) voelde m'n rug al alsof die zich wou verwijderen van de rest van Suus. Maar idd, het was retegaaf.
Ze zijn gewoon goed.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjolijn81 schreef:zo rock ladies! jullie hebben een goede avond gehad lees ik? sorry kim helemaal vergeten te vragen hoe het was!

KimLittle schreef:marjolijn81 schreef:zo rock ladies! jullie hebben een goede avond gehad lees ik? sorry kim helemaal vergeten te vragen hoe het was!
Och dat geeft niets hoor! Ik vind het echt helemáál niet erg dat je geen enkele interesse toont in mijn leven naast stal. En m'n therapeut zei net ook nog dat dat niets uitmaakt. Dat mij dat niet minder mens maakt. Ik me er ook niet druk over moet maken. Dus het raakt me helemaal niet. Sterker nog; het laat me totaal koud. Het heeft geen enkele invloed op me dat je niets vraagt. Nee hoor, ik voel er echt niets van. Echt niet. Niets... geeft niet.
KimLittle schreef:... maar waar ik inmiddels boven sta
.
. Nee hoor Kim, ik had het al gemeld: leuk dat het leuk was of iets in die strekking, kijk ik wist tot vanmorgen niet de exacte datum van RATM, maar heb wel meteen gereageerd!!!!!
en zaterdag op de dag mountainbiken in de omgeving. Anders bellen jullie toch? Ik heb nog wat vrijgezelle collega's en die zijn ook mee