Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Llover

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 09:04

Nou gisteren hebben we Lucje weg gebracht naar de kliniek. De trailer van mijn zus ging kaduuk en daar sta je dan, hopeloos te zijn en niet weten welke auto je moet gebruiken want die van mijn zus was eigenlijk ook al niet het einde, een suzuki baleno, maarja nood breekt wet dachten we. En in tijden van nood leer je je vrienden kennen dat blijkt maar weer, want Anita hielp ons niet, begon alleen te blaten dat die auto hem niet kon trekken, maar mevrouw met dr mega auto bood uiteraard verder zelf niks aan! Toen mijn trots opzij gezet en het zelfs aan Jaqueline gevraagd, nee ik heb mijn auto nodig, niet te geloven gewoon hoe sommige mensen zijn als je in nood zit. Ik zou zelfs hasten er heen rijden in nood, ookal weet iedereen dat dat niet klikt, het gaat dan toch om een ziek paard dat zo snel mogelijk geholpen moet worden denk ik dan? Maar gelukkig was daar onze redder in nood, Hans!! Hij wou ons meteen heen brengen en sorry maar ik was echt zooooo ontzettend blij met hem, dat is toch mega lief gewoon!! Maargoed toen we er eenmaal waren mochten we hem daar op stal zetten en dat vond Luc wel best allemaal. En op de terug weg in de auto kwamen de tranen hoor, mijn paard moet gewoon geopeerd worden vandaag, heb geen oog dicht gedaan, het is toch ook niet te geloven: Luc die never nooit iets heeft gehad. Toen langs stal koorn gereden omdat mijn zus haar post wou halen en iedereen daar leefde natuurlijk hartstikke mee wat ook erg lief is. Maar dan kom je thuis en ga je maar zitten malen en denken. Straks mag ik bellen wanneer en hoe laat hij precies geholpen wordt. Jullie horen het.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 09:49

Hela hola, daar ben ik ook weer eens.. eerst even wat reacties op jullie berichten:

@4everhobbers: Wat gaaf zeg dat je weer zo'n fijne buitenrit hebt gehad!! Wel weer even lekker om dan de vorige mindere ervaring te kunnen vergeten en er weer lekker van te genieten.
En als ik zulke verhalen hoor (van jou en Llover en Ilzas) ben ik ook wel weer stik jarloers eigenlijk!! Ik wil ook zo lekker vrij buiten kunnen rijden... maar ja, volgend voorjaar ga ik zeker eens mee met de bosritten die vanaf onze manege gereden worden.

@Kannely: Wat een vaag verhaal zeg met dat briefje van die buurvrouw over die buurman... Heb je haar en of de politie inmiddels al gesproken?? En waar woon je nu eigenlijk?? (ben niet nieuwsgierig hoor...)

@ Gomir: Ten eerste, succes met je knie Clown en ten tweede, wat een gave foto's van de merrie zeg!! Ziet er mooi uit met d'r dikke buik... en als je het niet zou weten zou je niet zeggen dat ze 10 maanden niks heeft gedaan.

@ Llover, veel sterkte vandaag met het wachten op het nieuws van Luc!! We duimen dat alles goed is en goed komt! En wie had gedacht dat Hans zo lief zou zijn om je redder in nood te zijn! Hans is ook best een aardige kerel! Maar zo zie je maar dat er genoeg mensen zijn waar je niet op kunt bouwen, maar dat er toch altijd eentje is die onverwacht klaar staat!! Super toch!
Nou goed! Hoop dat je snel al wat hoort!

@ Niekie: George is wel oud geworden hoor... maar potverdorie, zijn concert was echt FAN-TAS-TISCH!! Echt helemaal top!
Als je tien duizend man Careless wisper hoort zingen krijg je toch kippenvel en als de hele Ahoy begint te trillen tijdens Freedom!! Wauw, was echt super en mijn mamsie was helemaal blij met mij!

Dus... nou ik ben weer even helemaal bij....
Dan rest alleen nog de vraag... is het al 3 december????

