ik weet niet hoe het programma er voor dit jaar uitziet, maar ik zal er wel even goed na kijken als ik jullie was!
wij zater echt heel goed. op de 2e rij ofz vlach achter de dubbelsprong. we zagen alles super goed
en er verkochten ook leuke spulletjes. dus ik ga dit jaar ff speuren voor semmie . en ik heb nu de handtekeningen van ymke bartels en jeroen dubbeldam op mijn ruiterpaspoort mAnDyXX schreef:cool kom je een keer bij mij foto's schieten?? ik hoef morgen pas om 10 uur te beginnen en ben om kwart voor 1 al weer uit dus gelukkig kort dagje!