Maar inderdaad wel fijn als je uiteindelijk een plekje voor julliezelf hebt, dat is toch anders dan inwonen
Fijn dat Bailey vooruit gaat

Pfff even het laatste dagje doorkomen zeg...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cer schreef:Ik hoorde gisteren al iets over een bar, dus het wordt vast gezellig in het huisje van Jarrah
Maar inderdaad wel fijn als je uiteindelijk een plekje voor julliezelf hebt, dat is toch anders dan inwonen
Fijn dat Bailey vooruit gaat![]()
Pfff even het laatste dagje doorkomen zeg...
jarrah schreef:Lindsey: als je dit nog leest voor je naar stal gaat, je hoeft niet meer ver te lopen, de dames staan weer lekker vooraan (ik zat met Suraan op het bankje in de zon, zie ik ineen mijn paard voorbij vliegen in dat land, stond wel even raar te kijken)
Coby10 schreef:Ben je al terug, Lindsey? Hoe ging het bij de DA? Wat moet/mag je de komende tijd met haar doen?
Ik ga aankomende zondag met een aantal verenigingsgenoten naar een casting voor een nieuw tv programma. Daarvoor zochten ze 6 'dressuuramazones'. Het is een soort 1 tegen 100, maar dan anders. Ben erg benieuwd! Er kunnen trouwens nog mensen mee, dus als er nog iemand mee wil naar de casting, laat het me dan even weten! We zijn nu met 6 en kunnen met maximaal 12 komen, dan kijken ze bij de casting wie geschikt is voor het programma.
Coby10 schreef:Klinkt goed, Lindsey! Het duurt nog wel eventjes voor je weer aan de slag kunt, maar het gaat in ieder geval de goede kant op!!
Vanochtend stond het programma op de hoofdpagina van KNHS, maar ik zie het nu zo snel ook niet meer staan. Vreemd...