was echt heel nice was 35 graden en warmer, dus was zeker wel warm. Maar gelukkig was der wel een lekker windje en veel zee ofcourse! Ben alleen jammergenoeg niet zo bruin, maarja..
En nee heb nog niet alles bijgelezen, heb van 227 tot 246 bijgelezen en van 255 tot 263 dus ben al aardig op weg, maar ook niet alles helemaal aandachtig hoor
haha ja finale was teleustellend, dus dat kan niet meer als avatar en onderschrift heb ik net nadat jij het zei ook al veranderd, dus ik ben weer helemaal up to date.
En het was inderdaad heerlijk warm, maar was ook wel echt nodig om af en toe een duik te nemen in de zee, dus we hebben ook veel aan het strand gelegen ja We zaten op een eiland, Chios. Dus genoeg zee, en we zaten ook aan een kustplaatsje, Karfas, dat was nog best toeristisch, dat was dus wel beter
Christien, zo je hebt een leuke maar drukke vakantie zeg Kon ik maar zoveel leuke dingen doen Als ik thuis ben bestaat het bij mij alleen nog maar uit werk geloof ik
Ingridje16, aah arm hondje
Iris, lekker zeg Vooral als je toch strand in de buurt hebt is het lekker
_Iriss
Geplaatst: 19-07-10 21:31
PrimaDonna_ schreef:
Kreeg net een smsje van een jongen die er vandaag heen is gegaan, hij zit op Catanzaro, is het eerste JT voor Catanzaro
hoeveel stelletjes schone kleding nemen jullie mee? En zoiezo wat moet er allemaal meegenomen worden En hoeveel nemen jullie daarvan mee. Bijv. rijbroeken etc.?
Het is mijn 1ste jaar dus ik weet niet precies voor hoe of wat
heel veel setjes gewone kleren heb je niet nodig, gewoon lange broek en vesten, en met warm weer paar korte broeken en wel heel veel shirtjes Ik neem 3 rijbroeken mee, maar waarschijnlijk heb ik er toch maar twee aan.
Voor de rest moet je zelf een kussenhoes meenemen en een bedovertrek + slaapzak. Kleren/ondergoed/sokken toiletspullen heuptasje bord/beker/bestek (heel handig om van plastic mee te nemen!) En voor de rest rijkleren en cap etc camera? en mobiel + opladers Zakgeld
Ik zal vast nog wel iets gemist hebben, maar ik zal wel eens even dat lijstje wat heir altijd rondzwierf opzoeken
Hoeveel geld nemen jullie mee naar het kamp? Want ga je daar ook nog iets naar winkeltjes ofzo of niet? (bij sommige kampen gebeurd dit natuurlijk wel)
Anoniem
Geplaatst: 19-07-10 21:54
Iris, mooi dat je vakantie leuk was -- Buitenrit ging vandaag echt super goed, [***] was wel wat kijkerig/schrikkerig op de heenweg. Ik ging namelijk buitenrijden met een vriendin, maar daarvoor moet ik eerst 3 kwartier naar haar toe rijden langs allemaal enge dingen haha! Ze durfde af en toe de bruggetjes niet over, maar met iets meer overtuiging ging dat ook goed en later geen last meer van! Heb bijna alleen maar voorop gereden met [***], omdat het andere paard een beetje aan het klieren was. [***] deed het goed voorop, kon haar tot mijn eigen verbazing goed bij me houden en ze was echt lief!