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 10:28

Je kan je natuurlijk ook afvragen waarom mensen je niet rijden.... Bloos

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 10:49

who the *fiets *are you?? Kom er dan ook voor uit wie je bent als je beweert dat je denkt te weten waar het over gaat. Oh en niet dat ik mij zou hoeven te verdedigen maar met alletwee die mensen aan wie ik het vroeg heb ik nog nooit 1 woordenwisseling gehad. Dus dat zegt meer over hun dan over mij, maar ik zal nooit beweren dat ik een lieverdje ben, ik kom op voor mijn mening, en die mag er zijn inderdaad!
Maar zoals ik al zei in mijn vorige posting: al mag je iemand totaal niet, dat doe je gewoon voor mensen met een paard dat zo snel mogelijk geopereerd moet worden.

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 11:54

Ik weet waar het over gaat! Ik kan lezen! Clown
En tsja, ik zou ook niet iemand rijden als ik die gene niet mag. (Weet niet of dat met Anita en Jacq dat geval is, maar ik zou dat zelf niet doen.) Moeten ze hun zaakjes maar goed regelen....
Bloos

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 11:57

En nog steeds te scheiterig om te zeggen wie je bent.Je punt is duidelijk dat jij dat niet zou doen, dat zegt dan wel weer genoeg over jou he! Ik zelf zou * nogmaals * wel iemand rijden ook als ik diegene niet mag ja. En waarschijnlijk zeg je je naam niet omdat je mij kent.......is maar beter voor je ook wat dat betreft dan.

En verder ga ik niet eens in discussie met iemand die het lef niet heeft om te zeggen wie hij/zij is. Duivel
Lang leve de foei functie!! Heb wel wat anders aan mijn hoofd namelijk dan naar jou gemiemel te luisteren

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:07

@ be, we duimen natuurlijk voor je!
Wel tof van Hans, ik vind het een nukkige gek, maar kan altijd wel met hem lachen eigelijk Tong uitsteken beetje een plexiglazenplaat voor zn hoofd soms, maar hij doet alles voor je, ook als er iets stuk is oid.
Anders had je mij ook kunnen vragen hoor! (achteraf makkelijk gezegd) maar ik ben de moeilijkste niet met dat soort dingen.
Voor wedstrijden leen ik de trailer niet uit, maar net wat je zegt, nood breekt wetten en als er iemand naar de veearts moet vind ik dat wel belangrijk.. Ben zelf ook jaren afhankelijk geweest en dat suckt!!

@ DenK4ever.. Ben nog steeds jaloers Haha! die man mag wel ouder zijn geworden maar zijn muziek blijft dope *LOL*

@algemeen.. wat een gemiep vannochtend over het vuurtorenlandje, nu is er weer ruzie over wie wel en wie niet erop mogen en wil jan het dus waarschijnlijk gewoon sluiten.. Misschien wel het beste om alle landjes altijd tegelijk dicht te doen, dan ook geen gezeur.
En ik wilde nou net vragen of Ukkie bij Luc en Paloma zou kunnen straks. Never mind dan maar hè../

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:10

Llover schreef:
Maar zoals ik al zei in mijn vorige posting: al mag je iemand totaal niet, dat doe je gewoon voor mensen met een paard dat zo snel mogelijk geopereerd moet worden.

Maar soms komt iets gewoon echt niet uit of heb je echt zelf je auto nodig...Rottig als je degene bent die hulp nodig heeft, maar niet iedereen kan zich altijd maar overal aan aanpassen.

Ik ben er na al die jaren in de paarden wel achter dat je maar op één iemand kan vertrouwen en dat ben je zelf Clown

Al nieuws van Luc?

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 16:20

gomir schreef:
Ik ben er na al die jaren in de paarden wel achter dat je maar op één iemand kan vertrouwen en dat ben je zelf Clown

Isse waar.

Ik heb even iets leuks voor de afleiding:

http://www.geenstijl.nl/quiz/results.ph ... -stembeter

Mijn uitslag, niet zo best Haha!

UW UITSLAG: stembeter
Jij bent middenmiddenmiddenpersoon met conservatieve neigingen. Een meningsloze saaie larve die zich schikt naar wat anderen vinden. Waarschijnlijk heb je geen persoonlijkheid en doe je graag wat anderen al voor jou deden. D66, maar eigenlijk ook CDA is wel een partij voor jou. Dus ga jij maar lekker stemmen, dan verandert er tenminste niks.

Met de officiele stemwijzer kwam er overigens wat anders uit..

