kohtje schreef:Ik heb buiten gereden, wat een heerlijk weer!
Ik zag je gaan Lin
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

Angelkisssss schreef:Zo ben terug van shoppen.
Heb een bed en matras enz uitgezocht, een tv meubel/kast, en een bank en stoel! Maar dat wordt natuurlijk pas geleverd als mijn huis zo ver is. Heb natuurlijk wel wat hebbedingen voor in de keuken en kussens voor op de bank en wat vasen en 2 tafeltjes. Ohh en ik heb eindelijk een bestek dat ik fijn vind, nu nog borden enz. En ik heb pannen, dus kan bijna eten, haha! Volgende week moet ik nog even opmeten hoeveel ruimte ik heb voor een kledingkast en dan kan ik ook daarvoor gaan shoppen. De meeste/grooste benodigtheden heb ik geloof ik nu wel, nu alle kleine dingen nog zoals stofzuiger/strijkplank/droogrek....maarja dat komt wel, haha!
Zometeen nog ff de overige energie eruit sporten, dan slaap ik vast heerlijk en droom ik over mijn huis met alle inrichting erbij.
Heb nu al zo veel verhalen erover gehoord
Als het af is, komen we met z'n allen wel een xtje kijken!

_Rijkie_ schreef:Nee zaterdag doe ik even een dagje longe, anders loopt ze 5 dagen ohz achter elkaar.. beetje veel van het goede... Ze moet het wel leuk blijven vinden
Morgen les
Veel plezier met je les morgen!
Talida schreef:was je eten lekker snies? mijne niet. Zit nu maar walnoten te eten die nog over waren van de kerst