Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:49

Ik ben gesloopt, aan het einde van het voorprogramma (3! bands :') ) voelde m'n rug al alsof die zich wou verwijderen van de rest van Suus. Maar idd, het was retegaaf. :D Ze zijn gewoon goed. 8-)

marjolijn81

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:10

zo rock ladies! jullie hebben een goede avond gehad lees ik? sorry kim helemaal vergeten te vragen hoe het was!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:26

marjolijn81 schreef:
zo rock ladies! jullie hebben een goede avond gehad lees ik? sorry kim helemaal vergeten te vragen hoe het was!

Och dat geeft niets hoor! Ik vind het echt helemáál niet erg dat je geen enkele interesse toont in mijn leven naast stal. En m'n therapeut zei net ook nog dat dat niets uitmaakt. Dat mij dat niet minder mens maakt. Ik me er ook niet druk over moet maken. Dus het raakt me helemaal niet. Sterker nog; het laat me totaal koud. Het heeft geen enkele invloed op me dat je niets vraagt. Nee hoor, ik voel er echt niets van. Echt niet. Niets... geeft niet.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:41

hahahahahahahahahah! ik lig onder mijn stoel!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:05

He Es, jij gaat lekker met je 'summersale'! Ik was nog aan het nadenken over je touwteugels, maar ik ben alweer te laat hihi. Goed joh!!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:07

ja... alleen nog maar de witte pc's en de zwart met rode nrha pad!

ging echt heel hard. Heb al het geld ook al binnen! geweldug!

Vanavond gaat alles op de post!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:08

Haha arme kim! Maar gisteren dacht ze nog wel aan je hoor, ze heeft bailey heeeeeel goed uitgestapt :))

@Angelique: dat is nog best dichtbij ons, mss zien we elkaar wel haha! alvast veel plezier!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:24

dank je wel beau dat je mij even hier weer goed neerzet....

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:25

KimLittle schreef:
marjolijn81 schreef:

Och dat geeft niets hoor! Ik vind het echt helemáál niet erg dat je geen enkele interesse toont in mijn leven naast stal. En m'n therapeut zei net ook nog dat dat niets uitmaakt. Dat mij dat niet minder mens maakt. Ik me er ook niet druk over moet maken. Dus het raakt me helemaal niet. Sterker nog; het laat me totaal koud. Het heeft geen enkele invloed op me dat je niets vraagt. Nee hoor, ik voel er echt niets van. Echt niet. Niets... geeft niet.

Beste Kim

Hoe gaat het met je? Ik weet dat je gister naar RATM bent geweest. Nu vroeg ik mijn natuurlijk af hoe je het gehad hebt?
Vertel vertel vertelllllll

Groetjes Marjolijn

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:26

zoooo ben ik nu weer lief? :D :D :D :D :D :D ;)

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:27

Miss_Montana schreef:
Haha arme kim! Maar gisteren dacht ze nog wel aan je hoor, ze heeft bailey heeeeeel goed uitgestapt :))

Dankjewel voor de info Beau. Maar ik twijfel ook nimmer over Mayo op paardenzorg vlak... het zijn de MENSEN om haar heen die ze kwetst |( ... maar waar ik inmiddels boven sta 8-) .

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:27

*D hihi waar je al niet aan kan wennen

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:32

marjolijn81 schreef:
zoooo ben ik nu weer lief? :D :D :D :D :D :D ;)

:= :=

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 13:37

:j :j _/-\o_ _/-\o_ :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:04

Haha ja maar kim, dat zeggen ze toch wel eens dat paardenmensen een beetje contactgestoord worden op lange termijn? Wij hebben dat punt eigenlijk allang al bereikt, wacht maar tot over een tijdje, dan heb jij het ook hoor _O-

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:17

Oef, dat wordt nog wat; ik ben nu al lichtelijk contactgestoord. Ik herken mensen niet buiten hun, voor mij bekende, habitat... dus mensen van stal tegenkomen tijdens het fietsen enzo. Herken ik dan dus niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:35

Uhuh dat is inderdaad een van de symptomen... Het is ook moeilijk om mensen buiten hun vertrouwde habitat te herkennen, ook al zitten ze uitgebred zwaaiend in hun auto! Straks krijg je hetzelfde met autorijden! En dan hoor je vervolgens dat je arrogant bent als je aan het autorijden bent.... terwijl je er helemaal niets aan kunt doen ;(

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 16:56

KimLittle schreef:
Miss_Montana schreef:
@ratm-gangers: hoe was het gisteren??!!

Ik heb twee prikkende ogen, een zwaar hoofd, een zeurend stuitje en een hese stem... RATM WAS GAAAAAAAAF!!

je vergeet nog een zere nek en pijn in de voeten van het springen!!! Het was echt geweldig!!!!!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 17:03

KimLittle schreef:
|( ... maar waar ik inmiddels boven sta 8-) .

Heb je zulke lange hakken dan :o? . Nee hoor Kim, ik had het al gemeld: leuk dat het leuk was of iets in die strekking, kijk ik wist tot vanmorgen niet de exacte datum van RATM, maar heb wel meteen gereageerd!!!!!

@ Beau: pas maar op we gaan morgenmiddag quadrijden en handboogschieten bij de watervallen van Coo in Plopsaland *\o/* en zaterdag op de dag mountainbiken in de omgeving. Anders bellen jullie toch? Ik heb nog wat vrijgezelle collega's en die zijn ook mee :D

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 07:04

Goedemorgen allemaal!!!!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 07:15

Heyyo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 07:30

Mogguh!

Haha Angelique thanx voor de mededeling, we zullen er rekening mee houden! Las alleen wel net dat de a2 zondag afgesloten is bij everdingen dus er is een omleiding maar ze verwachten veel drukte. En zijn die vrijgezellige vrienden wel een beetje leuk? :D

chexy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:13

Goedemorgen allemaal,
ik ben van plan het weekend 19/20 naar duitsland te gaan mijn nieuwe zadel ophalen en ik ga ook langs bij de Loesdau, dus als iemand iets nodig heeft dan graag even een PB of gewoon op stal aanspreken. Bij grotere hoeveelheiden moet ik het wel op tijd weten om te kunnen bestellen...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:14

goedemorgen allen! vaag ik krijg geen email meer als er een bericht gepost is :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:02

Vreemd marjolijn! Was daar niet ook laatst een topic over op fz?

Hier ligt het systeem eruit, het opschonen duurt een kwartier boktmobile tijd dus! :D