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:11

Nee nog steeds geen uitslag en daar baal ik van zeg!
Nou Gomir je kan dus niet alleen bouwen op jezelf maar ook soms op anderen uit onverwachte hoek zoals ik nu met Hans Knipoog
Ik heb de neiging om steeds de kliniek te bellen maar hou mij nu nog maar eventjes in hihi

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:47

Ik weet niet hoor maar hoe kan het dat Marlieske met 3 posts in de huiskamer komt? Hebben we hier een SA?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:51

Ik duim voor je mee hoor Llover!
Zwaar irritant gewoon dat je helemaal niks hoort.

En @ marlieske, ik vind dat je je wel wat genuanceerder mag opstellen. Vooral de opmerking 'moet je je zaakjes maar goed regelen' slaat in dit geval kant noch wal.
Als je 's avonds te horen krijgt dat het toch ernstiger is dat aanvankelijk verteld was en dat je paard met spoed naar de kliniek moet, is dat geen kwestie van zaakjes goed regelen.

En in gevallen als dit zou het me ook niks intresseren hoe mijn relatie tot diegene is. Ik zou alles doen wat ik in mijn macht zou hebben om iemand zo te helpen.
Ik denk dat 'behandel uw naaste zoals uzelf behandeld zou willen worden' hier wel op z'n plaats is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:52

Denk het wel 4everhobbes, zal ff TEMmen.

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 18:31

Ieder zijn mening

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 19:32

marlieske schreef:
Ieder zijn mening

Zeker, maar je mag je best op je achterhoofd krabben als niemand die mening deelt.

Niekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 19:59

weten we al wie marlieske is eigelijk..??
Mijn vakkundig speurwerk heeft als resultaat dat de enige berichten die ze ooit heeft geplaatst, vandaag zijn geweest.. het zijn allemaal oneliners waaronder meestal: "leuk"
Maar hier was 4EverHobbes ook al achter eigelijk..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 20:42

Is geen SA, had ik meteen al naar gekeken toen ze opdook Knipoog En dit topic staat in de MHK en dat is volgens mij gewoon toegankelijk Ja

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 21:50

Volgens mij weet ik wel wie ze is... zag in een post van haar de namen van de pony's die ze gehad heeft Tong uitsteken

Idd wat Gomir zegt... dit is niet de gewone huiskamer natuurlijk.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:33

nou ik zou zeggen: deel het met de rest? Vind het nog steeds slap dat je het lef niet hebt om ervoor uit te komen wie je bent, ik heb ook sterke meningen maar iedereen kan zien dat ze van mij zijn. Ik had wel een flauw vermoeden trouwens wie het zou kunnen zijn maarja straks is het niet zo he. En Gomir jij als moderater kan erachter komen volgens mij.
Fijn dat jullie mij steunen kanelly, 4everhobbes en niekie! Ik pm jullie de rest wel over luc, zit niet te wachten op pisopmerkingen erover van ene marlieske want dan sta ik niet voor mijzelf in.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:38

gomir schreef:
En dit topic staat in de MHK en dat is volgens mij gewoon toegankelijk Ja

Ach ja... ik ben nog van de oude stempel... in mijn tijd moest je nog 375 nuttige posts hebben ofzo voor je mee mocht praten in dit topic en dat is inmiddels verhuisd enzo...

maar anyhow, Marlieske show yourself ik ben erg nieuwsgierig naar degene achter de oneliners Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:52

Kanelly schreef:
slaat in dit geval kant noch wal.

Bloos!
Oh zo genant, wat een stomme fout... 4 everhobbes, stop me niet in het taalbloopertopic, please Clown Haha!

En Marlieske, prima hoor, ieder z'n mening, maar zou het wel waarderen als je dan ook de guts hebt om te vertellen wie je bent.
Want zo lekker anoniem op de man spelen is natuurlijk wel heel gemakkelijk Lachen

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:56

Dat is waarschijnlijk haar stijl. Believe me, die durft er echt niet voor uit te komen, want dan weet ze dat ze he-le-maal van alles over dr heen krijgt en tsja daar houden scheitbakjes niet van. Kanelly ik vertel je zo ff hoe het was met Luc. Als je online komt Knipoog

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 22:57

Hij staat er allaaaaaang al Kanelly gheghe

Nee hoor... zo erg is het nou ook weer niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:03

Ik vind het wel erg Clown

probeer ik eens intelligent en welbespraakt over te komen, lukt het weer niet Clown

__Sanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 23:09

Nou als jullie het allemaal zoooooo graag willen weten, ik ben Sanne. En ik kom graag voor mijn mening uit. Problemen mee?????