Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:06

Chill ik heb gewoon al een blokstage gevonden! Ik wilde graag bij een trimsalon hier in Leeuwarden in de buurt. Dus ik ging ze vanmiddag gewoon bellen en die vrouw meteen ooh jaa dat is goed hoor! Ik noteer je gegevens even en dan kan je 21 nov gewoon beginnen! Vet chill!
Moet op de bus stappen hier voor me huis, dan 15 min met de bus en hij stopt daar ook bijna voor de deur!!
En die dagstage moeten we alsnog gaan lopen en de dagen die we gemist hebben moeten we inhalen. Echt belachelijk!!!! Dit is de schuld van school en wij boeten ervoor....
Dus ik ga vrijdag even langs het asiel fietsen waar ik van de zomer ook weer vakantiewerk heb gedaan. Heb goede kans dat ik daar die 10x wel heen mag...

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:10

Mag je wel meerdere keren dezelfde stage hebben dan?

AnneBinky17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:14

ik moet dit jaar volgens mij ook stage gaan lopen :P

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:40

Nice linn!
Hoe is het met Ferro Ella? Zal wel flink stijf zijn nog :(:)

Hier is het weer slow day at the office haha. Ik begeleid sinds vorige week woensdag een groep en het is gewoon super rustig en ze hebben vrij weinig vragen. Heb net de laatste meegeluisterd en gecoached dus nu is het wachten tot 4 uur bij de nabespreking :Y)
Dan morgen zelf de hele dag de lijn is, als het goed is alleen op vraagbaak dus dat is wel lekker en dan donderdag en vrijdag naar zoetermeer om een andere groep te begeleiden :)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:51

Ella, Linda heeft dr gewerkt, geen stage gelopen. En als je dat gewoon niet zegt op school ;) (Want als je t wel zegt mag t bij ons niet dus kan je beter gewoon je mond houden xD)

Ik ben ook hard op zoek naar ene leuke stage hier in de buurt

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:54

x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:01

En dan nog, dan had het me echt geen ruk kunnen schelen, hadden ze maar op tijd ons moeten laten weten dat we nu stage moeten lopen! Vind het al belachelijk dat we alsnog stage moeten lopen en al helemaal dat we de dagen moeten inhalen die we nu niet lopen!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:03

Tja.. er staan maar weinig niet te koop Maren ;) zijn twee jaar geleden al eens kopers geweest die naar Karinka hebben gekeken. Denk dat Karinka het wel leuk gaat vinden als ze een baasje heeft die met haar aan het werk gaat. Net zoals Chanel nu onwijs vertroetelt wordt door de meisjes die haar gekocht hebben.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:07

@suus: Ik heb niks van de staleigenaar gehoord, geen bericht is altijd goed bericht bij ons op stal :) Hij zal wel weer lekker met Boede in de bak hebben gespeeld, gisteren had hij wat zand op zijn kont dus hij was ook al in staat om te rollen.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:16

Oh dat is wel mooi ella!! Ik gaat zo weer richting nieuwegein, vanavond paardrijden en dan morgenochtend weer deze kant op, dan naar Merrie en dan naar Simone :) Dus nu afsluiten, spullies bij elkaar zoeken en hopelijk trein van half 4 :) en anders kwart voor 4

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:20

EllaBellaah schreef:
@suus: Ik heb niks van de staleigenaar gehoord, geen bericht is altijd goed bericht bij ons op stal :) Hij zal wel weer lekker met Boede in de bak hebben gespeeld, gisteren had hij wat zand op zijn kont dus hij was ook al in staat om te rollen.

Gelukkig maar!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:33

He poedersuiker, net de trein van half4 gemist! Nu dus maar 10 minuutjes wachten op die van kwart voor 4

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:44

Gelukkig maar ella minder van je been... idd verstandig even rustig aan doen.
Anders had ik nog wel een zakje slobber :P Heb een zakje gekregen na de wedstrijd + een emmer altijd handig!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 18:08

het is altijd hadig om een extra paar laarzen te hebben, en zo zijn ze ook niet heel duur, maar het is idd misschien niet echt handig omdat je alles in het bruin hebt..

