Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Eindelijk weer! Ze liep echt netjes alleen ze raakt helemaal opgefockt door al die andere galopeerdende paardjes
wel helemaal zonder thiedeman gereden en ze liep helemaal te showen
!
Kirsten_S schreef:Gister op Twingo geredenEindelijk weer! Ze liep echt netjes alleen ze raakt helemaal opgefockt door al die andere galopeerdende paardjes :P wel helemaal zonder thiedeman gereden en ze liep helemaal te showen
!
Astor schreef:Haha nou mooi dat jullie lekker gereden hebben
! Ging super. 
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Gister op Twingo geredenEindelijk weer! Ze liep echt netjes alleen ze raakt helemaal opgefockt door al die andere galopeerdende paardjes :P wel helemaal zonder thiedeman gereden en ze liep helemaal te showen
!
Zeg maar gerust Jozele.
!!!! neee hoor! ook gewoon de andere
hij wil er gewoon achteraan sjeezen ! En dan kan je echt nieeett meer sturen als je wilt afwenden, dus het leek echt of ik hele erge stelling wou aan de ene kant
. En bokken!

.
het kan soms wel een kreng zijn zeg
! bij dat meisje bij de vorige les en bij ons!! ohhh,....
Kirsten_S schreef:Ohh en Astor![]()
het kan soms wel een kreng zijn zeg
! bij dat meisje bij de vorige les en bij ons!! ohhh,....
![]()
![]()

Melanieetjuh schreef:Jazeker! Jozele is eigenlijk wel een paardje voor mij. Lekker eigenwijs. En bokken!
![]()
En het is een uitdaging!
Eigenlijk zou ik dinsdag best weer op haar willen.
Astor schreef:Ja en springen met haar is helemaal een uitdaging !!
Toen ik eerst een paar weken achter elkaar op Grava zat ging het ook zo lekker en ik had er ook vet plezier in !!
.
dat kind,,...!!
Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Jazeker! Jozele is eigenlijk wel een paardje voor mij. Lekker eigenwijs. En bokken!
![]()
En het is een uitdaging!
Eigenlijk zou ik dinsdag best weer op haar willen.
Zoooo
dus als ik er weer opzit danne,.....

!
Astor schreef:Zeker Denise ofzo?
Astor schreef:Zeker Denise ofzo?
Logisch, zou ik ook gedaan hebben als paard zijnde..
' (Stiekem toch nog de hoop dat ze met me ging ruilen.. )