Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DeadxStar schreef:lirote schreef:de een vind het hier leuk en de ander daar en over smaak valt niet te twisten
ik zelf kon er ook niet veel (ben ook gewent padocks en wei voor me zelf te hebben
en met vier paarden heb je dat ook wel nodig heb er een hekel aan om te wachten (heb er geen tijd voor )
een bak delen met een heleboel paarden is best wel moeilijkl vooral met het weer hier in nederland
en met avond diensten kon ik er niets doen
maar ik begreep dat er misschien ook een paddock kwam (weet het niet zeker)
er staan inderdaad al balen klaar om de bak te vernieuwen
en uit ervaring weet ik dat het moeilijk is een pension stal te draaien (heb een manege gehad )
had echt alleen maar mensen in pension staan voor het geld want in principe moet je je zelf naar achter schuiven omdat de mensen je betalen voor stal en faciliteiten
Paddock zou mooi zijn (bij dat stukje land wat niet meer gebruikt wordt). Maar helaas kost dat ook erg veel geld
De bak gaat sowieso voor, komt helemaal goed
Met 4 paarden snap ik 't best, kost ook veel tijd.
Maar dat de stal na 8en dicht is ligt ook niet aan de stal zelf, maar aan degene die er woont. Kan ik ook best inkomen hoor, die wil ook rust in de avond

bn bnieuwd