Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:Wat een geweldig kadootje....veel plezier alvastZo, ik mag morgen overwerken. Niet op kantoor (dat is afgelopen) maar mag lekker m'n eigen wijkie lopen.
En dan lang week-end, want Dinsdag is Maandagbezorging, en Maandags werk ik niet hahaha. Dat word dan een kort weekje van drie dagen.
Volgende week Zaterdag gaan Ron en ik drie dagen naar Parijs (kadootje van Ron)
Ik ben er nog nooit geweest, dus agenda zit vol met dingen die we willen zien. (eiffeltoren natuurlijk, en die begraafplaats waar Jim Morrison ligt e.v.a. bekenden en nog wat andere dingen)
meelen schreef:ja...het knapt echt lekker op. Helaas vinden we het nu een beetje te warm...dus nu even lekker rustig aan en straks weer aan de bak, hihihi.Zo hee Petra, dat hebben jullie goed gedaan.
Zo heb je zeker eer van je werk.
Leuk hé, alles zomerklaar maken.
Iedere dag een beetje, je ziet het opknappen.
_sandra schreef:het amsterdamse bos is trouwens ook erg lekker om te rijden!!! en ik heb het met inge natuurlijk al uitgeprobeerd. je kan er alleen wel hele rare mannetjes tegen komen hahahahaha!
vraag maar aan inge!!!!
dus dat is ook nog een optie!
, dan gaat hij er vast vandoor. Alvast heel veel plezier, maar zie jullie vast morgen nog wel. 
LIQUITA schreef:@ Ate (of eigenlijk Nadine):
Ik zag vandaag in de tuin een heel mooi rood/zwart vlindertje vliegen. Zo eentje had ik nog nooit gezien. Ik heb hem/haar vlug op de foto kunnen zetten. Ik vond het in ieder geval heel bijzonder, geen idee of dat het ook was hoor.
Hier de foto's....zijn helaas niet zo scherp.
mee genomen waar deze vlinders uit komen.
LIQUITA schreef:@ Ate (of eigenlijk Nadine):
Ik zag vandaag in de tuin een heel mooi rood/zwart vlindertje vliegen. Zo eentje had ik nog nooit gezien. Ik heb hem/haar vlug op de foto kunnen zetten. Ik vond het in ieder geval heel bijzonder, geen idee of dat het ook was hoor.
Hier de foto's....zijn helaas niet zo scherp.