manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 18:13

Help nu doet ie het opeens niet meer?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 18:18

Jaaaaah hij doet het Haha!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 18:39

haha, nu hopen dat hij blijft Tong uitsteken iig tot net de kerst!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 23:22

ja ik heb gewoon een beetje een vreemd paard, maar heb al weer helemaal zin om te rijden, hopen dat ze het dan nog doet....
Nel van mij mag Carolien best een keer mee als ze dat graag wil, maar als ik zie hoe zij Thirz les geeft vind ik dat toch wel een beetje eng haha, zij weet alles zo goed en ik ben niet zo'n ster in t rijden...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 00:06

Marieke; je bent nooit te oud om dingen te leren! Iedereen heeft het paardrijden moeten leren en ik leer ook elke keer weer dingen bij... Vooral bij een jong paardje is het belangrijk om alles goed aan te leren zodat je straks niet weer dingen af hoeft te leren! Jullie moeten gewoon nog een beetje aan elkaar wennen, maar ik weet zeker dat jij en Jade een hecht team zullen worden!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 10:57

Haha Marieke, een vreemd paard? Dat valt wel mee hoor Lachen Ben erg benieuwd hoe het vanavond gaat; laat je het even weten? En als het niet gaat, dan duurt zaterdag nog maar 2 dagen Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 13:54

ja is zo, komt al goed.....
Bar waar is je kerstava nou weer?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 16:03

Tot zover mijn verjaardagscadeau!

De dierenarts is vandaag langsgekomen om nog een keertje naar de wond van Nous te komen kijken. Ze vond dat we de wond erg goed verzorgd hadden. Alleen komt er nu wildvlees op de wond. Daarvoor hebben we nu een middeltje gekregen die als het ware het bindweefsel wegvreet. Nous was echt superlief toen het erop gesmeerd werd, die keek niet op of om Ach gut

Helaas kregen we ook het bericht dat Nous 6 weken uit de running is. De wond zit op een hele vervelende plek waardoor het maar moeizaam zal genezen. Daar gaat onze dressuurpoownie Verdrietig
Hier balen we echt flink van! 6 weken duurt veel te lang! Het zit ons echt niet mee met Nous. Wie kan nous positieve aardstralen toezenden?

Nu zitten we ons verdriet met een verjaardagstaartje op te eten. En we worden tonnetje rond, want we kunnen het er ook niet afrijden! Huilen van het lachen

Wie heeft er een paard voor ons te leen??!!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 16:26

Gefeliciteerd Kims!! Maar... waar is dan het cadeautje bij je naam? Iedereen heeft altijd zo'n leuk ding!
Genieten jullie maar extra lekker van dat verjaardagstaartje, want wat een pech weer. Ik vind het zo zielig voor Nous en jullie. Weer een tijd uit de running, weer niet rijden. Stomme wond!
Tsja, ik heb weinig paard in de aanbieding... die schaarse 1 x in de week vind ik erg moeilijk om af te staan: delen?? Dan maar Wachter nog eens van stal plukken!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 17:30

Kims GEFELICITEERD!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Echt vervelend zeg van Nous, 6 weken is echt zoooooo lang....Je mag altijd mijn dressuurpoownie lenen hoor, moeten we maar afspreken dan wanneer jullie eens willen rijden...en Anders idd wachter weer van stal plukken...Thirz, wanneer gaan we op buitenrit

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 18:47

Uhm, met wie moet ik mee op buitenrit dan? Geloof niet dat wachter bom-broof is buiten Nagelbijten / Gniffelen Maar ik wil wel een keer mee op de fiets ofzo? Is wel n keertje leuk! Dinsdag?

Ik ging ff shoppen voor kerstkado's en toen ik in de Douglas was werd ik aangesproken door iemand die vroeg: zal ik wat leuks met je haar doen? Ik dacht dat ze het ging opsteken ofzo, dus prima, doe maar! Gaat ze het helemaal in de krullen zetten, dus duurde wel een tijdje. Was wel grappig heel m haar in de krul, beetje jammer dat de boel weer was ingezakt toen ik eenmaal thuis was Clown

En Kims: mn computer vind de uitnodiging een beetje moeilijk te lezen: stonden allemaal rare tekens Huilen van het lachen (denk dat mn compu het lettertype niet heeft) Gelukkig wist ik wat er stond!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-07 21:25

Go jij! Go jij! Gefeliciflapstaart KIM! Hyper! mag je nu als kado van je stage ook een keertje op tijd gaan slapen én blijven slapen? Tong uitsteken
Maar wel balen van Nous hoor.. 6 weken duurt zeker te lang Scheve mond Wel een lichtpuntje dat ze de wond er goed verzocht uit vonden zien. T kan altijd erger.. Ach gut Maakt t alleen nog nie leuk Boos! *zend positieve stralen naar nous toe* Volgend jaar wordt jullie jaar Ja Een fitte, gezonde Nous, zonder brokken, kwaaltjes of pijntjes! Komt goe! En jullie mogen altijd mijn ros lenen hoor. Die staat toch de hele dag niets te doen.. Dus als je even de sleutel komt halen, mag je hem zo meenemen Lachen Mits je hem maar wel voor 7 uur weer in zn stalletje zet!

