Tytje schreef:Ja zeker jammer dat je dit jaar niet kan komen! Kom gewoon zeker een dagje langs!!
Lijkt me ook wel leuk. Ga kijken of dat gaat lukken
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tytje schreef:Ja zeker jammer dat je dit jaar niet kan komen! Kom gewoon zeker een dagje langs!!
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Hoi Liquita, Heb vorige week donderdag jullie huis goed in de gaten gehouden (ben 4x langsgereden) weet nu dan ook waar je woont. Lekker uitgerust van vakantie teruggekomen? en is Liquita nu een knuffelpaardje geworden of toch niet?Wat goed van je, thanks.
We zijn heerlijk uitgerust, hadden we (vooral Erik) echt even nodig. Het was echt geweldig. Net nog even na genoten van de vele mooie foto's.
Jammer dat je niet mee kunt doen met de kür op muziek.
winnitou schreef:Ondertussen weten jullie het geloof ik allemaal al;
Eind oktober, begin november krijg ik de sleutel van mijn eigen stekkie.
ATE schreef:winnitou schreef:Ondertussen weten jullie het geloof ik allemaal al;
een flat in kogerveld begreep ik win?
winnitou schreef:Ondertussen weten jullie het geloof ik allemaal al;
winnitou schreef:ATE schreef:
een flat in kogerveld begreep ik win?
Yep, met heel veel groen gras er om heen en een speeltuin voor Rowan.
ATE schreef:JAAAH, het was heerlijk!!! Alles goed met jou? Ben je morgenavond op de manege?wb liquita zie dat jullie het fijn hebben gehad lekker hoor
LIQUITA schreef:ATE schreef:JAAAH, het was heerlijk!!! Alles goed met jou? Ben je morgenavond op de manege?wb liquita zie dat jullie het fijn hebben gehad lekker hoor
ATE schreef:Ja, dat begreep ik ook van Sandra. Ben benieuwdLIQUITA schreef:JAAAH, het was heerlijk!!! Alles goed met jou? Ben je morgenavond op de manege?
jazeker de meiden hebben carosel en arnold kwam ook ff een borrel halen met zijn nieuwe vriendin die vroeg of wij er dan ook waren aan sandra
. LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja, dat begreep ik ook van Sandra. Ben benieuwd
jazeker de meiden hebben carosel en arnold kwam ook ff een borrel halen met zijn nieuwe vriendin die vroeg of wij er dan ook waren aan sandra.
Heb jij zaterdag ook nog de fotoshoot met Lotje?
ATE schreef:Oké, dat is mooi. Dus het gaat nu aardig opschieten ?bomen zijn uit de tuin ook die erik had gezegt mijn pa is nu een vundering aan het maken voor mijn blok hut die ik over 3 weken krijg
LIQUITA schreef:ATE schreef:Oké, dat is mooi. Dus het gaat nu aardig opschieten ?bomen zijn uit de tuin ook die erik had gezegt mijn pa is nu een vundering aan het maken voor mijn blok hut die ik over 3 weken krijg
ATE schreef:Hehe...natuurlijkLIQUITA schreef:Heb jij zaterdag ook nog de fotoshoot met Lotje?
ik niet linda wel
LIQUITA schreef:Hehe...natuurlijkik niet linda wel
[/quote]
ATE schreef:Ja...ik heb begrepen van wel. Ben zeer benieuwdhoop dan ook de foto s van ate en gipsy te krijgen
ATE schreef:winnitou schreef:Yep, met heel veel groen gras er om heen en een speeltuin voor Rowan.
dat is toch vlak bij het kalf?
LIQUITA schreef:
ATE schreef:Natuurlijk...wil ook wat vakantie foto's uitprinten, dus misschien laat ik dat wel bij de Hema o.i.d. doen.ja ik ook hoop paar mooie uit te printen
ATE schreef:LIQUITA schreef:JAAAH, het was heerlijk!!! Alles goed met jou? Ben je morgenavond op de manege?
jazeker de meiden hebben carosel en arnold kwam ook ff een borrel halen met zijn nieuwe vriendin die vroeg of wij er dan ook waren aan sandra
winnitou schreef:ATE schreef:hebben carosel en arnold kwam ook ff een borrel halen met zijn nieuwe vriendin die vroeg of wij er dan ook waren aan sandra
Welke Arnold, ik wil wel op de hooge blijven van alle roddels hoor