Maar wel grappig zeg. Heb je toevallig ook ooit de dekhengst daar gezien? Dat was een fries en als het goed is is dat dan de vader van 'm. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben nu lekker buitenritten met 'm aan het maken. Hij is 1 januari officieel 5 geworden en ik ga gewoon lekker met 'm rijden en dan zien we wel waar het schip strand.
Juut schreef:Ongeveer jaar geleden vertelde iemand dat Spencer als een 5 jarige door de wei rende. Die schijnt zich prima te vermaken
Hoe is het Wendy? Inmiddels bevallen toch?

)!
, maar helaas... dit is hem niet.
) en ik was toen heel veel bezig met de veulens omdat mijn lievelingsmerrie ook een veulen had. Dat was in 2006 en in 2007. Vandaar dat ik nog heel goed weet in jouw geval om welk veulen het gaat.
(ten minste, vorige week vrijdag nog wel...
) en haar naam is SUZANNE
Maar super gaaf zeg, dat ze toch nog leeft. Er staat op zijn paspoort trouwens inderdaad 'Bergemo's Jointje'. Maar wauw wat super zeg, dan ga ik er zéker heen binnenkort! deedee19 schreef:Nou met deze info kun je iets Esther. Nu alleen nog een foto van Suzanne dus. Ik zou mijn bijrijdster eens kunnen vragen een foto te maken. Zij rijdt nog op Bergemo. Judith jij ook (weer?) Misschien kun jij een foto maken anders? Ik hoorde trouwens dat de groep van mijn bijrijdster eerste zijn geworden met afdelingsdressuur nu gingen ze door naar de finale. Misschien ga ik even kijken (als Roger thuis is tenminste ivm S.ebas)
Aangezien ik in de avond rijd, kan ik nu geen bijster mooie foto maken; veel te donker
Ik kwam op de hyves uit en zag daar een foto van een Friese hengst op de manege.. Deze foto : http://94.100.118.119/435900001-4359500 ... _uGsM.jpeg Is dat Falco toevallig?