Wat heb je daarna allemaal nog gedaan dan Thirz? In de regen gefietst? Wel grappig heel je haar in de krul Haha! wil ik ook wel eens zien! Heb je foto? Idee voor de kerstnacht? Jij krul en ik.. ook krul? *no way dat ik mn haar ga steilen nl Clown blijft er bekant niets over Vork *
Mijn computer had niets geen moeite met je uitnodiging hoor Hihi, nu nog even kijken wat ik allemaal kan doen met dat thema Tong uitsteken

Kerstava van Bar? bij mij nog steeds netjes op zn plek hoor Verward Thirz zag gister nog de oude ava van Bar, terwijl ik de kerst ava al zag Vork Tis een wonder ava! Pling

Marieke? Wel foto's maken hè zaterdag? Schijnheilig Ben zoo benieuwd naar je dressuurpony na al die super toffe verhalen Haha! Heb je meteen ook een dressuur foto op groter formaat dan mobiel formaat Knipoog En gewoon doen die les! Kan je prima! Haha!

Phoe, nog wel flink wennen die nieuwe dienstregeling. Maandag meteen al ff in de stress Rolleyes Of iig mn pa zo ongeveer. Komen nl boven bij de tunnel, zien we een trein staan. Mn pa en nog zo'n man meteen: "Whaa, en daar is onze trein. Moet wel, ze zullen niet na 5 min nog een trein sturen. Nog de oude dienstregeling, blablabla" Blijkt: de trein voor ons had 20 min vertraging en kwam dus bijna op de tijd van mijn trein aan. 5 Min later in mijn trein gestapt, sjeezen we arnemuiden voorbij Verward Dus ik al helemaal happy: toch niet tot 8 uur alleen maar stoptreinen, maar ook nog intercity's! Alleen.. we stopten dus wel op al die andere stoptrein stations. Dus ik gok zomaar dat dit een foutje was Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:41

Hoi hoi,

Ik zie ook de kerstava van Bar niet hoor.....? Verward

Ik heb net nog les gehad op voice, t ging wel goed.
Maar het was nog al donker in de bak, dus af en toe sprong voice alle kanten op.
Maar ze was in ieder geval voorwaarts Haha!

Gefelciteerd Kims Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Nog veeeeeele jaren!!!!

Mariekje, vindt het wel weer vervelend dat het elke keer niet uitkomt met lesgeven.
Maar heb dus morgenavond weer een etentje van t werk.
We gaan lekker wokken. Vingers aflikken
Ik zou wel overdag kunnen morgen, maar dan kan jij niet toch?
Als je wel kan, laat het dan even weten, dan help ik je morgen overdag nog even.
En zaterdag ging je al longeren toch?
Anders zou ik zaterdag ook e.v.t nog kunnen.
Maar ja we moeten haar niet te moe maken, als je ook al gaat longeren.... Knipoog

Thirz/Kims jullie mogen natuurlijk voice en annemoon ook wel lenen, alleen moet je dan wel naar nieuw en sint joosland toe Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 16:20

huh? Verward ik zie jouw ava echt altijd gewoon hoor Bar (of iig altijd als ik hier ben wel Ja ) Raar Scheve mond
haha, dat heen en weer springen is dan net ff lastig, maar dat voorwaartse is dan heerlijk! Haha! haha

Hoe ging t vandaag op Jade Mariek? Weer zo braaf na t longeren? En foto's gemaakt?
Hoe staat t trouwens met je HP? Al uit? Ben wel benieuwd wat je ervan vond nl Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 09:50

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 20:11

@ Anne: aan de ene kant wel goed dat een paardje vrolijk verder kan leven met een prothese. Maar dan moeten ze geen drukplekken e.d. krijgen, want anders is het wel heel erg zielig!

Ik ben vandaag weer bij Nous wezen kijken. Het gaat allemaal z'n gangetje. Het is nog steeds afwachten wat het gaat doen. Ze loopt niet echt kreupel, dus waarschijnlijk heeft ze geen andere beschadiging aan het been opgelopen.