maar toen jij ze gebruikt hebt waren ze natuurlijk gloed nieuw, en jij hebt ze ingelopen en ze zijn naar jou voeten gevormd zegmaar, dus dat is het ook een beetje banketstaaf om ze niet te kopen want als ze ze nu wil verkopen zijn ze wel veel minder waard dan voor jij ze gebruikt hebt denk ik.. (of niet?)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 18:09

denk dat het voor karinka alleen maar fijn is idd! lekker een eigen baasje waar ze de aandacht krijgt die ze verdient :) (is natuurlijk wel jammer, maar als je dat weet vind ik het ook wel fijn juist :) )

pff echt saai achter de kassa..
gelukkig heb ik de rest van de week "kassa 2" dus dan hoef ik alleen maar bij te springen in de pauzes als het heel druk is. en verder automaten doen enzo.
vandaag heb ik de snoep automaten ook gevult en dat was het leukste van de hele dag xD (hmm kan je voorstellen hoe de rest van de dag was xD)

morgen weer lekker naar faron toe :D heb ik echt zin in!
wel jammer dat ik nu niet meer zo veel tijd heb voor faron. ben ook echt dood als ik thuis kom..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:14

L_bonsai_L schreef:
het is altijd hadig om een extra paar laarzen te hebben, en zo zijn ze ook niet heel duur, maar het is idd misschien niet echt handig omdat je alles in het bruin hebt..

maar toen jij ze gebruikt hebt waren ze natuurlijk gloed nieuw, en jij hebt ze ingelopen en ze zijn naar jou voeten gevormd zegmaar, dus dat is het ook een beetje banketstaaf om ze niet te kopen want als ze ze nu wil verkopen zijn ze wel veel minder waard dan voor jij ze gebruikt hebt denk ik.. (of niet?)

Ja maarja die laarzen kunnen gewoon in de les gebruikt worden.... en me instructrice gebruikt ze niet, ze waren voor haar net wat te krap. Maar stel dat zij of iemand anders ze zou gaan dragen dan gaan ze ook echt wel weer naar diens voeten staan hoor...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 18:22

ja tuurlijk maar toch..
nouja je moet het helemaal zelf weten :P
het is natuurlijk ook wel weer zonde van die 50euro voor jou als je ook bruine gaat kopen..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:32

L_bonsai_L schreef:
ja tuurlijk maar toch..
nouja je moet het helemaal zelf weten :P
het is natuurlijk ook wel weer zonde van die 50euro voor jou als je ook bruine gaat kopen..

Ja maar bruine laarzen komen denk de komende jaren nog niet hoor...die krengen zijn hartstikke duur!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 18:36

haha ja dat heb je dan ook weer..
nouja als je die 25euro kan missen is het misschien wel fijn/handig om dus een 2e paar te hebben.. of heb je ook nog andere oude laarzen of jophurs?
haha ik denk dat je niet echt veel aan mij hebt :+

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:28

Het gaat heel goed met Ferro hij mag morgen weer mee de wei op :D Zijn wondjes genezen echt ontzettend snel, oogt actief en vrolijk, ging vanmiddag meteen uitgebreid rollen in de bak waarna hij zowat overeind sprong. Loopt hooguit nog een beetje stijf maar absoluut niet kreupel! Hij moet wel nog rust houden, maar in de wei is voor hem gewoon veel fijner dan op stal.

Heb muesli gekocht speciaal voor drukke en nerveuze paarden zonder haver en suiker. Ben heel benieuwd hoe hij daar op reageert!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:41

L_bonsai_L schreef:
haha ja dat heb je dan ook weer..
nouja als je die 25euro kan missen is het misschien wel fijn/handig om dus een 2e paar te hebben.. of heb je ook nog andere oude laarzen of jophurs?
haha ik denk dat je niet echt veel aan mij hebt :+

Nou heb nog wel oude jophurs liggen maar daar zit een gat in....dus die zijn niet echt handig meer..

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 19:46

mooi dat het zo goed gaat Ella!
als hij in het land loopt en blijft lopen geneest hij denk ik ook sneller, en word hij niet zo stijf :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 19:52

Ja idd, die antibiotica heeft ook echt goed zijn wrk gedaan! Niks ziet er vies of ontstoken uit, neus bloed niet meer, oog komt alleen nog een beetje vocht uit. En hij voelt zich van binnen ook duidelijk lekker :)!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:05

He jakkie, ik heb hier heel veel foto's van mij, gemaakt door een professionele fotograaf, van de halve finale! Maar er staat overal een mega grote copyright doorheen! En hij vraagt nou niet echt lage prijzen voor de foto's........wil ze hebben!!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:23

Gewoon kopieren en op je comp zetten doe ik meestal ook :P
Zet ze hier eens neer? Wel met site van de fotograaf erbij natuurlijk.
Laat me raden 5 euro voor een digitale foto? 12,50 op groot formaat geschikt om uit te vergroten?