Ze zijn net even naar buiten geweest, Tal weigert voorop te lopen, en Flo die durft wel. En al dreigen met dat achterbeentje naar moeders als die dr knuffelt tijden het melkdrinken
Haha zal zo een klein filmpje neerzetten van een zwaar dronken paard, althans zo lijkt het. Ze waggelt echt alle kanten op nog maar probeert wel al te bokken. En daarna viel ze gelijk weer in slaap in het natte zand dus mocht ze weer naar binnen.
sniesie
Geplaatst: 24-04-10 18:47
Die wil ik zien!
Ik vond het echt fantastisch om mee te maken, had de geboorte van mijn petekind toch niet willen missen
Lauraaa_
Geplaatst: 24-04-10 20:13
Ik ben ook heel benieuwd naar mijn petekind !
_Rijkie_
Geplaatst: 24-04-10 20:59
Talida schreef:
dit is toch om op te eten?
Ze zijn net even naar buiten geweest, Tal weigert voorop te lopen, en Flo die durft wel. En al dreigen met dat achterbeentje naar moeders als die dr knuffelt tijden het melkdrinken
sniesie
Geplaatst: 24-04-10 21:49
Hoe is de wedstrijd gegaan? Ik lag voor pampus op de bank
Hoeveel foto's mag ik plaatsen voordat jullie het zat zijn? Zal zo nog een poging doen voor het filmpje, dat lukte niet helemaal gister. Ben benieuwd hoe ze nu is, of ze al iets stabieler en meer uit de kreukels is. Zal haast wel want gister zag ik dr binnen 12 uur na de geboorte weer en ondertussen zijn we alweer 24 uur verder.
De meeste foto's staan ook op mn hyves dus sorry als je ze al gezien hebt!