Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 08:55

Ik hoorde gisteren al iets over een bar, dus het wordt vast gezellig in het huisje van Jarrah :P
Maar inderdaad wel fijn als je uiteindelijk een plekje voor julliezelf hebt, dat is toch anders dan inwonen

Fijn dat Bailey vooruit gaat :j

Pfff even het laatste dagje doorkomen zeg... :O

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:16

Cer schreef:
Ik hoorde gisteren al iets over een bar, dus het wordt vast gezellig in het huisje van Jarrah :P
Maar inderdaad wel fijn als je uiteindelijk een plekje voor julliezelf hebt, dat is toch anders dan inwonen

Fijn dat Bailey vooruit gaat :j

Pfff even het laatste dagje doorkomen zeg... :O

Hihi ja ik heb het in gedachten al helemaal ingericht, zie het echt al helemaal voor me :D :)) :D

Sterkte met het doorkomen van de dag, nog even volhouden, dan is het weekend :(:)

@ Coby: ik heb ook geen wilde plannen hoor, maar ik vind Venga zo'n fijn dier om me te werken dat ik mezelf wel eens laat verleiden er net wat extra's bij te pakken... dat zal ik vandaag niet doen, gewoon even lekker voorwaarts loswerken :)

Ik ben vandaag lekker vrij, strakkies eerst even lekker met een vriendin naar Scheveningen, vanmiddag met Surani saampies rijden en vanavond lekker een relaxed-avondje met mn mannetje... heerlijk :)

Coby10

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:44

hahaha, heb je het huis al op schaal nagebouwd om te kijken waar de bank en de tafel het beste kunnen komen? Soort van poppehuis :)

Ik moet ook nog het laatste dagje voor het weekend werken. hoera!!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 13:21

jarrah schreef:
Lindsey: als je dit nog leest voor je naar stal gaat, je hoeft niet meer ver te lopen, de dames staan weer lekker vooraan (ik zat met Suraan op het bankje in de zon, zie ik ineen mijn paard voorbij vliegen in dat land, stond wel even raar te kijken :D )

ow lekker, maar helaas had het voor mij geen nut om gisteren te gaan, aangezien alief op de kliniek heeft geslapen. Vandaag wordt ze behandeld aan der rug, anders moest ik weer heen en weer. Vanmiddag ga ik met astrid haar ophalen

gaaf van dat appartementje! ik zal duimen!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 13:44

Ow, ik heb Alief helemaal over het hoofd gezien in het land :(:) Gaat t allemaal wel goed?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 13:46

Wordt ze behandeld door de Manueel Splinter?Wat zeiden ze verder van haar,mag je binnenkort weer gaan rijden?

Tence zijn rug is ook behandeld door de manuele DA daar,hij is er zeker beter van geworden.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 13:46

hoop dat dit helpt, anders weet ik het ook niet meer, de da weet iig niet wat er is

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 13:48

Liep ze nog niet goed dan?

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 13:49

alleen die overgang naar stap niet. ze is niet kreupel, maar kan niet van 2takt naar 4 takt, dus het moet echt in de rug zitten,
ik laat er ook achterijzers onderzetten, denk dat er hoevn ook nog gevoelig zijn

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 17:52

Ben je al terug, Lindsey? Hoe ging het bij de DA? Wat moet/mag je de komende tijd met haar doen?

Ik ga aankomende zondag met een aantal verenigingsgenoten naar een casting voor een nieuw tv programma. Daarvoor zochten ze 6 'dressuuramazones'. Het is een soort 1 tegen 100, maar dan anders. Ben erg benieuwd! Er kunnen trouwens nog mensen mee, dus als er nog iemand mee wil naar de casting, laat het me dan even weten! We zijn nu met 6 en kunnen met maximaal 12 komen, dan kijken ze bij de casting wie geschikt is voor het programma.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 18:13

Coby10 schreef:
Ben je al terug, Lindsey? Hoe ging het bij de DA? Wat moet/mag je de komende tijd met haar doen?

Ik ga aankomende zondag met een aantal verenigingsgenoten naar een casting voor een nieuw tv programma. Daarvoor zochten ze 6 'dressuuramazones'. Het is een soort 1 tegen 100, maar dan anders. Ben erg benieuwd! Er kunnen trouwens nog mensen mee, dus als er nog iemand mee wil naar de casting, laat het me dan even weten! We zijn nu met 6 en kunnen met maximaal 12 komen, dan kijken ze bij de casting wie geschikt is voor het programma.

Oow wat grappig joh! Is er ook iets over te vinden op internet of iets dergelijks, over wat ze zoeken en waarvoor precies enzo...? :)

Lindsey: jeetje wat balen allemaal joh! Wat zei de dierenarts verder over dr achterhoeven? Kon hij erin mee dat daar misschien ook een stuk oorzaak kon liggen? Ik hoop iig hard voor je dat dat helpt joh!!