Vinden jullie het ook zo koud? brrr!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 23:18

ooooooooh ik vind het verschrikkelijk koud....Laat Jade morgen lekker op stal, moet eerst een dikkere deken voor dr bestellen, ze was gewoon nog koud toen ik vanavond op stal kwam...

Thirz, vrees dat evt rijden er woensdag niet inzit als de bak zo blijft, hij is echt knalhard, dat wil ik mn paardje toch niet aandoen...

Kims, heb je je zadel al terug, wil m graag passen op Jade....

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 23:20

@ marieke: nee ik heb het zadel nog niet. Nans is nog niet naar Vlissingen gekomen. De 21e komt ze weer hier heen en dan zal ze t hopelijk meenemen. Ik heb het in ieder geval aan dr gevraagd Lachen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 23:36

oh ik hoop dat ze t meeneemt... heb ook eindelijk wat gehoord van dat mens van dat andere zadel, het is nu bij iemand om te passen, maar ze laat t weten als het evt terug is, schiet niet op dus...denk dat ik binnenkort (als ik weer geld heb) maar een afspraak bij de kroo ga maken om te komen passen, en dan maar vragen of ze alleen de goedkope zadels meenemen....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:18

Brrr, ik wil een winterslaap gaan houden Huilen van het lachen
Rijden is idd niet te doen, echt jammer, of zal ik meefietsen met een rondje buiten Bianz? (Als de hoefsmid er dan net niet is) We hadden 9 uur afgesproken toch?
Die prothese is echt een mooie uitkomst, echt knap dat ze dat kunnen!

Heb gister nog wat inkopen gedaan voor het bling-bling feest, dus ben er nu helemaal klaar voor Pling

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 10:29

Heej!
Dat is echt een superuitvinding, zo'n prothese! Zolang het paard er happy mee is, vind ik het echt een uitkomst!
Echt heel jammer dat we niet in de bak kunnen rijden; wilde zo graag nog eens even dressuren! Maar als de hoefsmid er idd dan nog niet is, zou ik het wel tof vinden als je een rondje buiten mee wilt fietsen Thirz! Dan kan ik iig nog even rijden! Moet ik me trouwens wel beter voelen als vandaag; heb enorme keelontsteking en voel me echt rot; heb mezelf vanochtend uit bed geschopt maar het ging niet van harte.
Wat heb je nog voor inkopen gedaan Thirz? Ben benieuwd!
Mariekje, fijn dat ze eindelijk wat heeft laten horen! Hopen dat het zadel bij die ander niet past Knipoog
Kims, het klinkt idd goed van Nous, dus hopelijk kunnen jullie over 5 weekjes weer lekker rijden!
En ja, het is echt ijskoud!! Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:47

Zo ik meld me ook weer eventjes nu er weer wat leven is gekomen in ons topic Haha!! Waren jullie allemaal ingesneeuwd?
Het is echt super koud, maar eigenlijk vind ik het super lekker weer! Veel beter dan wind en regen. Ik heb natuurlijk het geluk dat ik nog wel gewoon in de binnenbak kan rijden. Sharon staat met lekkere dikke dekens op en heeft het heerlijk warm.
Ik ga zo even een rondje met dr lopen en vanavond heb ik priveles van leunes.

Mn wedstrijd afgelopen zaterdag was echt n ramp. Ik was nog nooit met Sharon in Westkapelle geweest, dus alles was eng in mn eerste proef en ze lette niet goed op. Mn tweede proef ging echt een stuk beter, was ik echt wel tevreden over. Mn punten gingen echt nergens over, voor mn eerste proef had ik 172 (en terecht) en voor mn tweede proef had ik weer 172! Snapte er niets van!!!

@ Thirz en Kims: ik hoop dat nous snel weer beter is, gelukkig loopt ze niet kreupel!

@ Marieke: groot gelijk dat je Jade lekker binnen laat, het is best koud om ze nu buiten te zetten!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 15:49

Oeh! Het is zelfs nu nog koud.. brr! Ik leed kou in mn klaslokaal Verdrietig Maar super dat Nous niet kreupel is..! Lachen Ik ga maar eens ff huiswerk doen,,
bye!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:18

@ Bar: jammer van je punten hoor! Nouja, zie het als een goede oefening, volgende keer beter Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:19

Zoals jullie in de mail hebben kunnen lezen, is er een kleine wijziging in de plannen gekomen:

We vieren het feest bij Ciska thuis, en niet meer bij mij!

Bij mij is het toch iets te krapjes.