Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
iig tot net de kerst!
Ben erg benieuwd hoe het vanavond gaat; laat je het even weten? En als het niet gaat, dan duurt zaterdag nog maar 2 dagen
Maar ik wil wel een keer mee op de fiets ofzo? Is wel n keertje leuk! Dinsdag?
(denk dat mn compu het lettertype niet heeft) Gelukkig wist ik wat er stond!
Gefeliciflapstaart KIM!
mag je nu als kado van je stage ook een keertje op tijd gaan slapen én blijven slapen?
Wel een lichtpuntje dat ze de wond er goed verzocht uit vonden zien. T kan altijd erger..
Maakt t alleen nog nie leuk
*zend positieve stralen naar nous toe* Volgend jaar wordt jullie jaar
Een fitte, gezonde Nous, zonder brokken, kwaaltjes of pijntjes! Komt goe! En jullie mogen altijd mijn ros lenen hoor. Die staat toch de hele dag niets te doen.. Dus als je even de sleutel komt halen, mag je hem zo meenemen
Mits je hem maar wel voor 7 uur weer in zn stalletje zet!
wil ik ook wel eens zien! Heb je foto? Idee voor de kerstnacht? Jij krul en ik.. ook krul? *no way dat ik mn haar ga steilen nl
blijft er bekant niets over
*
Hihi, nu nog even kijken wat ik allemaal kan doen met dat thema
Thirz zag gister nog de oude ava van Bar, terwijl ik de kerst ava al zag
Tis een wonder ava!
Ben zoo benieuwd naar je dressuurpony na al die super toffe verhalen
Heb je meteen ook een dressuur foto op groter formaat dan mobiel formaat
En gewoon doen die les! Kan je prima!
Of iig mn pa zo ongeveer. Komen nl boven bij de tunnel, zien we een trein staan. Mn pa en nog zo'n man meteen: "Whaa, en daar is onze trein. Moet wel, ze zullen niet na 5 min nog een trein sturen. Nog de oude dienstregeling, blablabla" Blijkt: de trein voor ons had 20 min vertraging en kwam dus bijna op de tijd van mijn trein aan. 5 Min later in mijn trein gestapt, sjeezen we arnemuiden voorbij
Dus ik al helemaal happy: toch niet tot 8 uur alleen maar stoptreinen, maar ook nog intercity's! Alleen.. we stopten dus wel op al die andere stoptrein stations. Dus ik gok zomaar dat dit een foutje was
ik zie jouw ava echt altijd gewoon hoor Bar (of iig altijd als ik hier ben wel
) Raar
haha
! Waren jullie allemaal ingesneeuwd?
Maar super dat Nous niet kreupel is..!
Ik ga maar eens ff huiswerk doen,,