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 18:18

JustMe1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 18:33

Ik ben er ook weer! Mijn vakantie was héérlijk, alleen veel ste kort haha. Maar goed, dat gevoel heb je meestal. Was wel blij om Zico weer te zien! Hij ziet er goed uit, behalve een bult op zijn kont zijn de meeste 'oorlogs'wonden aan het wegtrekken en veel zie je niet meer zitten. Ook gelijk even bij de smit geweest want zag dat z'n ijzer los zat. Dus hij is er weer helemaal klaar voor, flink aan de bak de komende paar weekjes. Ik wil er volgende maand een keer opklimmen :D

Klink leuk Coby :) Zie alleen niks staan op de KNHS-site.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 20:06

lief is vandaag flink aangepakt door teun, der rug zat erg vast, en nog wat meer dingen, hij heeft alles goed losgekregen en denkt dat 1 behandeling genoeg is! nu voorlopig op de wei, later oppakken ( zal na mn vakantie worden) dan beginnen longeren en later rijden,
hij was er zeker van dat die blokkades het veroorzaakten, goed nieuws dus!

over ijzers niet meer gehad, laat ze er toch onderzetten binnenkort :j

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 20:30

Klinkt goed, Lindsey! Het duurt nog wel eventjes voor je weer aan de slag kunt, maar het gaat in ieder geval de goede kant op!!

Vanochtend stond het programma op de hoofdpagina van KNHS, maar ik zie het nu zo snel ook niet meer staan. Vreemd... :?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 08:17

Coby10 schreef:
Klinkt goed, Lindsey! Het duurt nog wel eventjes voor je weer aan de slag kunt, maar het gaat in ieder geval de goede kant op!!

Vanochtend stond het programma op de hoofdpagina van KNHS, maar ik zie het nu zo snel ook niet meer staan. Vreemd... :?

Jawel het staat bij het kopje 'chantal janzen zoekt dressuuramazones' :)

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:53

Ah, dat is het inderdaad! We moeten morgen in dressuurtenue komen. Dat wordt lachen!

Vanochtend had ik les met Venga en het ging echt heerlijk! ik heb ontzettend lekker gereden en Venga deed onwijs goed zijn best. Wat een lieverd is het ook!! Lekker morgenochtend nog even rijden en dan douchen en naar Amsterdam in de witte rijbroek en jasje!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 18:24

weet iemand hoe het is met jolanda en .....? pff was gisteravond precies nog op stal

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 23:30

Pff gezelllig hoor, zo'n hardwerkende vriend, die zo nodig 70 uur per week werkt en vervolgens op zaterdagavond -na een werkdag van ruim 12 uur- thuiskomt, net aan zijn mond open kan doen om nog wat te eten, vervolgens naar boven gaat, zijn hoofd neerlegt en vervolgens in coma raakt om 21.00 uur op zaterdagavond... echt reuze gezellig :D :D

Over Jolanda en Esmeralda wil ik hier op internet niet teveel kwijt, maar ze maken het naar omstandigheden goed! Esmeralda was vandaag op stal, had haar arm flink gekneusd en Jolanda had een (lichte?) hersenschudding :(:)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 12:37

Dat is goed nieuws Lindsey, gelukkig weet je nu waar het vandaan komt, ik hoop dat je na de vakantie weer rustig aan kunt rijden. Als je nog een schema hebt hoor ik het wel :).
Gezellig Jarrah, ik had gister ook zo'n leuke avond, vriendlief op stap met voetbalvrienden (wil ik niet bij zijn! :D) en ik thuis voor een tentamen leren.
Coby, wat ga je allemaal voor leuks doen?
Ik hoop dat er niks naars gebeurd is met Jolanda en Ral, klinkt niet fijn. Ik wens ze het allerbeste, zal ze vandaag op stal wel zien.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:33

Iedereen erg bedankt voor met meeleven.
Maar omstandigheden gaat het goed, zoals Jarrah al schreef is Ral dr arm goed gekneusd en zit nu ingetaped en moet rust houden met haar arm. Ik heb een lichte hersenschudding en al me spieren doen zeer.
Uiteraard ben ik gewoon weer elke dag op stal te vinden.

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:30

Ik sprak Ral gister... en ik met mijn domme hoofd dacht dat het Jolanda van Nitro was... Weet niet hoe ik daar nou weer bij kom...Lastig al die dubbele namen ;)
Maargoed... beterschap jullie allebei!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:36

Namens mij ook beterschap meiden!

Gisteren een heerlijk dagje tuigpaarden in ermelo gehad.

Vandaag zette Tence weer zijn beste beentje voor op de baan en hij liep fijn.
Ik hoop dat het in de toekomst zo blijft.Vanaf donderdag krijgt hij minimaal 6 weken vrij en misschien nog wel langer.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:58

Taverno jij loopt binnen zes weken weer als een kieviet.
Dit jaar loop je de poldercross mis. Volgend jaar moet je er aan geloven!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:59

gelukkig!! beterschap... k schrok wel toen ik het hoorde, we wilden net weggaan.. maar gelukkig gaat het naar omstandigheden zo goed...